Wat kopen jullie bij Aldi?

30-01-2015 22:26 196 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een aantal keren het Lidl topic voorbij zien komen en gelezen en was benieuwd of hier ook mensen zijn die boodschappen doen bij de Aldi. Wat koop je daar zoal en vind je lekker?

Zelf kom ik ongeveer 1x per maand bij de Aldi en koop daar wat voorraaddingen, zoals cola (voor mijn man), wc papier, kattenbrokjes en appelmoes (voor de kinderen) . Maar verder vind ik de Aldi niet zo heel bijzonder.
quote:kevertje22 schreef op 20 april 2015 @ 14:39:

Kwaliteit Ah basic of Aldi vind ik groot verschil, ook prijzen groente en fruit zijn groot verschil!

Kies ik liever voor Aldi!

Dan heb jij een andere Aldi & AH dan ik, ik vind de keuze in groenten/fruit (grote Aldi) altijd beperkt en vaak niet vers.

Afgelopen jaar ben ik veel bij Aldi geweest, dacht dat ik er gewoon even aan moest wennen maar heb nu besloten het gewoon weer bij AH (en Lidl wanneer in de buurt) te houden want van die geweldige Aldi kwaliteit heb ik helaas weinig gemerkt.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Ze hadden van die funny snack chips met tomatensmaak (nog lekkeerder dan de heinz tomaten chips). Al maanden niet meer gevonden bij de aldi
De groenten/fruit van aldi lopen uit zichzelf richting afvalbak.

Die wil je echt niet hebben.

De lasagna en verpakte sla is wel lekker.

Staat nu op t menu
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Bij mijn Aldi vind ik groente en fruit prima! Zelfs beter dan plaatselijke AH.

Daar is het 3 keer niets en 3 keer zo duur..
Doe wat goed voelt, kritiek krijg je toch wel!
Plakken oude kaas, Old Gouda

Peper en zout in zo'n glazen potje met maalmolentje aan de bovenkant.

gedroogde papaja

soms een stukje schapenkaas.

en als ik een vet en zoet vreetkick heb een pak mergpijpen.
life's a beach and then you die
quote:betoverend schreef op 21 april 2015 @ 17:27:

Ze hadden van die funny snack chips met tomatensmaak (nog lekkeerder dan de heinz tomaten chips). Al maanden niet meer gevonden bij de aldiBij de lidl verkopen ze die
quote:Vergeetmenietje1980 schreef op 22 april 2015 @ 10:20:

[...]

Bij de lidl verkopen ze dieZal ik eens kijken als weer naar de Aldi ga, want de lidl en aldi zit praktisch naast elkaar. Alleen bij de lidl is het altijd druk
quote:Desperate_Housewive schreef op 10 maart 2015 @ 17:03:

Die perzik-framboos is niet te hachelen! Die heeft iemand bij ons op het werk neergelegd, ik snap nu waarom

Ik kan ineens bij onze aldi de chateau chocolade met wit en koffie onderop niet meer vinden die is zo ontzettend lekker! En mijn man vind hem niet lekker, dus ik had altijd dat hele blok voor mezelf! Ik hoop dat hij wel weer terug komt...Ze hebben hem weer! heb meteen 3 blokken meegenomen
ik mis de rookkaas al een lange tijd
quote:Vergeetmenietje1980 schreef op 23 april 2015 @ 13:25:

ik mis de rookkaas al een lange tijd Klopt.
Ik heb vandaag deze chips gekocht:

HEERLIJK!
quote:Desperate_Housewive schreef op 23 april 2015 @ 12:10:

Ze hebben hem weer! heb meteen 3 blokken meegenomen

Méén je niet!

Bij de Aldi waar ik vandaag was hadden ze 'm niet
Croissants uit blik (koeling) en Milsani vanillejoghurt
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
quote:Bromelia schreef op 23 april 2015 @ 14:15:

[...]

Klopt.Vanmorgen was ik bij de Aldi en zag de rookkaas liggen. Er hing een bordje nieuw! bij.
quote:winters schreef op 24 april 2015 @ 11:07:

[...]

Vanmorgen was ik bij de Aldi en zag de rookkaas liggen. Er hing een bordje nieuw! bij.Bedankt, maandag eens even kijken.
hollandse garnalen scheelt ook kost bij Aldi rond 3 euro volgens mij minder voor 100 gram Bij appie kost ie 5 euro. Waarom geen idee? . De Aldi is iets minder ver voor mij,maar vind het een moeilijk winkel om mijn boodschappen te doen. Als het mooi weer is fiets ik 30 minuten met een paar flinke boodschappen naar de Lidl. Vind ik fijnere winkel dan Aldi

In de winter ga ik met mijn vriend daar boodschappen doen. Wou dat ze bij mij in het dorp zaten maar helaas. Bij albert Heijn zo veel slechte ervaringen gehad Echt in 1 jaar tijd. Lekkende pakken melk,uien die binnen 3 dagen al aan het schimmelen waren,groente binnen een paar dag al verrot was. wormen in vis. verpakt brood die nog 4 weken houdbaar was was al aan het schimmelen. Dus ik vermijd Albert Heijn liever. Hoewel het de enigste winkel bij mij in de buurt is.
Het gaat niet om wie je bent,maar wie je kent!!
Sommige producten bij Lidl en Aldi zijn goedkoper omdat ze niet echt zijn. Was een keer een keuringsdients van waarde aflevering over st jakobsschelpen. Die van de Lidl waren never nooit niet echte st jakobsschelpen. Wellicht is dat met de garnalen ook zo?
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
nepgarnalen waarschijnlijk..... pfff
dat verbaasd me niks dat er geen echte jakobsschelpen in zitten. duh. die zijn normaal heel duur.

de garnalen zijn wel echte garnalen maar geen Hollandse garnalen.

Die rookkaas, lag die in de koeling of bij de kaasblokken? ga ik van de week even kijken!
quote:Vergeetmenietje1980 schreef op 26 april 2015 @ 19:34:

dat verbaasd me niks dat er geen echte jakobsschelpen in zitten. duh. die zijn normaal heel duur.

de garnalen zijn wel echte garnalen maar geen Hollandse garnalen.

Die rookkaas, lag die in de koeling of bij de kaasblokken? ga ik van de week even kijken!Dat bedoel ik dus.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Maar is de rookkaas van Aldi bijzonder dan?

Ze hebben het namelijk overal.

Ik vind het heerlijk, heb het altijd bij Hoogvliet, maar als het bij Aldi nóg lekkerder is, probeer ik het graag een keer.
Aldi heeft lekker vlees om te bakken.

Ik koop er vaak biefstuk en ze hebben gepaneerde kiplapjes die echt geweldig zijn.

Verder:

- sinaasappelsap

- smeerboter

- bakboter

- wc papier

- keukenpapier

- eiersalade

- karnemelk

- magere yoghurt

Brood koop ik er niet. Dat is vaak meteen hard wanneer je de zak openmaakt.
quote:Vergeetmenietje1980 schreef op 26 april 2015 @ 19:34:

...

Die rookkaas, lag die in de koeling of bij de kaasblokken? ga ik van de week even kijken!Nee lag niet in de koeling. Gewoon in de schappen.
Misschien is het al genoemd, maar de gepaneerde pangasiusfilet uit de diepvries is heerlijk! Even bakken in de koekenpan en je hebt een heerlijk stukje vis!

Verder kom ik er niet heel vaak, maar als ik er kom neem ik dit sowieso mee en avocado's!
quote:minnimouse schreef op 26 april 2015 @ 19:41:

Brood koop ik er niet. Dat is vaak meteen hard wanneer je de zak openmaakt.Apart, die ervaring heb ik niet! Koop juist graag brood daar omdat het langer vers blijft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven