Wat kopen jullie bij Aldi?
vrijdag 30 januari 2015 om 22:26
Ik heb een aantal keren het Lidl topic voorbij zien komen en gelezen en was benieuwd of hier ook mensen zijn die boodschappen doen bij de Aldi. Wat koop je daar zoal en vind je lekker?
Zelf kom ik ongeveer 1x per maand bij de Aldi en koop daar wat voorraaddingen, zoals cola (voor mijn man), wc papier, kattenbrokjes en appelmoes (voor de kinderen) . Maar verder vind ik de Aldi niet zo heel bijzonder.
Zelf kom ik ongeveer 1x per maand bij de Aldi en koop daar wat voorraaddingen, zoals cola (voor mijn man), wc papier, kattenbrokjes en appelmoes (voor de kinderen) . Maar verder vind ik de Aldi niet zo heel bijzonder.
maandag 20 april 2015 om 16:08
quote:kevertje22 schreef op 20 april 2015 @ 14:39:
Kwaliteit Ah basic of Aldi vind ik groot verschil, ook prijzen groente en fruit zijn groot verschil!
Kies ik liever voor Aldi!
Dan heb jij een andere Aldi & AH dan ik, ik vind de keuze in groenten/fruit (grote Aldi) altijd beperkt en vaak niet vers.
Afgelopen jaar ben ik veel bij Aldi geweest, dacht dat ik er gewoon even aan moest wennen maar heb nu besloten het gewoon weer bij AH (en Lidl wanneer in de buurt) te houden want van die geweldige Aldi kwaliteit heb ik helaas weinig gemerkt.
Kwaliteit Ah basic of Aldi vind ik groot verschil, ook prijzen groente en fruit zijn groot verschil!
Kies ik liever voor Aldi!
Dan heb jij een andere Aldi & AH dan ik, ik vind de keuze in groenten/fruit (grote Aldi) altijd beperkt en vaak niet vers.
Afgelopen jaar ben ik veel bij Aldi geweest, dacht dat ik er gewoon even aan moest wennen maar heb nu besloten het gewoon weer bij AH (en Lidl wanneer in de buurt) te houden want van die geweldige Aldi kwaliteit heb ik helaas weinig gemerkt.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
donderdag 23 april 2015 om 12:10
quote:Desperate_Housewive schreef op 10 maart 2015 @ 17:03:
Die perzik-framboos is niet te hachelen! Die heeft iemand bij ons op het werk neergelegd, ik snap nu waarom
Ik kan ineens bij onze aldi de chateau chocolade met wit en koffie onderop niet meer vinden die is zo ontzettend lekker! En mijn man vind hem niet lekker, dus ik had altijd dat hele blok voor mezelf! Ik hoop dat hij wel weer terug komt...Ze hebben hem weer! heb meteen 3 blokken meegenomen
Die perzik-framboos is niet te hachelen! Die heeft iemand bij ons op het werk neergelegd, ik snap nu waarom
Ik kan ineens bij onze aldi de chateau chocolade met wit en koffie onderop niet meer vinden die is zo ontzettend lekker! En mijn man vind hem niet lekker, dus ik had altijd dat hele blok voor mezelf! Ik hoop dat hij wel weer terug komt...Ze hebben hem weer! heb meteen 3 blokken meegenomen
zondag 26 april 2015 om 18:54
hollandse garnalen scheelt ook kost bij Aldi rond 3 euro volgens mij minder voor 100 gram Bij appie kost ie 5 euro. Waarom geen idee? . De Aldi is iets minder ver voor mij,maar vind het een moeilijk winkel om mijn boodschappen te doen. Als het mooi weer is fiets ik 30 minuten met een paar flinke boodschappen naar de Lidl. Vind ik fijnere winkel dan Aldi
In de winter ga ik met mijn vriend daar boodschappen doen. Wou dat ze bij mij in het dorp zaten maar helaas. Bij albert Heijn zo veel slechte ervaringen gehad Echt in 1 jaar tijd. Lekkende pakken melk,uien die binnen 3 dagen al aan het schimmelen waren,groente binnen een paar dag al verrot was. wormen in vis. verpakt brood die nog 4 weken houdbaar was was al aan het schimmelen. Dus ik vermijd Albert Heijn liever. Hoewel het de enigste winkel bij mij in de buurt is.
In de winter ga ik met mijn vriend daar boodschappen doen. Wou dat ze bij mij in het dorp zaten maar helaas. Bij albert Heijn zo veel slechte ervaringen gehad Echt in 1 jaar tijd. Lekkende pakken melk,uien die binnen 3 dagen al aan het schimmelen waren,groente binnen een paar dag al verrot was. wormen in vis. verpakt brood die nog 4 weken houdbaar was was al aan het schimmelen. Dus ik vermijd Albert Heijn liever. Hoewel het de enigste winkel bij mij in de buurt is.
Het gaat niet om wie je bent,maar wie je kent!!
zondag 26 april 2015 om 19:00
Sommige producten bij Lidl en Aldi zijn goedkoper omdat ze niet echt zijn. Was een keer een keuringsdients van waarde aflevering over st jakobsschelpen. Die van de Lidl waren never nooit niet echte st jakobsschelpen. Wellicht is dat met de garnalen ook zo?
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
zondag 26 april 2015 om 19:36
quote:Vergeetmenietje1980 schreef op 26 april 2015 @ 19:34:
dat verbaasd me niks dat er geen echte jakobsschelpen in zitten. duh. die zijn normaal heel duur.
de garnalen zijn wel echte garnalen maar geen Hollandse garnalen.
Die rookkaas, lag die in de koeling of bij de kaasblokken? ga ik van de week even kijken!Dat bedoel ik dus.
dat verbaasd me niks dat er geen echte jakobsschelpen in zitten. duh. die zijn normaal heel duur.
de garnalen zijn wel echte garnalen maar geen Hollandse garnalen.
Die rookkaas, lag die in de koeling of bij de kaasblokken? ga ik van de week even kijken!Dat bedoel ik dus.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
zondag 26 april 2015 om 19:41
Aldi heeft lekker vlees om te bakken.
Ik koop er vaak biefstuk en ze hebben gepaneerde kiplapjes die echt geweldig zijn.
Verder:
- sinaasappelsap
- smeerboter
- bakboter
- wc papier
- keukenpapier
- eiersalade
- karnemelk
- magere yoghurt
Brood koop ik er niet. Dat is vaak meteen hard wanneer je de zak openmaakt.
Ik koop er vaak biefstuk en ze hebben gepaneerde kiplapjes die echt geweldig zijn.
Verder:
- sinaasappelsap
- smeerboter
- bakboter
- wc papier
- keukenpapier
- eiersalade
- karnemelk
- magere yoghurt
Brood koop ik er niet. Dat is vaak meteen hard wanneer je de zak openmaakt.