Wij beginnen eind 2007 / begin 2008
dinsdag 11 september 2007 om 13:45
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22
Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
maandag 18 augustus 2008 om 22:05
Brrrrr, Vlinder hou op!!! Ik moet niet aan kroketten denken!!! Ben zo al misselijk genoeg!
Liubi, slaap lekker! Ik zal het schema veranderen, ben nu toch al 2x bezig geweest.
Oh vlinder en pluis, ik heb jullie reacties op het priveforum gelezen, maar ben nu te moe om er uitgebreid op te reageren. Doe ik snel ok? Beetje ouwehoeren hier gaat nog net, haha.
Liubi, slaap lekker! Ik zal het schema veranderen, ben nu toch al 2x bezig geweest.
Oh vlinder en pluis, ik heb jullie reacties op het priveforum gelezen, maar ben nu te moe om er uitgebreid op te reageren. Doe ik snel ok? Beetje ouwehoeren hier gaat nog net, haha.
maandag 18 augustus 2008 om 22:08
is goed hoor mibbje, doe vooral rustig aan, misselijkheid vindt ik ver uit het vervelendste 'kwaaltje'. het is maar goed dat je de hele tijd weet waar je het voor doet. 'en bedankt' zei ik dan tegen mijn buik. bij mij is het minder nu wat hier werkte is je vriend even goed zijn kind laten toespreken dat hij zijn moeder niet zo moet pesten, succes gegarandeert!
maandag 18 augustus 2008 om 22:16
Dat gaan we zo dan maar even doen, kan ie alvast oefenen met streng toespreken!
Ik doe nog een bakkie thee en dan duik ik mn bed in, morgen weer werken na de vakantie. Ik zie er echt tegenop. Zeker omdat ik me de laatste dagen steeds beroerder en vermoeider voel.
Ga het morgen ook mn leidinggevende vertellen, want ik heb woensdag een verplichte bbq elders in het land, maar dat trek ik echt niet hoor! Reizen daar naartoe en dan tussen al die etende mensen, NO WAY! Maar ja, dan moet je wel een goed excuus hebben.
Ik doe nog een bakkie thee en dan duik ik mn bed in, morgen weer werken na de vakantie. Ik zie er echt tegenop. Zeker omdat ik me de laatste dagen steeds beroerder en vermoeider voel.
Ga het morgen ook mn leidinggevende vertellen, want ik heb woensdag een verplichte bbq elders in het land, maar dat trek ik echt niet hoor! Reizen daar naartoe en dan tussen al die etende mensen, NO WAY! Maar ja, dan moet je wel een goed excuus hebben.
maandag 18 augustus 2008 om 22:48
dinsdag 19 augustus 2008 om 15:58
en mibb, hoe reageerde je leidinggevende?
pluis, nee hoeft geen twee weken te duren maar inderdaad niet erg als de post er een paar dagen over doet.
heb een nieuwe cd gekocht stond dit nummer op:
Het wonder van het leven
Ik ben ontroerd
Het wonder van het leven
Voltrekt zich in mij
Ik weet het nog maar net
‘t is nog een geheim
Maar vanaf nu zal ik jouw moeder zijn.
Jij groeit in mij
Je bent nu nog heel klein
‘t is nog niet te zien
Maar de vreugde die jij geeft
past niet in een zin
het is te mooi en te speciaal, je bent een nieuw begin.
refrein:
Het wonder van het leven
is het wonder van de liefde
het wonder van het leven
dat ben jij
Nu mag ik nog dromen
Van wie jij straks zult zijn
Genietend van het weten
Dat jouw leven is begonnen in mij.
Hoe kan het bestaan
dat uit een vormeloos begin
jij bent ontstaan
en jouw hartje is gaan slaan
het blijft een geheim
want het wonder van het leven komt bij de schepper vandaan.
zat wel even met tranen in mijn ogen, wilde het even delen. misschien ook mooi voor jullie, uit de laatste zin blijkt wel de christelijke achtergrond. maar goed.
vandaag nog een nieuwe broek gekocht (5,00 prenatal!)
pluis, nee hoeft geen twee weken te duren maar inderdaad niet erg als de post er een paar dagen over doet.
heb een nieuwe cd gekocht stond dit nummer op:
Het wonder van het leven
Ik ben ontroerd
Het wonder van het leven
Voltrekt zich in mij
Ik weet het nog maar net
‘t is nog een geheim
Maar vanaf nu zal ik jouw moeder zijn.
Jij groeit in mij
Je bent nu nog heel klein
‘t is nog niet te zien
Maar de vreugde die jij geeft
past niet in een zin
het is te mooi en te speciaal, je bent een nieuw begin.
refrein:
Het wonder van het leven
is het wonder van de liefde
het wonder van het leven
dat ben jij
Nu mag ik nog dromen
Van wie jij straks zult zijn
Genietend van het weten
Dat jouw leven is begonnen in mij.
Hoe kan het bestaan
dat uit een vormeloos begin
jij bent ontstaan
en jouw hartje is gaan slaan
het blijft een geheim
want het wonder van het leven komt bij de schepper vandaan.
zat wel even met tranen in mijn ogen, wilde het even delen. misschien ook mooi voor jullie, uit de laatste zin blijkt wel de christelijke achtergrond. maar goed.
vandaag nog een nieuwe broek gekocht (5,00 prenatal!)
dinsdag 19 augustus 2008 om 21:02
Daar ben ik weer, ik heb net alles gelezen en zal morgen mijn verhaal tikken over mijn super bruiloft (wauw wat een mooie dag hebben we gehad!!!), heb net alle verhalen even gelezen van jullie en nu geen tijd meer om zelf te reageren vandaar dat ik morgen weer even terug kom. Ik ben ook nog niet ongi...dus wie weet.
Dametje onwijs gefeliciteerd met je dochter, ik ga morgen de naam en foto bekijken op het priveforum, ben benieuwd!!
Dametje onwijs gefeliciteerd met je dochter, ik ga morgen de naam en foto bekijken op het priveforum, ben benieuwd!!
woensdag 20 augustus 2008 om 13:37
Hier dan mijn verhaal over onze bruiloft.
De weersvoorspelling waren erg slecht maar we hebben eigenlijk alleen regen gehad tijdens het maken van de foto's (op zich geen probleem want we hadden op het laatste moment nog geregeld dat we binnen in een kasteel foto's konden maken).
Ik heb echt een super dag gehad en was niet zenuwachtig of nerveus dus ik heb goed van alles kunnen genieten. Mijn vriend (nu man!!) zag er geweldig uit in een donkerblauw pak met lichtblauwe stropdas (stond goed bij zijn ogen, zwijmel!!). De ceremonie was heel erg leuk, het eten vond iedereen ook lekker (ik heb bijna niets gegeten omdat ik zo strak ingesnoerd zat in mijn jurk) en het feest was knallend! We gingen om 1 uur bij het feest weg naar ons hotel en ik was zo blij met mijn jurk de hele dag (voelde me een prinses) dat ik hem pas nadat we al een uur in de bruidssuite waren wilde uitdoen. We gingen pas om 4 uur slapen, dus echt moe van onze dag waren we niet
Daarna lekker op huwelijksreis als man en vrouw (heel bijzonder vond ik dat) waar we een apartement met zwembad hadden, wat een luxe zeg!
En nu ben ik weer terug en is het spannend want ik heb vandaag mijn NOD maar ik voel nog helemaal niets (goed teken hoop ik), we willen vrijdag gaan testen want dan zijn we allebei vrij voor het geval het goed nieuws is kunnen we het meteen vieren!!
De weersvoorspelling waren erg slecht maar we hebben eigenlijk alleen regen gehad tijdens het maken van de foto's (op zich geen probleem want we hadden op het laatste moment nog geregeld dat we binnen in een kasteel foto's konden maken).
Ik heb echt een super dag gehad en was niet zenuwachtig of nerveus dus ik heb goed van alles kunnen genieten. Mijn vriend (nu man!!) zag er geweldig uit in een donkerblauw pak met lichtblauwe stropdas (stond goed bij zijn ogen, zwijmel!!). De ceremonie was heel erg leuk, het eten vond iedereen ook lekker (ik heb bijna niets gegeten omdat ik zo strak ingesnoerd zat in mijn jurk) en het feest was knallend! We gingen om 1 uur bij het feest weg naar ons hotel en ik was zo blij met mijn jurk de hele dag (voelde me een prinses) dat ik hem pas nadat we al een uur in de bruidssuite waren wilde uitdoen. We gingen pas om 4 uur slapen, dus echt moe van onze dag waren we niet
En nu ben ik weer terug en is het spannend want ik heb vandaag mijn NOD maar ik voel nog helemaal niets (goed teken hoop ik), we willen vrijdag gaan testen want dan zijn we allebei vrij voor het geval het goed nieuws is kunnen we het meteen vieren!!
woensdag 20 augustus 2008 om 13:43
klinkt mooi ka! ga je binnenkort foto's prive zetten? ik duim heel hard voor een positieve test!
hier is ons katoenenluierpakket binnengekomen. veel spullen ziet er netjes uit.
onze potentiele koper liet weten dat de bank zijn vraag had afgeketst en dta hij nu nog naar een andere bank zou gaan, binnen twee dagen weet hij meer en de sleuteloverdracht (als dta dus nog doorgaat) zal minimaal een week later zijn. ik baal er heel erg van, hoop heel hard dat het nog goed gaat komen, wordt een beetje pessimistisch van en wil er graag vanaf....
nu weer afstuderen!
hier is ons katoenenluierpakket binnengekomen. veel spullen ziet er netjes uit.
onze potentiele koper liet weten dat de bank zijn vraag had afgeketst en dta hij nu nog naar een andere bank zou gaan, binnen twee dagen weet hij meer en de sleuteloverdracht (als dta dus nog doorgaat) zal minimaal een week later zijn. ik baal er heel erg van, hoop heel hard dat het nog goed gaat komen, wordt een beetje pessimistisch van en wil er graag vanaf....
nu weer afstuderen!
woensdag 20 augustus 2008 om 16:41
Ka klinkt als een heerlijke dag! Supoer dat jullie zo genoten hebben. Waar zijn jullie geweest op huwelijksreis? Zet je prive nog een foto jullie op je trouwdag?
Hoop dat de rode duiveltjes uitblijven bij jullie!
Vlinder balen dat het nu nog steeds niet duidelijk is van jullie huis, zal duimen dat het nog wel gaat lukken!
Heb net zo een kussen gekocht om mee te slapen hoop dat het werkt.
Morgen een dagje op cursus, bhv herhaling dus klaar met het werk voor deze week!
Hoop dat de rode duiveltjes uitblijven bij jullie!
Vlinder balen dat het nu nog steeds niet duidelijk is van jullie huis, zal duimen dat het nog wel gaat lukken!
Heb net zo een kussen gekocht om mee te slapen hoop dat het werkt.
Morgen een dagje op cursus, bhv herhaling dus klaar met het werk voor deze week!
woensdag 20 augustus 2008 om 18:07
Fijn Aruba!
Vlinder, Pluis, dank jullie wel voor de lieve kaartjes! Echt heel grappig dat de digitale werkelijkheid ineens concreet word.
Ka, ik duim voor je NOD. Bruiloft klinkt heerlijk. Mogen we foto's van de jurk zien??
Snok hoe is het met jou? En hoe is het met alle dames die moe en misselijk waren?
Ik ben nog steeds behoorlijk van de wereld. Vannacht heftige migraine aanval gehad en nog steeds pijn aan rechterschouder. Vrijdag komt de fysio. Vandaag was onze geweldige kraamverzorgster voor het laatst dus nu moeten we het zelf gaan rooien. Borstvoeding was gedoe maar sinds het bezoek van de lactatiedeskundige gaan we een stuk beter. Heftig hoor zo n kraambed. Maar eergister heb ik mijn meisje voor het eerst verschoont, gister voor het eerst in bad gedaan en vandaag zijn we voor het eerst met de Bugaboo naar buiten geweest. Voor het eerst sinds een week buitenlucht!! Heerlijk..
En oja, ze is prachtig
Vlinder, Pluis, dank jullie wel voor de lieve kaartjes! Echt heel grappig dat de digitale werkelijkheid ineens concreet word.
Ka, ik duim voor je NOD. Bruiloft klinkt heerlijk. Mogen we foto's van de jurk zien??
Snok hoe is het met jou? En hoe is het met alle dames die moe en misselijk waren?
Ik ben nog steeds behoorlijk van de wereld. Vannacht heftige migraine aanval gehad en nog steeds pijn aan rechterschouder. Vrijdag komt de fysio. Vandaag was onze geweldige kraamverzorgster voor het laatst dus nu moeten we het zelf gaan rooien. Borstvoeding was gedoe maar sinds het bezoek van de lactatiedeskundige gaan we een stuk beter. Heftig hoor zo n kraambed. Maar eergister heb ik mijn meisje voor het eerst verschoont, gister voor het eerst in bad gedaan en vandaag zijn we voor het eerst met de Bugaboo naar buiten geweest. Voor het eerst sinds een week buitenlucht!! Heerlijk..
En oja, ze is prachtig
woensdag 20 augustus 2008 om 18:20
jakkes dametje migraine! die laatste zin klinkt heel verliefd! fijn dat de bv opgang komt. las op augustus dat je erg blij was met je kraamhulp (hoop dat we allemaal zo'n superhulp krijgen, je hoort wel eens anders). geniet van je kindje en de buitenlucht! je broertje had toch ook pas een dochtertje? lijken ze op elkaar? of is de jouwe véél knapper? haha. ik had al even gereageerd op augustus omdat ik dacht dat pebbles en jij geen puf zouden hebben om hier nog te schrijven. bij pebbels nog steeds niets!
aruba wat fijn dat er eindelijk een datum bekend is! even ivm mijn zwangerschapsdementie; als het dan allemaal goed is krijgen jullie groen licht en gaan jullie er direct weer voor toch?
pluis duim maar hard voor ons huis. hoe is het met jou?
aruba wat fijn dat er eindelijk een datum bekend is! even ivm mijn zwangerschapsdementie; als het dan allemaal goed is krijgen jullie groen licht en gaan jullie er direct weer voor toch?
pluis duim maar hard voor ons huis. hoe is het met jou?
woensdag 20 augustus 2008 om 18:27
woensdag 20 augustus 2008 om 18:55
dametje wat klink je heerlijk verliefd! Kan me voorstellen dat het een weekje vol emoties is. Wel fijn dat de bv goed opgang is gekomen. En vandagg even buiten is ook wel heel fijn.
Onverstelbaar dat de kraamhulp al weer weg is gaat het toch snel!
aruba hoop echt voor je dat het weer snel raak is!
vlinder hier heel veel last van maagzuur. En rug/bekken is ook niet optimaal maar voel de kleine steeds beter (placenta ligt over de hele voorzijde) en dat maakt alles weer goed!
Onverstelbaar dat de kraamhulp al weer weg is gaat het toch snel!
aruba hoop echt voor je dat het weer snel raak is!
vlinder hier heel veel last van maagzuur. En rug/bekken is ook niet optimaal maar voel de kleine steeds beter (placenta ligt over de hele voorzijde) en dat maakt alles weer goed!
woensdag 20 augustus 2008 om 19:12
Goeiemiddag!
Shitdag gehad op het werk. Er is een vliegtuig neergestort met waarschijnlijk ook Duitsers aan boord. En al die mensen bellen naar onze maatschappij of 'wij' het waren. Werk gelukkig niet bij Lufthansa/Spanair.
Verder alles goed hier. Word bont en blauw geschopt. Ben echt aan het aftellen op het werk. Morgenavond begint de zwangerschapscursus. Ben benieuwd. As woensdag is inschrijving en rondleiding in het ziekenhuis. Nog maar 11 weekjes te gaan. Gaat lekker hard.
Ga even slapen. Ben erg moe van het werk.
Shitdag gehad op het werk. Er is een vliegtuig neergestort met waarschijnlijk ook Duitsers aan boord. En al die mensen bellen naar onze maatschappij of 'wij' het waren. Werk gelukkig niet bij Lufthansa/Spanair.
Verder alles goed hier. Word bont en blauw geschopt. Ben echt aan het aftellen op het werk. Morgenavond begint de zwangerschapscursus. Ben benieuwd. As woensdag is inschrijving en rondleiding in het ziekenhuis. Nog maar 11 weekjes te gaan. Gaat lekker hard.
Ga even slapen. Ben erg moe van het werk.
woensdag 20 augustus 2008 om 19:17
woensdag 20 augustus 2008 om 19:32
woensdag 20 augustus 2008 om 19:56