Wat kopen jullie bij Aldi?
vrijdag 30 januari 2015 om 22:26
Ik heb een aantal keren het Lidl topic voorbij zien komen en gelezen en was benieuwd of hier ook mensen zijn die boodschappen doen bij de Aldi. Wat koop je daar zoal en vind je lekker?
Zelf kom ik ongeveer 1x per maand bij de Aldi en koop daar wat voorraaddingen, zoals cola (voor mijn man), wc papier, kattenbrokjes en appelmoes (voor de kinderen) . Maar verder vind ik de Aldi niet zo heel bijzonder.
Zelf kom ik ongeveer 1x per maand bij de Aldi en koop daar wat voorraaddingen, zoals cola (voor mijn man), wc papier, kattenbrokjes en appelmoes (voor de kinderen) . Maar verder vind ik de Aldi niet zo heel bijzonder.
zondag 8 februari 2015 om 23:29
woensdag 11 februari 2015 om 12:28
Biogarde
Roomkaas
Ingevroren zalmmoten (vind ik van de Aldi het beste van alle supermarkten die ik tot nu toe geprobeerd heb, overigens niet te vergelijken met vers van de viswinkel)
Waspoeder
Steenovenafbakbroodjes (favoriet bij zoon)
Van die donkere beschuiten
Gemengde noten (heb ik altijd een zakje van op mijn werk)
Pepersalami
Gevuld speculaas
En verder van alles wat ik op dat moment nodig heb, maar dit zijn de dingen die ik bij voorkeur specifiek bij de Aldi haal.
Roomkaas
Ingevroren zalmmoten (vind ik van de Aldi het beste van alle supermarkten die ik tot nu toe geprobeerd heb, overigens niet te vergelijken met vers van de viswinkel)
Waspoeder
Steenovenafbakbroodjes (favoriet bij zoon)
Van die donkere beschuiten
Gemengde noten (heb ik altijd een zakje van op mijn werk)
Pepersalami
Gevuld speculaas
En verder van alles wat ik op dat moment nodig heb, maar dit zijn de dingen die ik bij voorkeur specifiek bij de Aldi haal.
woensdag 11 februari 2015 om 17:37
quote:_blabla_ schreef op 02 februari 2015 @ 22:11:
Was ik vanochtend bij de aldi is de fruitfris ranja opeens uit het assortiment en vervangen door een ranja van 1.39 (de fruitfris was altijd 0.75) (ik hoop dat het tijdelijk is, omdat de fruitfris op is ofzo, maar dat zal wel niet)Yes, volgens het foldertje komt fruitfris in nieuwe 1,5 liter flessen voor 1,19 (dat is 0,79 per liter)
Was ik vanochtend bij de aldi is de fruitfris ranja opeens uit het assortiment en vervangen door een ranja van 1.39 (de fruitfris was altijd 0.75) (ik hoop dat het tijdelijk is, omdat de fruitfris op is ofzo, maar dat zal wel niet)Yes, volgens het foldertje komt fruitfris in nieuwe 1,5 liter flessen voor 1,19 (dat is 0,79 per liter)
maandag 23 februari 2015 om 09:02
Vochtig toiletpapier, is nergens anders te krijgen aan die prijs.
Vaatwastabs,
Pure chocolade met noten.
Voor die dingen ga is speciaal naar de Aldi,
Ik ga verder iedere 2 weken naar Duitsland voor de boodschappen, en doe dan een rondje shoppen.
Lidl, Aldi, K&K en drankhandel, en uiteraard benzinepomp.
Vaatwastabs,
Pure chocolade met noten.
Voor die dingen ga is speciaal naar de Aldi,
Ik ga verder iedere 2 weken naar Duitsland voor de boodschappen, en doe dan een rondje shoppen.
Lidl, Aldi, K&K en drankhandel, en uiteraard benzinepomp.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
maandag 23 februari 2015 om 13:54
dinsdag 24 februari 2015 om 18:15
quote:Fleuriefleur schreef op 24 februari 2015 @ 18:08:
Koop geen kip bij Aldi!!
Is nl hele zielige plofkip.
Maar alle kipfilet bij wat voor supermarkt dan ook is toch plofkip? Is niet alleen aan de Aldi voorbehouden lijkt me.
Gelukkig krijgen ze steeds meer scharrel- en biologisch vlees.
Koop geen kip bij Aldi!!
Is nl hele zielige plofkip.
Maar alle kipfilet bij wat voor supermarkt dan ook is toch plofkip? Is niet alleen aan de Aldi voorbehouden lijkt me.
Gelukkig krijgen ze steeds meer scharrel- en biologisch vlees.
Nothing happens for a reason
dinsdag 10 maart 2015 om 17:03
Die perzik-framboos is niet te hachelen! Die heeft iemand bij ons op het werk neergelegd, ik snap nu waarom
Ik kan ineens bij onze aldi de chateau chocolade met wit en koffie onderop niet meer vinden die is zo ontzettend lekker! En mijn man vind hem niet lekker, dus ik had altijd dat hele blok voor mezelf! Ik hoop dat hij wel weer terug komt...
Ik kan ineens bij onze aldi de chateau chocolade met wit en koffie onderop niet meer vinden die is zo ontzettend lekker! En mijn man vind hem niet lekker, dus ik had altijd dat hele blok voor mezelf! Ik hoop dat hij wel weer terug komt...
dinsdag 10 maart 2015 om 17:23
quote:Desperate_Housewive schreef op 10 maart 2015 @ 17:03:
Oeh, dat klinkt héérlijk!
Maar ik begrijp dat ik me de moeite kan besparen
Oeh, dat klinkt héérlijk!
Maar ik begrijp dat ik me de moeite kan besparen