jurkje
maandag 20 april 2015 om 16:02
over 2 wkn ga ik een weekend naar marrakech met een aantal collega`s. Het is nu gemiddeld zo`n 35 graden daar en het zal vooral veel feesten worden.
Ik ben dus op zoek naar een of 2 jurkjes waarmee ik een beetje leuk voor de dag kom in een nachtclub ( aangezien we daar zeker 2 avonden zullen doorbrengen).
criteria:
niet té kort ( ben 1.80 en heb nogal een lang lijf)
niet te strak ( als het warm is vind ik dat niet prettig)
moeten met een mooi sandaaltje leuk staan.
moeten niet te duur zijn.
Wie o wie heeft leuke tips? Ik had laatst een hele gave gezien
https://www.facebook.com/ ... 104456008/?type=1&theater
maar die kon ik niet meer bestellen ( en ik denk dat die ook heel kort valt bij mij)
Ik ben dus op zoek naar een of 2 jurkjes waarmee ik een beetje leuk voor de dag kom in een nachtclub ( aangezien we daar zeker 2 avonden zullen doorbrengen).
criteria:
niet té kort ( ben 1.80 en heb nogal een lang lijf)
niet te strak ( als het warm is vind ik dat niet prettig)
moeten met een mooi sandaaltje leuk staan.
moeten niet te duur zijn.
Wie o wie heeft leuke tips? Ik had laatst een hele gave gezien
https://www.facebook.com/ ... 104456008/?type=1&theater
maar die kon ik niet meer bestellen ( en ik denk dat die ook heel kort valt bij mij)
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
maandag 20 april 2015 om 16:08
quote:MarianneDavids schreef op 20 april 2015 @ 16:06:
In Marrakech zou ik toch iets minder bloots aantrekken, zeker 's avonds.
in de nachtclubs kan je gewoon alles aan....ik ga daar ook niet snachts over straat zwalken...
en daarbij, ik heb nog niets gekocht, dus er is nog niets bloots aan....
In Marrakech zou ik toch iets minder bloots aantrekken, zeker 's avonds.
in de nachtclubs kan je gewoon alles aan....ik ga daar ook niet snachts over straat zwalken...
en daarbij, ik heb nog niets gekocht, dus er is nog niets bloots aan....
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
maandag 20 april 2015 om 16:10
Idem mijn idee. Ik ben (meermaals) in marrakech geweest en ik zie daar niemand zo op straat lopen. Ze zijn allebei te bloot naar mijn idee. Ik zou er in nederland niet eens mee naar een club willen wegens te bloot. Laatstaan aldaar.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
maandag 20 april 2015 om 16:11
quote:nephthys schreef op 20 april 2015 @ 16:09:
Liefst kort of maxi? Wat is je budget?
Zoiets, van Mango, lekker zomerse kleur:
[img]http://st.mngbcn.com/rcs/pics/static/T4 ... 1_74_B.jpg[/img]
voor savonds iets van knielengte denk ik... niet extreem kort, maar maxi vind ik ook niet handig!
budget is eur of 50 ongeveer per jurkje denk ik...
die van mango is leuk!
Liefst kort of maxi? Wat is je budget?
Zoiets, van Mango, lekker zomerse kleur:
[img]http://st.mngbcn.com/rcs/pics/static/T4 ... 1_74_B.jpg[/img]
voor savonds iets van knielengte denk ik... niet extreem kort, maar maxi vind ik ook niet handig!
budget is eur of 50 ongeveer per jurkje denk ik...
die van mango is leuk!
maandag 20 april 2015 om 16:13
quote:adorabull schreef op 20 april 2015 @ 16:10:
Idem mijn idee. Ik ben (meermaals) in marrakech geweest en ik zie daar niemand zo op straat lopen. Ze zijn allebei te bloot naar mijn idee. Ik zou er in nederland niet eens mee naar een club willen wegens te bloot. Laatstaan aldaar.
Ik ga er toch ook niet mee op straat lopen???
en tja, het is maar net wat je gewend bent denk ik in een club. ik kom nog wel eens mensen tegen in alleen een bikini-top.
ik vind een jurkje tot op de knie nou niet echt te bloot..
en tja, het is maar net wat je gewend bent denk ik in een club. ik kom nog wel eens mensen tegen in alleen een bikini-top.
maandag 20 april 2015 om 16:15
quote:biol schreef op 20 april 2015 @ 16:13:
[...]
ik vind een jurkje tot op de knie nou niet echt te bloot..In marrakech?
[...]
ik vind een jurkje tot op de knie nou niet echt te bloot..In marrakech?
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
maandag 20 april 2015 om 16:16
[...]
Ik neem aan dat je snapt dat het bij deze jurkjes niet om je blote benen gaat?
En je gaat er niet mee over straat zeg je, maar hoe kom je bij bij de club?
Ik zou in ieder geval iets over je schouders/rug doen (op straat dus) als je zoiets aan doet.
[...]
Ik neem aan dat je snapt dat het bij deze jurkjes niet om je blote benen gaat?
En je gaat er niet mee over straat zeg je, maar hoe kom je bij bij de club?
Ik zou in ieder geval iets over je schouders/rug doen (op straat dus) als je zoiets aan doet.
maandag 20 april 2015 om 16:20
Goed.. los van het feit wat iemand wel mooi/niet mooi/ordi/bloot/weet ik veel wat vindt, iemand nog een tip voor een leuk jurkje?
We gaan idd niet lopend naar de club maar met een taxi. Is namelijk al geregeld.
Het is niet zo dat je in marrakech overal helemaal bedekt moet lopen, alleen in de oude binnenstad is dit wel een vereiste, maar de club waar wij naar toe gaan ligt niet in de oude binnenstad. En daar kan dus wel alles.
En nee, ik heb het niet over bikinitops in de club in marrakech, ik reageerde op iemand die aangaf dat dit jurkje in nederland zelfs te bloot zou zijn...
We gaan idd niet lopend naar de club maar met een taxi. Is namelijk al geregeld.
Het is niet zo dat je in marrakech overal helemaal bedekt moet lopen, alleen in de oude binnenstad is dit wel een vereiste, maar de club waar wij naar toe gaan ligt niet in de oude binnenstad. En daar kan dus wel alles.
En nee, ik heb het niet over bikinitops in de club in marrakech, ik reageerde op iemand die aangaf dat dit jurkje in nederland zelfs te bloot zou zijn...
maandag 20 april 2015 om 16:26
maandag 20 april 2015 om 16:28
maandag 20 april 2015 om 16:34
Ik vind dit wel heel Marrakech:
http://www.cutedress.nl/f ... creamy-jurk.html?___SID=U
De site heeft meer uitgaansjurkjes
De site heeft meer uitgaansjurkjes
maandag 20 april 2015 om 16:38
quote:nephthys schreef op 20 april 2015 @ 16:33:
Met een budget van 50euro zit je al snel vast aan de goedkopere winkels zoals H&M, Zara, Forever21 etc.
Heb je daar al gekeken?
Dit is van Zara, misschien niet heel nachtclubberig, maar ik vind het wel heel 'Marrakesch':
[img]http://static.zara.net/photos//2015/V/0 ... 7714173021[/img]
H&M en Zara ben ik geweest, forever 21 niet. ( zou niet weten waar die zit in mijn omgeving eigenlijk).
Deze vind ik wel leuk... maar die kleur!! Echt dan lijk ik net dood! Dat is overigens het punt een beetje.. de mode van nu met die hele zachte kleurtjes is zo niet flatterend met mijn huidskleur.... ik ga wel even kijken op de site van forever 21! bedankt!
Met een budget van 50euro zit je al snel vast aan de goedkopere winkels zoals H&M, Zara, Forever21 etc.
Heb je daar al gekeken?
Dit is van Zara, misschien niet heel nachtclubberig, maar ik vind het wel heel 'Marrakesch':
[img]http://static.zara.net/photos//2015/V/0 ... 7714173021[/img]
H&M en Zara ben ik geweest, forever 21 niet. ( zou niet weten waar die zit in mijn omgeving eigenlijk).
Deze vind ik wel leuk... maar die kleur!! Echt dan lijk ik net dood! Dat is overigens het punt een beetje.. de mode van nu met die hele zachte kleurtjes is zo niet flatterend met mijn huidskleur.... ik ga wel even kijken op de site van forever 21! bedankt!
maandag 20 april 2015 om 16:38
quote:NummerZoveel schreef op 20 april 2015 @ 16:34:
De site heeft meer uitgaansjurkjesDank! Deze is idd erg leuk!! daar ga ik ook even verder kijken!
De site heeft meer uitgaansjurkjesDank! Deze is idd erg leuk!! daar ga ik ook even verder kijken!
maandag 20 april 2015 om 16:39
quote:cochise schreef op 20 april 2015 @ 16:28:
Zo wereldschokkend vind ik dat jurkje niet, maar ik zou idd wel een sjaal om mijn schouders slaan als je van en naar de club gaat. Maar dat had je zelf vast al bedacht TO. Daarbij is het jurkje ruimvallend en zie je geen bodycontouren dus zie ik geen probleem.Uiteraard gaat er een mooie sjaal mee om om te slaan.. sowieso ook al omdat we ook overdag ( en dan doe ik uiteraard een lange tot op de grond rok aan met een shirt zonder decollete en zonder blote schouders) ook wel de oudere stadsdelen gaan bekijken en ik dan ook mijn haar wil kunnen bedekken.
Zo wereldschokkend vind ik dat jurkje niet, maar ik zou idd wel een sjaal om mijn schouders slaan als je van en naar de club gaat. Maar dat had je zelf vast al bedacht TO. Daarbij is het jurkje ruimvallend en zie je geen bodycontouren dus zie ik geen probleem.Uiteraard gaat er een mooie sjaal mee om om te slaan.. sowieso ook al omdat we ook overdag ( en dan doe ik uiteraard een lange tot op de grond rok aan met een shirt zonder decollete en zonder blote schouders) ook wel de oudere stadsdelen gaan bekijken en ik dan ook mijn haar wil kunnen bedekken.
maandag 20 april 2015 om 16:42
[...]
ik vind een jurkje tot op de knie nou niet echt te bloot..Nou, niet in Marrakech hoor..
[...]
ik vind een jurkje tot op de knie nou niet echt te bloot..Nou, niet in Marrakech hoor..
.
maandag 20 april 2015 om 16:43
quote:NummerZoveel schreef op 20 april 2015 @ 16:26:
Je kunt gewoon dragen wat je hier draagt, maar houd er rekening mee dat je onderweg van en naar de club dan wel een lange jas over je jurkje moet dragen.
Ook zijn er veel "working girls" in het nachtleven te vinden, en daar word je liever niet mee verward. Ik zou dus niets dragen dat al te sexy is.Dit inderdaad
Je kunt gewoon dragen wat je hier draagt, maar houd er rekening mee dat je onderweg van en naar de club dan wel een lange jas over je jurkje moet dragen.
Ook zijn er veel "working girls" in het nachtleven te vinden, en daar word je liever niet mee verward. Ik zou dus niets dragen dat al te sexy is.Dit inderdaad
.
maandag 20 april 2015 om 16:44
maandag 20 april 2015 om 16:44
quote:cochise schreef op 20 april 2015 @ 16:28:
Zo wereldschokkend vind ik dat jurkje niet, maar ik zou idd wel een sjaal om mijn schouders slaan als je van en naar de club gaat. Maar dat had je zelf vast al bedacht TO. Daarbij is het jurkje ruimvallend en zie je geen bodycontouren dus zie ik geen probleem.Nee, een sjaal is niet genoeg voor op straat, dan moet echt een (lange) jas zijn.
Zo wereldschokkend vind ik dat jurkje niet, maar ik zou idd wel een sjaal om mijn schouders slaan als je van en naar de club gaat. Maar dat had je zelf vast al bedacht TO. Daarbij is het jurkje ruimvallend en zie je geen bodycontouren dus zie ik geen probleem.Nee, een sjaal is niet genoeg voor op straat, dan moet echt een (lange) jas zijn.