Reactie- en Bugtopic 2

14-01-2015 17:21 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 18-11-2015:

Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.

Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVA

Wat fijn dat ik weer gewoon via de "pijler" weer gewoon topics kan aanklikken
Doe toch eens wat aan dat quote probleem! Dat speelt al zo lang, en schijnbaar gebeurt er niets mee. Zeg eens wat!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Wanneer ik op mobiel een topic open, beland ik eerst bij reclame ergens middenin en moet ik vervolgens naar het begin van het topic of de pagina scrollen.
Als ik een plaatje probeer te plaatsen flikkert mijn browser er helemaal uit... (safari, ios 8, iPad)
af en toe heb ik een vreemde lay out als ik een topic open. Mobiel, android. Zal een mail met screenshot sturen.
Ik had net weer een enorme vertraging met typen. Ik had al een hele zin getypt voor er een letter verscheen.
.
quote:Alixane schreef op 19 april 2015 @ 23:03:

Doe toch eens wat aan dat quote probleem! Dat speelt al zo lang, en schijnbaar gebeurt er niets mee. Zeg eens wat!

Beste Alixane,

Zoals je in de lijst kunt zien, is het nog niet opgelost. Dat het voor forummers niet zichtbaar is dat de TD aan het werk is, wil niet zeggen dat er ook niks gedaan wordt. Er zijn inmiddels al een aantal dingen opgelost. Helaas nog niet alles.

Ik snap dat je er gefrustreerd door raakt, maar ik wil je toch verzoeken nog wat geduld te oefenen.

met vriendelijke groet,

Junior
quote:vivapimpelmees schreef op 20 april 2015 @ 11:37:

af en toe heb ik een vreemde lay out als ik een topic open. Mobiel, android. Zal een mail met screenshot sturen.

Dank je wel, dat geeft veel informatie voor de TD.

met vriendelijke groet,

Junior
quote:impala schreef op 20 april 2015 @ 16:23:

Ik had net weer een enorme vertraging met typen. Ik had al een hele zin getypt voor er een letter verscheen.

Beste Impala,

Ik heb er verder nog meldingen van ontvangen. Zou je bij willen houden wanneer het gebeurd en in welke browser? Alvast bedankt!

met vriendelijke groet,

Junior
quote:JuniorModeratorViva schreef op 20 april 2015 @ 20:20:

[...]

Beste Alixane,

Zoals je in de lijst kunt zien, is het nog niet opgelost. Dat het voor forummers niet zichtbaar is dat de TD aan het werk is, wil niet zeggen dat er ook niks gedaan wordt. Er zijn inmiddels al een aantal dingen opgelost. Helaas nog niet alles.

Ik snap dat je er gefrustreerd door raakt, maar ik wil je toch verzoeken nog wat geduld te oefenen.

met vriendelijke groet,

JuniorWe kijken niet meer op van een half jaar of langer Juun. Doe de TD de groeten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:JuniorModeratorViva schreef op 20 april 2015 @ 20:23:

[...]

Beste Impala,

Ik heb er verder nog meldingen van ontvangen. Zou je bij willen houden wanneer het gebeurd en in welke browser? Alvast bedankt!

met vriendelijke groet,

JuniorGisteren werd ik er ineens afgegooid, na een kwartier ofzo kon ik pas weer inloggen
quote:himalaya schreef op 20 april 2015 @ 20:35:

[...]

We kijken niet meer op van een half jaar of langer Juun. Doe de TD de groeten.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 20 april 2015 @ 20:23:

[...]

Beste Impala,

met vriendelijke groet,

Junior

Ik heb het zelf al wel een keer eerder gemeld. Toen had ik nog een andere telefoon, dus het ligt niet aan de phone zelf. Ik heb een Nokia Lumia Windows phone met IE. Die had ik eerder ook maar een ouder model. Deze telefoon (735) is snel. Het forum is er ook behoorlijk snel op, maar dat had ik ook al eens gemeld.

Ik heb vandaag wel last gehad van witte stukken op paginas en blijven hangen op advertenties. Ook bij direct naar boven, dan blijft ie in het midden hangen. Hebben anderen ook gemeld zag ik. Quoteprobleem speelde bij mij ook vandaag.
.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 20 april 2015 @ 20:20:

[...]

Beste Alixane,

met vriendelijke groet,

JuniorDank voor je reactie juun. We wachten af.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Geduld te oefenen? Me dunkt dat er wat af geoefend wordt hier.

Overigens werkt op mijn mobiel nog steeds de helft van de tijd de knop 'naar boven' niet. Scherm is dan wit en ik moet alsnog de hele pagina naar boven scrollen. Nokia Lumia Windows Phone.
Bij mij werkt de back-knop (pijltje) juist niet. Dan kom ik in een topic terecht die ik vorige week of zo eens gelezen heb, heel irritant. (Iphone)
Misschien is het al een keer beantwoord maar er zijn zoveel pagina's maar ik heb net weer eens al mijn cookies weggegooid en daarna ging ik naar het viva forum en nu zag ik net een cookie van leukstetickets.nl maar ik ken heel die site niet. Is die onderdeel va Sanoma ofzo?! Ik vind het raar dat als ik bij Viva mijn cookie instellingen aanpas er toch een cookie van een site die ik niet ken er tussen staat.

Is dit normaal of is dit een bug?
Opnieuw een toetsenbord vertraging gehad en dat het forum wit was boven de onderste advertenties. Ik heb sinds kort ook af en toe een vreemde weergave met zwarte verticale balkjes onder de avatar. Dit lijken de profielopties te zijn die onder het uitklappijltje horen . Refreshen helpt dan.
.
Dat laatste (verticale balkjes) heb ik ook een keer gehad op mobiel.
Ik heb ze nu weer. Ze beginnen midden in een topic, onder twee advertenties. Viva relatietest en nog iets (ING relatiemanager). Volgens mij is er een probleem met die relatietest, dat rode ding. Witte vlakken beginnen volgens mij ook boven die advertentie. Of die adv. staat er zo vaak dat hij logischerwijs ook vaak opduikt als er een probleem is.

Ik refresh nu, en dan is het weg. Ing is ook vervangen door wat anders.
.
quote:impala schreef op 23 april 2015 @ 23:49:

Ik heb ze nu weer. Ze beginnen midden in een topic, onder twee advertenties. Viva relatietest en nog iets (ING relatiemanager). Volgens mij is er een probleem met die relatietest, dat rode ding. Witte vlakken beginnen volgens mij ook boven die advertentie. Of die adv. staat er zo vaak dat hij logischerwijs ook vaak opduikt als er een probleem is.

Ik refresh nu, en dan is het weg. Ing is ook vervangen door wat anders.Dit heb ik soms ook. Heb eerder deze week een printscreen gemaild maar natuurlijk nog geen reactie gehad.
Wat is er aan de hand? Het forum gaat momenteel door een te smalle trechter.
.
Opnieuw zwarte balkjes in posts onder advertenties Viva relatietest en ING.
.
Ik heb weer het probleem dat mijn toetsenbord bepaalde letters niet pakt.

Het vreemde is, dat ik het niet in elk topic heb.

Beetje moedeloos word ik ervan.

Sommige reacties typ ik dan maar in Word, en kopieer ik naar het topic.
Het is weer traag als dikke poep in een trechter, ik heb soms heel smal beeld op mijn iPhone, en dan staan er zwarte strepen door de forumnaam enzo. Ook heb ik op de PC net een tijdje en foto van een stoel in beeld gehad, en het rondje bleef maar draaien. Verder geen tekst ofzo.

Maar de TD is ongetwijfeld nog steeds ontzettend druk bezig met het verhelpen van alle bugs op het forum.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven