Napraattopic 27
zondag 29 maart 2015 om 22:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 21 april 2015 om 18:23
Ik ben ooit zo naïef geweest om mijn verbazing over de uit de hand gelopen discussie over ' hoe vaak gebruik jij je handdoek' bij mijn collega's te melden.
Het is nooit meer helemaal goed gekomen
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 21 april 2015 om 18:37
quote:feow schreef op 21 april 2015 @ 18:23:
Ik ben ooit zo naïef geweest om mijn verbazing over de uit de hand gelopen discussie over ' hoe vaak gebruik jij je handdoek' bij mijn collega's te melden.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
dinsdag 21 april 2015 om 18:39
quote:feow schreef op 21 april 2015 @ 18:23:
Het is nooit meer helemaal goed gekomen Anderen begrijpen niets van het Viva-forum, dus sowieso beter om daar niet over te praten.
Het is nooit meer helemaal goed gekomen Anderen begrijpen niets van het Viva-forum, dus sowieso beter om daar niet over te praten.
Your opinion matters. Just not that much.
Week 40 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 40 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 21 april 2015 om 19:27
quote:Solomio schreef op 21 april 2015 @ 17:07:
[...]
Ja, klopt, maar ik heb de volgorde niet helemaal in mijn hoofd. Wie houdt dat ook alweer bij? Enn? Of Nouschi?Ik dacht LV.
[...]
Ja, klopt, maar ik heb de volgorde niet helemaal in mijn hoofd. Wie houdt dat ook alweer bij? Enn? Of Nouschi?Ik dacht LV.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 21 april 2015 om 19:29