Reactie- en Bugtopic 2
woensdag 14 januari 2015 om 17:21
Beste forummers,
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 18-11-2015:
Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.
Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.
Groet,
CM VIVA
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 18-11-2015:
Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.
Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.
Groet,
CM VIVA
vrijdag 10 april 2015 om 10:27
Beste forummers,
Zoals jullie misschien al hebben gezien, is de TD druk bezig geweest. Het dropdownmenu met pijlers functioneert weer zoals het hoort en op de overzichtspagina kun je nu ook zien dat er ongelezen berichten in de inbox staan. Er wordt nog gewerkt aan de weergave van die melding, maar er is iig een melding.
met vriendelijke groet,
Junior
edit: ook de weergave is nu goed
Zoals jullie misschien al hebben gezien, is de TD druk bezig geweest. Het dropdownmenu met pijlers functioneert weer zoals het hoort en op de overzichtspagina kun je nu ook zien dat er ongelezen berichten in de inbox staan. Er wordt nog gewerkt aan de weergave van die melding, maar er is iig een melding.
met vriendelijke groet,
Junior
edit: ook de weergave is nu goed
vrijdag 10 april 2015 om 11:20
quote:JuniorModeratorViva schreef op 10 april 2015 @ 10:27:
Beste forummers,
met vriendelijke groet,
Junior
edit: ook de weergave is nu goedEn het is weer weg?
Beste forummers,
met vriendelijke groet,
Junior
edit: ook de weergave is nu goedEn het is weer weg?
vrijdag 10 april 2015 om 13:55
vrijdag 10 april 2015 om 14:18
quote:vivapimpelmees schreef op 10 april 2015 @ 11:16:
Ik zie in mijn scherm een envelopje staan, maar als ik daar op klik kom ik in een lege inbox terecht.Ik heb hetzelfde.
Ik zie in mijn scherm een envelopje staan, maar als ik daar op klik kom ik in een lege inbox terecht.Ik heb hetzelfde.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 10 april 2015 om 14:28
quote:JuniorModeratorViva schreef op 10 april 2015 @ 10:27:
edit: ook de weergave is nu goedIk zie een enorm grote envelop, direct naast "welkom terug", zonder een spatie ertussen en de envelop staat iets lager op de regel dan de rest van de woorden. Ik hoopte eigenlijk hier in het topic te lezen dat de weergave er nog mooi uit komt te zien.
edit: ook de weergave is nu goedIk zie een enorm grote envelop, direct naast "welkom terug", zonder een spatie ertussen en de envelop staat iets lager op de regel dan de rest van de woorden. Ik hoopte eigenlijk hier in het topic te lezen dat de weergave er nog mooi uit komt te zien.
vrijdag 10 april 2015 om 14:49
Ik zie al uren weer geen avatars meer en op de icoontjes boven het reageervenster klikken (bold, italic enz) plaatst de post. Vandaar dat ik geen smileys meer kan toevoegen, zou geen overbodige luxe zijn, soms.
Edit 1: Laptop, FF 37
Edit 2: maar een envelopje (met cijfer) staat er nu wel keurig hoor...
vrijdag 10 april 2015 om 15:50
quote:HuLang schreef op 10 april 2015 @ 14:49:
Ik zie al uren weer geen avatars meer en op de icoontjes boven het reageervenster klikken (bold, italic enz) plaatst de post. Vandaar dat ik geen smileys meer kan toevoegen, zou geen overbodige luxe zijn, soms.
Beste Hulang,
Het icoontjesprobleem is ook nog niet opgelost.
met vriendelijke groet,
Junior
Beste Hulang,
Het icoontjesprobleem is ook nog niet opgelost.
met vriendelijke groet,
Junior
vrijdag 10 april 2015 om 15:54
Beste forummers,
Het is de bedoeling dat iedereen op de overzichtspagina naast Welkom Terug een envelopje ziet waar een bolletje met een cijfer boven staat. Het cijfer geeft aan hoeveel ongelezen berichten er in de inbox staan.
Als je dit niet hebt, graag even melden en ook doorgeven welke browser je gebruikt en welk device.
Alvast bedankt!
Junior
Het is de bedoeling dat iedereen op de overzichtspagina naast Welkom Terug een envelopje ziet waar een bolletje met een cijfer boven staat. Het cijfer geeft aan hoeveel ongelezen berichten er in de inbox staan.
Als je dit niet hebt, graag even melden en ook doorgeven welke browser je gebruikt en welk device.
Alvast bedankt!
Junior
vrijdag 10 april 2015 om 19:43
vrijdag 10 april 2015 om 19:50
quote:JuniorModeratorViva schreef op 10 april 2015 @ 15:54:
Beste forummers,
Alvast bedankt!
Junior
Ik heb AL mijn berichten gelezen, maar die 1 blijft staan.
Hoe leeg je trouwens je inbox?
Beste forummers,
Alvast bedankt!
Junior
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 10 april 2015 om 22:18
Beste forummers,
De TD heeft voor deze oplossing gekozen wat betreft de pb-meldingen, maar we zullen jullie aanbevelingen meenemen in de evaluatie.
Voor degenen die problemen hebben met letters die niet willen "pakken", zouden jullie aan willen geven met welke browser jullie werken en wat voor device? Dan kan de TD er doelgerichter naar de oorzaak kijken.
Alvast bedankt voor de moeite en een heel fijn weekend gewenst!
Community Manager Viva
De TD heeft voor deze oplossing gekozen wat betreft de pb-meldingen, maar we zullen jullie aanbevelingen meenemen in de evaluatie.
Voor degenen die problemen hebben met letters die niet willen "pakken", zouden jullie aan willen geven met welke browser jullie werken en wat voor device? Dan kan de TD er doelgerichter naar de oorzaak kijken.
Alvast bedankt voor de moeite en een heel fijn weekend gewenst!
Community Manager Viva
vrijdag 10 april 2015 om 22:26
quote:blijfgewoonbianca schreef op 10 april 2015 @ 19:50:
[...]
Beste Blijfgewoonbianca,
Je inbox kun je legen door een pb te openen en naar beneden te scrollen. Daar vind je een knop verplaats bericht naar met een dropdown menuutje. Als je dan kiest voor prullenbak wordt de betreffende pb naar de prullenbak verplaatst.
Je eerste opmerking over die 1 wordt aan de TD doorgegeven.
met vriendelijke groet,
Junior
[...]
Beste Blijfgewoonbianca,
Je inbox kun je legen door een pb te openen en naar beneden te scrollen. Daar vind je een knop verplaats bericht naar met een dropdown menuutje. Als je dan kiest voor prullenbak wordt de betreffende pb naar de prullenbak verplaatst.
Je eerste opmerking over die 1 wordt aan de TD doorgegeven.
met vriendelijke groet,
Junior
vrijdag 10 april 2015 om 22:27
quote:Lotte35 schreef op 10 april 2015 @ 19:43:
Ik had net in een ander topic weer het probleem dat mijn toetsenbord bepaalde letters niet pakte.
Op hoge poten ben ik dus naar dit topic gekomen, om mijn beklag te doen.
Nu merk ik alleen dat ik bij het typen van DIT bericht helemaal geen last heb.
Schiet mij maar lek.
Beste Lotte35,
Zijn het altijd dezelfde letters en zo ja, welke?
met vriendelijke groet,
Junior
Ik had net in een ander topic weer het probleem dat mijn toetsenbord bepaalde letters niet pakte.
Schiet mij maar lek.
Beste Lotte35,
Zijn het altijd dezelfde letters en zo ja, welke?
met vriendelijke groet,
Junior
vrijdag 10 april 2015 om 22:48
quote:Lotte35 schreef op 10 april 2015 @ 19:43:
Schiet mij maar lek.
Ik heb dit ook gehad, alleen niet op Viva maar op Facebook.
Misschien ligt het aan de browser? Ik heb Google Chrome.
Schiet mij maar lek.
Ik heb dit ook gehad, alleen niet op Viva maar op Facebook.
Misschien ligt het aan de browser? Ik heb Google Chrome.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu