Ben ik nu een muts?

18-04-2015 12:23 32 berichten
Gisteravond bij de Action een "little cool bag, met little lunch box en cool element" (van Easy Line) gekocht.

Na aankoop thuis, de verpakking open gescheurd, het bekeken en daarna wilde ik de lunch box weer dicht doen.

Om dat dicht doen van die lunch box gaat het dus. Ik ben mij daar toch een tijd aan het proberen geweest, voor dat dat eens lukte.

Vanmorgen beide delen van die lunch box afgewassen en nu wilde ik hem daarna dichtdoen en opruimen, maar ik krijg hem met geen mogelijkheid dicht (het denkbeeldige fruit/ brood, zou er tijdens het proberen al tig keer uitgevallen zijn)

Ben ik nu zo'n muts, dat het mij niet lukt om een lunch box dicht te doen. Ik vind er iig. sowieso niets easy aan.
Alle reacties Link kopieren
Hm, wat gek! Zet eens een link naar het product? (google is niet stuk, ik ben lui )
Had zelf ook al even gegoogled, maar kon zo even niets vinden.

Het lijkt een simpel systeem.

Het deksel heeft aan alle 4 de zijkanten een soort van klip sluiting, die je dan alle 4 om het bakje moet klikken.

Het lijkt na al heeeeeeeeeeel langggggggg proberen, op de één of andere manier net niet te passen.
Oh ja, die ken ik wel. Ik kan je beloven: hij past, maar vaak als je hard duwt, krijg je een soort 'kromme' wandjes en dan past het niet. het moet dus echt met beleid. Erg irritant als je haast hebt.
Ik vind je geen muts hoor

Persoonlijk had ik van pure irritatie en nijd die hele clipsluiting al aan gort getrokken, maar geduld behoort dan ook niet tot mijn talenten.
Ja, dat heb ik ook: een brillenkoker van brillen24 die niet dichtklikt. Ontworpen en nooit getest.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Zoiets bedoel je?

Die van de action heb ik niet, wij hebben ze toen bij de boni gespaard met zegels.

In het begin waren die ook wat stroefer, maar als je ze vaker gebruikt, worden ze wat makkelijker om dicht te doen.
Zulke bakjes als in OldWoods bericht heb ik ook. Ben al blij als twee van de clips sluiten, dan beschouw ik het al als succes. Ik koop die dingen nooit meer.
quote:ikeaverslaafde schreef op 18 april 2015 @ 12:47:

Zulke bakjes als in OldWoods bericht heb ik ook. Ben al blij als twee van de clips sluiten, dan beschouw ik het al als succes. Ik koop die dingen nooit meer.

Ik doe altijd eerst die van de lange kant dicht en dan die van de korte kant.

Vind ze wel makkelijk, bij ons gaan ze de hele familie door met eten.
Mijne zijn vierkant
quote:ikeaverslaafde schreef op 18 april 2015 @ 12:49:

Mijne zijn vierkant Dan heb je niks aan de lange kant tip
@Lionlily, ik deed het al met heel veel beleid, heb de bodem van het bakje vast, dat ik vervorm volgens mij niets.

@Lotte, ik gebruik de little cool box wel zonder die box.

Misschien dat ik de lunch box in de auto mik en als ik van de week in de buurt van een filiaal ben (en mij verveel) laat ik het een medewerker proberen

Zal je zien dat die het wel in één keer lukt.

@retro, men zou vast een TV programma kunnen maken van producten die niet werken. Misschien een idee voor een topic

@Oldwood, die van jouw zien er degelijker uit.

@Ikeaverslaafde, ik laat het ook bij deze ene.
.
anoniem_192912 wijzigde dit bericht op 18-04-2015 12:58
Reden: dubbel
% gewijzigd
O en het koelelement is leeg, zal eens zien of ik het dopje ervan, eraf/eruit kan krijgen.
Dat afwassen was dat op de hand met heel heet water, of met de afwasmachine. Sommige plastic producten trekken dan ook krom.
fietsen varen vrouwelijk doen
Het afwassen was met de hand, zo van een drup afwasmiddel erop en even onder de kraan, maar niet echt heet water, meer om de geur van nieuwigheid eraf te halen zeg maar, want vies was die niet.
Niks gelezen , maar als je deze vraag stelt: Ja.
.
Hier een rond fruitbakje van de action met van die clips. Geen probleem mee.

Je moet ze van bovenaf naar beneden dichtdrukken. Dus niet met je vingers aan de onderkant van de clipjes tegen de zijkant drukken.
quote:impala schreef op 18 april 2015 @ 13:24:

Niks gelezen , maar als je deze vraag stelt: Ja.

Ik ontdekte net dat ik de pas gekochte ijslollies, in de koelkast ipv. in het vriesvak had gedaan.

Dat ik vrees met grote vreze, dat het verval nu aan alle kanten is begonnen
@sugarmis, ik zit nog niet eens aan die clips. Ik probeer eerst het deksel goed op de onderkant te zetten, maar dat lukt nog niet eens.
O vreselijk, ik heb ook altijd ruzie met dat soort sluitclips. Ik koop ze ook niet meer. Action heeft wel vaker spullen die niet helemaal goed werken of in elkaar passrn ed. Ze zijn natuurlijk ook wel iets goedkoper. Maar ik heb al vaker geroepen, ah, nu snap ik waarom dit bij de Action wordt verkocht. Al deugen veel spullen ook wel. Ze gaan alleen niet altijd lang mee. Ik blijf desondanks verslaafd. Vaak kost het ook heel weinig dus ik ga er meestal niet voor terug.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
Mijn man heeft van de week exact hetzelfde ding gekocht. Ik word nu heel nieuwsgierig naar die box, ga het zo eens proberen.
Toegegeven, er zijn soepelere bakjedekselcombinaties, maar ik klik hem er wel zo op. Ik denk dus dat ik je topictitel met 'Ja' moet beantwoorden
@gladoortje, ik rijd er ook niet voor terug hoor, zo duur was het niet en ik heb zelf wel een ander bakje wat er ook in past.

@Stress, was het een toevalstreffer of is het meerdere keren snel gelukt?
Goede vraag! Ik ga het nog eens proberen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven