Wat kopen jullie bij Aldi?

30-01-2015 22:26 196 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een aantal keren het Lidl topic voorbij zien komen en gelezen en was benieuwd of hier ook mensen zijn die boodschappen doen bij de Aldi. Wat koop je daar zoal en vind je lekker?

Zelf kom ik ongeveer 1x per maand bij de Aldi en koop daar wat voorraaddingen, zoals cola (voor mijn man), wc papier, kattenbrokjes en appelmoes (voor de kinderen) . Maar verder vind ik de Aldi niet zo heel bijzonder.
Gerookte zalm, die is daar errrrrrrrg lekker!
Chocola met noten en rozijnen! Nergens zo lekker.
Als ik bij de Aldi ben, haal ik:

- Walnotenkaas

- Zonnebloemolie

- Broodbakmix

- Dadels

- Bleekmiddel

- Runderhamburgers uit de koeling

- Zonnebloempitten

- Gember
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
De chocolade met rozijnen en hazelnoten

Roomboter bolletjes

Maiswafels

Twee vaks toetjes

Komkommer salade
Als ik er kom, is het voor de non food aanbieding, dan neem ik meteen wat meer boodschappen mee. Niet voor de prijs of kwaliteit, maar gewoon, omdat het handig is.

Mixer, gereedschappen, tablet, laptop, pannen verder keukengereedschap en wat allemaal niet meer, het komt allemaal van aldi. Goede kwaliteit voor redelijke prijzen. O ja ook mijn smartphone is van aldi afkomstig.
Zie hier al paar keer walnotenkaas voorbij komen. Zal er eens op letten. Neem aan dat het soort 'Rambol' is?

Vond de zalmrolletjes gevuld met bieslook roomkaas niet lekker (die vroeger van AH wel).
Nee, het is gewone kaas met walnoot, ligt bij de stukken kaas. Er is ook kaas met kruiden in dezelfde doos. Die met walnoot is te lekker, die koop ik niet vaak, want dan eet ik echt veel te veel.
Ik haal altijd afbak broodjes bij de aldi, breekbrood, bagette, Italiaanse bollen en de kampioentjes. Super lekker en makkelijk om op voorraad te hebben!
Pompoenpittenbrood voor in de vriezer (blijft lekker voor naar het werk de hele week lang)

Tegenwoordig hebben ze ook van die ongesneden bollen brood met pompoenpitten en granen en zo, lekker voor in het weekend.

Verder o.a.:

Eierwafels,

Jodenkoeken,

Graanbiscuits,

Chocola,

Haribo snoep (kleine zakjes),

Allerlei afbakbrood,

de joghurtdrank perzik,

Diepvriesfriet,

Minihapjes voor in de frituur,

Boerenkipfilet (vlees)

Verse Hamburgers,

Magere kwark met perzik,

Chocolademousse,

De verse Jus d'orange

Allerlei noten, vooral die mixen in die kuipjes.

Pindarotsjes,

Haargel,

Handzeep.

Allemaal prima en erg lekker !
quote:reisa1978 schreef op 02 februari 2015 @ 11:06:

Nee, het is gewone kaas met walnoot, ligt bij de stukken kaas. Er is ook kaas met kruiden in dezelfde doos. Die met walnoot is te lekker, die koop ik niet vaak, want dan eet ik echt veel te veel.Bedankt voor de info, ga er op letten!
Oh ja, ze hebben tegenwoordig ook pindarotsjes bij de Aldi. Die heb ik expres maar niet meegenomen, veel te verslavend!
Ik koop vooral brood en groente bij Aldi. Maar hou de groente wel in de gaten want het bederft snel.
Bedoelen jullie die walnotenkaas die niet in de koeling ligt? Vacuüm verpakt.
Power to the people
Je kunt beter vragen wat ik niet bij de Aldi haal. Ik denk dat zo'n 80/90% van mijn boodschappen ervandaan komt. De enige dingen die ik er niet haal; wijn, limonadesiroop (zoon wil per se Karavan Cevitam), diepvriespizza's, en dingen die ze er niet verkopen (havermout, hamblokjes b.v.). Maar verder? Ik hartje Aldi en Lidl nog meer, maar die heb ik helaas niet in de buurt.

Ik heb hier al een paar keer gelezen dat het Euroshoppermerk van Albert Heijn voordeliger zou zijn. Dat zal best, maar dan heb je over het algemeen ook minder goede kwaliteit. Betaal ik liever een dubbeltje meer bij de Aldi, daarvan vind ik de meeste producten qua smaak of kwaliteit echt niet van A-merken te onderscheiden.
Nothing happens for a reason
roggebrood

rozijnen

appels

pindakaas

schoonmaakdoekjes

mag.kwark
Ik loop even denkbeeldig door de gangen.....

Bronwater, ice tea, rooibosthee, koekjes, honing, pindakaas met nootjes (vinden ze thuis lekkerde dan Calvé !), hagelslag, gerookte zalm (is echt top!), bio eieren, zonnebloemolie, azijn, bloem, appelmoes, vloeibaar frituurvet, vloeibaar bakhalvarine, suiker, tomatenpuree, ketchup, curry, mayonaise, fritessaus, augurken, zilveruitjes, soms houdbare vleeswaren, kaas, potjes groene pesto, spaghetti, melk, roomboter, kuipje geitenkaasspread met honing, keukenrollen, wc papier, wc verfrissingsdoekjes, vaatwastabletten (is top en veel goedkoper), wc eend, chloor, allesreiniger, waspoeder witte was, pedaalemmerzakken, vuilniszakken, boterhamzakjes, gezichtsmilk en lotion, oogremover, ombra waslotion, watpads, wattips.

Onze kat vindt de droge brokjes heerlijk, maar die vierkante zilveren kuipjes lust ze niet!
Was ik vanochtend bij de aldi is de fruitfris ranja opeens uit het assortiment en vervangen door een ranja van 1.39 (de fruitfris was altijd 0.75) (ik hoop dat het tijdelijk is, omdat de fruitfris op is ofzo, maar dat zal wel niet)
Ik koop echt bijna alles bij de Aldi. Vooral de chocolade is erg goed! Die komen ook regelmatig als beste uit de test bij de Consumentenbond.
quote:_blabla_ schreef op 02 februari 2015 @ 22:11:

Was ik vanochtend bij de aldi is de fruitfris ranja opeens uit het assortiment en vervangen door een ranja van 1.39 (de fruitfris was altijd 0.75) (ik hoop dat het tijdelijk is, omdat de fruitfris op is ofzo, maar dat zal wel niet)

Bij de Lidl was hij ook lang uit het assortiment weg. En nu weer terug.

Mocht het zo blijven, wat een belachelijke prijsverschil, kan je net zo goed dure ranja uit blik kopen. Denk dat ze dat gaan merken.
Ik doe daar iedere week t grootste deel van de boodschappen en de rest vul ik aan bij de jumbo (bananen,appels,chips). Ik vind het vlees,groente,broodbeleg enz. Allemaal prima te doen!
quote:charriejj schreef op 06 februari 2015 @ 12:05:

Ik doe daar iedere week t grootste deel van de boodschappen en de rest vul ik aan bij de jumbo (bananen,appels,chips). Ik vind het vlees,groente,broodbeleg enz. Allemaal prima te doen!Die koop ik nou juist bij de Aldi
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
quote:sushilala schreef op 31 januari 2015 @ 16:04:

Gerookte makreel

Gerookte zalm

XXL schnitzels

Kip-cordonblues uit de vriezer

Wc papier

De chocolade moorkoppen uit de vriezer zijn ook erg lekker ;)Die kip cordon blues zijn echt verslavend lekker. Zeker met citroensap erover. Mmmm
quote:charriejj schreef op 06 februari 2015 @ 12:05:

Ik doe daar iedere week t grootste deel van de boodschappen en de rest vul ik aan bij de jumbo (bananen,appels,chips). Ik vind het vlees,groente,broodbeleg enz. Allemaal prima te doen!Ik vind de appels van Aldi ook niet lekker, die koop ik ook ergens anders. Maar de bananen en groente zijn wel te doen en de chips ook.
De Belgische Aldi heeft een mooier assortiment dan de Nederlandse Aldi. Daar hebben ze ook: de smeerbare geitenkaas (vroeger ook te krijgen bij Lidl, maar nu uit assortiment), pizzaatjes uit de koeling (proeven als erg ongezond, maar reuze lekker), veel broodkeuze, donker bier, mascarpone en volle roomkaas.

Verder zijn bij de Nederlandse Aldi de dropstaafjes voor mij aantrekkelijk en de naturel chips.
Ik ben nog nooit bij een Belgische Aldi geweest, wel kom ik 1 à 2x per jaar bij een Aldi in Duitsland. Daar hebben ze ook een veel leuker assortiment en zijn ze ook niet duur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven