April 2009!

03-08-2008 19:22 2411 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onze prachtige april moppies

Nickname Leeftijd Kindje UD BVD Geboren! Noerie311e2 april26 maart Sofia Katherina Puck281e12 april26 maart Philipmjdh381e22 april30 maartTeunPamster251e11 april31 maartAnoukBeer384e1 april31 maartBeertjeEnka352e2 april1 aprilLarsT&G263e7 april3 aprilLoïs TamarAssevas291e18 april6 aprilEmma MaritMette Mare272e13 april8 aprilStef ThijmenElmanita282e10 april 9 aprilGwenvrolijkevrouw1282e8 april10 aprilKarlijnRuma384e16 april10 aprilAnneJohaira231e19 april14 aprilNajade Jazzley JohairaLouiseP333e15 april15 aprilJuliusAsjemenou371e18 april16 aprilIsa Anne-Noor Wendy291e9 april20 aprilYaelReminder371e20 april29 april BastiaanIndia74341e25 april1 meiFee Havana floddertje1283e3 mei3 meiPepijnSteenbokje77311e29 april4 meiSofie Roos

Naam Kindje Startgewicht en lengte Huidige gewicht en lengte leeftijd Sofia 3000 gram en 50 cm 9.4 kg en 73.5 cm10 mndPhilip 3100 gram en 50 cm 7035 gram en 67 cmBeertje4150 gram en 55 cm9 kg en 74 cm10 mndStef3390 gram7595 gram en 69 cmGwen 3400 gram en 50 cm 10.1 kg en 74 cm11 mndAnne 3900 gram en 49 cm 9680 gram en 71 cm9 mndIsa 3400 gram en 49 cm 8400 gram en 73 cm8 mndFee 4100 gram en 53 cm 9750 gram en 76 cm7.5 mndPepijn 4200 gram en 52 cm 10,8 kilo en 76 cm9 mnd
Ik vind eigenlijk dat onze mannen gewoon de volle 9 maanden lang moeten toegeven aan onze eetbuien en andere rare dingen. Wat zijn nou 9 maanden? :-)
Ik mag verdorie helemaal niets meer eten!

wel de maaltijden en tussendoor twee fruit maar allemaal zeer mager en veel groenten. Ik heb al drie weken geen koekje bij de koffie of 1 snoepje, chipie, nootje, hapje (bij verjaardagen e.d) aangeraakt! IK WIL OOK EEN HAMBURGER!!!! Als snack eet ik pitten en wortels, volgens mij ga ik al oranje zien hahaha!
Duplex wat naar! Helaas heeft al het meeduimen niet geholpen. Hopelijk ben je snel weer zwanger en heb je over een tijdje een mooi kindje in je armen!
hmm Mc Drek heerlijk!!! Manlief geeft hier gelukkig wel toe aan rare dingen haha. Vorige zwangerschap heb ik hem om half 9 naar de super gestuurd om cornflakes te halen (ja ik weet het het slaat nergens op) en hij doet het dan nog ook. Ook vette happen worden braaf gehaald of besteld dus ik mag niet klagen (maar eigenlijk natuurlijk super slecht want dan zit je zo aan de 20 kg erbij ofzo haha).

Maar ik heb dus nu vooral 's avonds last van zo'n weeig gevoel dat alleen overgaat als ik iets vets eet echt belachelijk!
Duplex, wat naar voor jullie! Ik ben hier natuurlijk nog maar net, maar heb heel erg vaak aan je gedacht gisteren en vandaag. Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie snel weer zwanger zijn!
Had gisteren ook last van krampen in mijn buik, ging met het eten wel weer over en verder niets aan de hand. Maar vond het ook doodeng, hoort dat erbij?

Wij willen het weekend mijn ouders blij gaan maken (ze gaan daarna een maand op vakantie namelijk) maar ik vind het ook wel heel spannend, er kan nog van alles gebeuren, dat blijkt maar.

Gelukkig paar drukke werkdagen dus weing tijd om na te denken. Merk ook dat ik MOE ben, twee dagen om 7 uur op is nu al killing..:-)
Ik ben een echte cracker-eter geworden. Bij elke vlaag misselijk neem ik een crackertje en het werkt

Voor de rest gaat alles goed hier. Ik slaap ontzettend veel en heb steeds weer honger, maar ik let er wel op dat ik niet al te vaak naar het lekker vieze vette spul grijp. Mijn lief vindt het overigens nog steeds heerlijk en gaat nu ook zonder morren roken op het balkon. Ik duim voor iedereen dat alles goed gaat!
Hallo mama's in spe...

Ook ik kom me aansluiten

Mijn naam is Pam en ik ben 24 jaar, weet nu sinds een weekje dat we op 10 april een wondertje mogen verwachten. Een wonder word het zeker aangezien "het" dwars door de anticonceptie is gekomen. Wel enorm welkom al moeten we nog aan het idee wennen.

Is onze eerste en ik mag 25 augustus naar de VK.

Last van mijn hormonen heb ik nog niet echt behalve saggie doordat ik gestopt ben met roken hahahaha af en toe een vlaag misselijkheid en moe. daarom vind ik het moeilijk te beseffen dat het echt zo is. maar na 3 testen konden we er niet omheen.

Hoop dat ik bij jullie terecht kan met vragen en ervaringen uit te wissellen.

groetjes Pam
Pam welkom en gefeliciteerd! Zozo die kleine wil wel erg graag dat jullie zijn/haar pappie en mammie worden! En nog 9 maanden om te wennen dus moet goedkomen toch?

Asjemenou die steken die je voelt kan het verder innestelen of het oprekken van je baarmoeder zijn (oprekken voelt vooral als steekjes in je liezen). Hoort er helemaal bij en gaat vanzelf weer over na een paar weekjes.

Puck ik heb op het werk nu een ontbijtkoek verslaving haha toch iets gezonder als die vette zooi maar 's avonds is het moeilijk om gewoon netjes groente te eten maar doe wel m'n best!
Hoi Pam!!

Welkom en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! En als je vragen hebt ben je hier aan het goede adres hoor!!
oh duplex, wat naar voor jullie. ik ga ook hard duimen dat je snel weer zwanger bent!

@pam: gefeliciteerd!

ik voel me verder prima, hoewel ik vannacht wel heb gedroomd over dat ik een miskraam zou hebben..
Duplex wat enorm balen voor jullie zeg. Ik hoop echt dat jullie heel snel weer zwanger mogen worden.

En Pam gefeliciteerd en welkom hier.

Puck hoe herkenbaar! Ik heb ook veel trek, vooral als ik in de supermarkt ben en dan is het soms best moeilijk om niet iets lekkers mee te nemen.
@elmenita Dank voor je reactie. Heh, wat is het fijn als iemand je even een hart onder de riem steekt en gerust stelt!

@ pam: welkom, wow da's echt een wondertje, die wil heel graag geboren worden!

@ nicks: wat een nare droom, blijkbaar ben je er toch beetje bang voor. ik had ook hele rare droom, dat ik in het water viel met een hele dikke buik en dat ik niet bleef drijven...:-(
Hmm jammer... Net VK gebeld. Krijg op 3 september een intake gesprek, maar nog geen echo of hartje luisteren...

Dan maken we op 3 september pas een afspraak voor de echo

Dus moeten we nog heeeeeeeeeel lang wachten! :-[

Vind het wel heel erg jammer!

Misselijkheid begint nu ook hier toe te slaan! Erg leuk!
Welkom Pam! Ik ben dus ook gelijk gestopt met roken en moet zeggen dat een kleintje een super motiverende werking heeft. Vriendlief is nog niet gestopt, maar misschien als het echt koud wordt dat hij dan meer gemotiveerd is.

Ontbijtkoek, lekker , dat eet ik ook vaak als ontbijt. Voor de rest heb ik ook Cruesli in huis gehaald als ontbijt voor de vezels. Ben ineens toch stiekem gezonder bezig
Hallo allemaal! Zou ik me ook nog mogen aansluiten? Ik heb een tijdje meegeschreven op het topic 'zit er dan niemand in hetzelfde schuitje?'. Dit ging over hersteloperaties na sterilisatie bij de man. Mijn man heeft deze operatie afgelopen juni ondergaan en nu.... weten we sinds 11 augustus dat ik zwanger ben! Dat is dus heeel snel gegaan, dat hadden wij echt niet verwacht. Het is nog wel heel pril allemaal en ik hoop dan ook dat alles goed blijft gaan, ook vanwege mijn leeftijd (ik ben 37 jaar). Als het ons gegund is word ik volgend jaar april voor het eerst moeder! Wat is het toch onwerkelijk allemaal. Mijn uitgerekende datum staat trouwens op 20 april 2009. Mag ik ook in het schema?
Hoi Reminder, natuurlijk pas je er nog bij! gefeliciteerd en dan is het zeker snel zeg na zo'n operatie. Applaus voor de dokter (en voor jullie natuurlijk).

Danielle jammer he zo lang wachten ik dacht al als ik zo naar het schema keek van goh ik moet nog lang wachten zeg haha
Ik heb de eerste afspraak bij de gyn op 19 september, dan wordt ook de eerste echo gemaakt. Duurt ook zooo lang. Geduld is niet mijn sterkste kant...
je staat er al bij reminder
Oh ja, ik zie het... Ik ben ook zo vergeetachtig, dat is echt heel erg. Normaal gesproken ben ik scherp en alert maar nu... Het is echt een drama. Ook buikpijn, zere borsten, heel warm, beetje misselijk af en toe en ontzettend moe! Ik zou de hele dag wel kunnen slapen. Ook maak ik me erg ongerust. Gaat het allemaal wel goed?
Ik heb vanmiddag de HA aan de telefoon gehad. Die vond het ook heel verstandig dat ik direct naar de gyn zou gaan. Mijn verwijsbrief ligt dus klaar. Dus niets houdt me meer tegen voor mijn echo volgende week woensdag. Ben zo benieuwd, want bij de vorige twee heb ik pas een echo gehad tussen de 11 en 12 weken. Weet nu al niet meer hoe ik dat ooit zo lang heb volgehouden!! Ik hoop zo dat ik kan zien dat alles goed is!!

Op het moment ben ik echt mega misselijk. Het komt met vlagen opzetten en dan echt de hele dag door. En ben nog steeds zo moe....alsof ik niet genoeg kan slapen. Alsof ik nooit meer niet moe kan zijn....

@Reminder....wat een geluksvogel ben je zeg!! Gefeliciteerd en welkom bij de club!! De hoeveelste is het????
Hallo iedereen!

Ik wil mij graag aansluiten bij dit groepje

Heb gisterochtend 2 testen gedaan en ik ben zwanger! Ik geloof dat ik nu in week 5 zit.

Ik ben nog erg jong. Over een maand word ik 21. Wel ben ik al heel lang samen met mijn vriend. Deze zwangerschap was ook niet echt geplan, ben er wel ontzettend blij mee.. MAAR ik ben ook heel erg bang! :( En dat heeft nu toch een beetje de overhand.

Wat nou als het niet goed gaat, of als ik het niet aan kan.. geld.. enz enz. Maar dat zal iedereen wel een beetje hebben denk ik.

Ik heb ook geen idee wanneer ik een verloskundige moet bellen.

Groetjes
Tammie,

lekker he, de vroege echo. Ik moet nog 2 dagen wachten en vrijdag is het zo ver.

Ben best gespannen. Hoop zo dat alles goed is en dat het hartje klopt pfffffffff

Ik ben ook zo moe. het hoort erbij. Vind het ook niet erg maar het is gewoon zwaar. Helemaal als je er niet aan kunt toegeven omdat je meer kids hebt die vanalles moeten.
Welkom zomermeisje!

Je zit nu nog in de megaroes zeker? Haha. Totale ongeloof.

Ik ben zwanger van de derde en ik was bij de eerste 20, dus nog jonger dan jij. Alles loopt altijd wel goed hoor. Je kan het wel aan, dat gaat allemaal vanzelf. Daar groei je wel in.

Ik ben inmiddels 32 dus de tabel mag wel worden aangepast.
Hoi allemaal,

Ik ben Sam en zwanger van ons tweede kindje, ons zoontje wordt over 2 mnd 2 jr.

Ik ben 16 april uitgerekend en ga 13 sept voor echo, 15 sept verlosk. Hoop dat ik bij de lijst erbij mag!

Verder voel ik best goed, soms erg moe. Overigens slaap ik heel licht s`nachts,veel dromen, herkenbaar?

Groetjes Sam

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven