danerolles pizza deeg

14-04-2015 08:08 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goodmorning!

vandaag besloten maar eens zelf gemaakte pizza te maken vanavond met pizzadeeg van danerolles, uit het koelvak.

hebben jullie deze al eens gegeten? is 1 pakje voldoende voor 2 volwassenen? ik hoor veel dat erop staat voor 2 personen, maar je er eigenlijk niet genoeg aan hebt.

hoor jullie mening graag zodat ik vanmiddag 1 of twee pakjes kan gaan kopen ;)
quote:niienkeek schreef op 14 april 2015 @ 10:31:

haha ja hoor ideen voor topping zijn ook zeker welkom! wel graag saaie produchten ( vriend lust geen gekke dingen zucht, en ook zeker geen vis ) dus ben bang dat het gewoon paprika, kaas, champignons, hamblokjes wordt Simpel maar lekker: tomatensaus, salami, voorgebakken uienringetjes, champignons, paprika, evt. courgette, plakken tomaat, olijven (ik wissel af, de ene keer olijven, de andere keer ansjovis, samen wordt het me te zout), mozarella. Eigenlijk net als die met mortadella. Ik hoef geen pizza Hawai (wel een tosti Hawai) of een pizza met shoarmavlees, ik ben geen liefhebber van fusion koken.
verba volant, scripta manent.
.
dan maak je toch gewoon 2 kleine pizza's, dan hoef je geen rekening te houden met wat je vriend lekker vind.
Kun je die bodems invriezen?
De bodems die MV aanraadt en dan beleggen met mozzarella (veel! mjam), geraspte geitenkaas, gehalveerde kerstomaatjes (snijkant boven ), bestrooien met Italiaanse kruiden en na het bakken rucola erop. Oh en vóór het bakken besprenkelen met olijfolie, ook op de rand.

Ik geloof dat ik weet wat we eten vanavond
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven