Morgen op vakantie

20-08-2008 21:17 232 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn vriend gisteren een lege colafles naar zijn hoofd gegooid omdat hij mij zat te treiteren. Hij had een sneetje in de zijkant van zijn hoofd. Het was een ongelukje, was niet plan om hem echt te bezeren. (Lege plastic cola fles etc)

Nu begint hij mij vandaag voor de miljoenste keer mijn vreemdgaan van meer dan een jaar geleden voor mijn hoofd te gooien en wil hij niet meer op vakantie morgen.

Ik heb de vakantie betaald, nieuwe kleding gekocht en alles.

Zit erg te twijfelen of ik nu dan alleen op vakantie moet gaan morgen. Weet zeker dat het over is dan.
quote:Sherpa schreef op 20 augustus 2008 @ 21:34:

[...]

We lopen elkaar uiteraard niet de hele dag af te maken ander was ik allang weg geweest. We hebben het gelukkig meestal heel erg leuk samen.

En we zijn geen tokkies:

We hebben beide een studie gedaan, hebben een super baan, wonen in een nieuw prachtig appartement etc.Allemaal dingen die betrekking hebben op status en "uiterlijkheden" maar respect en liefde voor elkaar is ver te zoeken. Maar goed jij wilt met hem trouwen ik zeg doen: Over een jaartje of wat zien we hier wel een topic van je dat je gaat scheiden en zo verdrietig bent. Kost je ontzettend veel geld en verdriet.
Wil jij met een kind trouwen en met dit kind kinderen krijgen ? en ben je zelf wel zo volwassen als je over wilt komen?

*gaat er weer vandoor*
Wat wil je vriend dan? Zwijgstront lijkt me ook geen optie. Iemand zal toch een stap moeten zetten. Ik verwijs naar de opmerkingen van Sweet Candy.
Niet echt een lekkere manier om met elkaar om te gaan, wat jij beschrijft. En dit is voor jullie kennelijk het normale dagelijkse leven. Een vakantie is vaak een snelkookpan, je zit 24/7 op elkaars lip. Als je het thuis niet met elkaar uit kan houden is op vakantie gaan geen goed idee. Grote kans dat het dan helemaal escaleert.

En iemand doodzwijgen met wie je binnen 2 weken zou gaan trouwen...*trek nu een twijfelachtig en vies gezicht*
Alice was me net voor
quote:alice33 schreef op 20 augustus 2008 @ 21:35:

Is je vriend thuis? Ik zou nog eens proberen een constructief gesprek met elkaar aan te gaan zoals Mocy al aangeeft. Verder sluit ik me aan bij wat Dushi zegt, dit klinkt niet als een gezonde relatie gebaseerd op wederzijds respect. Lijkt me handig daar eens een goed gesprek over te voeren. Trouwen zou ik inderdaad voorlopig maar achterwege laten.Hij is in de silence mode en negeerd mij volkomen.
quote:Sherpa schreef op 20 augustus 2008 @ 21:34:

[...]

We lopen elkaar uiteraard niet de hele dag af te maken ander was ik allang weg geweest. We hebben het gelukkig meestal heel erg leuk samen.

En we zijn geen tokkies:

We hebben beide een studie gedaan, hebben een super baan, wonen in een nieuw prachtig appartement etc.Da's allemaal hartstikke leuk, maar daarmee heb je nog niet automatisch een normale relatie. Je relatie klinkt buitensporig gewelddadig en absoluut niet als een goede basis voor een leven samen. Maar goed, ieder zijn meug natuurlijk. Als je denkt dat je hiermee lang en gelukkig verder kunt leven moet je het vooral doen natuurlijk. Toch zou ik mijn kinderen niet willen zien opgroeien in een dergelijk gezin.
Niet echt een lekkere manier om met elkaar om te gaan, wat jij beschrijft, ook al is het dan geen dagelijkse praktijk. Een vakantie is vaak een snelkookpan, je zit 24/7 op elkaars lip. Dan kan het escaleren.

En iemand doodzwijgen met wie je binnen 2 weken zou gaan trouwen...*trek nu een twijfelachtig en vies gezicht*
Probeer hem dan maar eens uit die negeermodus te halen en te vragen wat hij wil. Een constructief gesprek of blijven mokken. Hier schiet niemand iets mee op.
quote:Sherpa schreef op 20 augustus 2008 @ 21:30:

[...]

Nee, hij praat niet meer tegen mij.Zou ik ook niet doen.
En toch hebben we het meestal heel erg leuk met elkaar...
ja, meestal.
quote:Sherpa schreef op 20 augustus 2008 @ 21:42:

En toch hebben we het meestal heel erg leuk met elkaar...Natuurlijk, anders zou je niet bij hem zijn. Maar die keren dat het niet leuk is, zijn meteen veel te extreem. Elkaar fysiek pijn doen, dreigen met fysiek geweld, vreemdgaan, treiteren... dat zijn geen dingen die in een gezellige, normale relatie thuishoren. Hoe leuk die relatie verder ook is.
Met de nadruk op meestal. Trouw toch lekker met hem, krijg kinderen, en dat nieuwe nog grotere huis. Vecht elkaar de tent uit. En Be Happy! Heel erg leuk allemaal, geniet je er nu al van?
quote:Sarah Scott schreef op 20 augustus 2008 @ 21:42:

[...]

Zou ik ook niet doen.

Waarom niet?

Hij heeft mij direct na het colafles incident keihard op mij gezicht geslagen.

En dan heb ik het nog niet over die keer dat ik meer dan twee weken met een blauw oog heb gelopen. Wat volgens hem ook per ongeluk ging...
Sherpa, als je nu eens naar hem toe gaat en vraagt wat hij wil?

Dit kan toch niet voortduren? Zit ie vaker in de silence mode als jullie ruzie hebben? Geef op rustige toon aan dat je het heel vervelend vindt dat jullie ruzie hebben en dat je heel graag met hem hierover wilt praten.
mijn advies: ga samen op vakantie, ga trouwen.

daarna verandert alles, je hele leven is ineens rozengeur en maneschijn. jullie krijgen 2.4 geweldige kinderen, waarna je de zonsondergang tegemoet loopt.....
@Sherpa:

Naar welk land ga je en had je daar al 'n trouw geregeld?
quote:Sherpa schreef op 20 augustus 2008 @ 21:45:

[...]

Waarom niet?

En dan heb ik het nog niet over die keer dat ik meer dan twee weken met een blauw oog heb gelopen. Wat volgens hem ook per ongeluk ging...Wat doen jullie in vrédesnaam nog bij elkaar? Mijn god....liefde maakt blind he?
meid, trek je eigen plan.

Ik wil trouwens niet vevelend doen hoor, maar het verhaal neemt steeds verassendere wendingen. Ik vind het bijna ongeloofwaardig overkomen.
Het is gewoon lekker rustig als de ander niet tegen je praat. Zou genieten van die stiltes Sherpa als ik jou was. De rest van de tijd ben je jezelf aan het oplappen omdat je "weer" een blauwe plek of schaafwond hebt opgelopen van hem"
quote:Sherpa schreef op 20 augustus 2008 @ 21:45:

[...]

Waarom niet?

En dan heb ik het nog niet over die keer dat ik meer dan twee weken met een blauw oog heb gelopen. Wat volgens hem ook per ongeluk ging... En dat omschrijf jij als 'meestal leuk'??? Je zit in een relatie waarbij jullie elkaar mishandelen. Dat is niet leuk.
Sherpa, nu ik je laatste bericht lees kan ik alleen maar concluderen dat jullie een hele destructieve relatie hebben met eufemistisch gesteld extreem bedenkelijke omgangsvormen. Ik zou vriendelijk bedanken voor zo'n ''relatie''.
quote:kaatje_85 schreef op 20 augustus 2008 @ 21:47:

meid, trek je eigen plan.

Ik wil trouwens niet vevelend doen hoor, maar het verhaal neemt steeds verassendere wendingen. Ik vind het bijna ongeloofwaardig overkomen.Kan... maar toch is het zo
Wat wil jij dan? Dit kan toch zo niet doorgaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven