Wat kopen jullie bij Aldi?
vrijdag 30 januari 2015 om 22:26
Ik heb een aantal keren het Lidl topic voorbij zien komen en gelezen en was benieuwd of hier ook mensen zijn die boodschappen doen bij de Aldi. Wat koop je daar zoal en vind je lekker?
Zelf kom ik ongeveer 1x per maand bij de Aldi en koop daar wat voorraaddingen, zoals cola (voor mijn man), wc papier, kattenbrokjes en appelmoes (voor de kinderen) . Maar verder vind ik de Aldi niet zo heel bijzonder.
Zelf kom ik ongeveer 1x per maand bij de Aldi en koop daar wat voorraaddingen, zoals cola (voor mijn man), wc papier, kattenbrokjes en appelmoes (voor de kinderen) . Maar verder vind ik de Aldi niet zo heel bijzonder.
maandag 2 februari 2015 om 05:45
Als ik er kom, is het voor de non food aanbieding, dan neem ik meteen wat meer boodschappen mee. Niet voor de prijs of kwaliteit, maar gewoon, omdat het handig is.
Mixer, gereedschappen, tablet, laptop, pannen verder keukengereedschap en wat allemaal niet meer, het komt allemaal van aldi. Goede kwaliteit voor redelijke prijzen. O ja ook mijn smartphone is van aldi afkomstig.
Mixer, gereedschappen, tablet, laptop, pannen verder keukengereedschap en wat allemaal niet meer, het komt allemaal van aldi. Goede kwaliteit voor redelijke prijzen. O ja ook mijn smartphone is van aldi afkomstig.
maandag 2 februari 2015 om 11:39
Pompoenpittenbrood voor in de vriezer (blijft lekker voor naar het werk de hele week lang)
Tegenwoordig hebben ze ook van die ongesneden bollen brood met pompoenpitten en granen en zo, lekker voor in het weekend.
Verder o.a.:
Eierwafels,
Jodenkoeken,
Graanbiscuits,
Chocola,
Haribo snoep (kleine zakjes),
Allerlei afbakbrood,
de joghurtdrank perzik,
Diepvriesfriet,
Minihapjes voor in de frituur,
Boerenkipfilet (vlees)
Verse Hamburgers,
Magere kwark met perzik,
Chocolademousse,
De verse Jus d'orange
Allerlei noten, vooral die mixen in die kuipjes.
Pindarotsjes,
Haargel,
Handzeep.
Allemaal prima en erg lekker !
Tegenwoordig hebben ze ook van die ongesneden bollen brood met pompoenpitten en granen en zo, lekker voor in het weekend.
Verder o.a.:
Eierwafels,
Jodenkoeken,
Graanbiscuits,
Chocola,
Haribo snoep (kleine zakjes),
Allerlei afbakbrood,
de joghurtdrank perzik,
Diepvriesfriet,
Minihapjes voor in de frituur,
Boerenkipfilet (vlees)
Verse Hamburgers,
Magere kwark met perzik,
Chocolademousse,
De verse Jus d'orange
Allerlei noten, vooral die mixen in die kuipjes.
Pindarotsjes,
Haargel,
Handzeep.
Allemaal prima en erg lekker !
maandag 2 februari 2015 om 12:00
maandag 2 februari 2015 om 21:20
Je kunt beter vragen wat ik niet bij de Aldi haal. Ik denk dat zo'n 80/90% van mijn boodschappen ervandaan komt. De enige dingen die ik er niet haal; wijn, limonadesiroop (zoon wil per se Karavan Cevitam), diepvriespizza's, en dingen die ze er niet verkopen (havermout, hamblokjes b.v.). Maar verder? Ik hartje Aldi en Lidl nog meer, maar die heb ik helaas niet in de buurt.
Ik heb hier al een paar keer gelezen dat het Euroshoppermerk van Albert Heijn voordeliger zou zijn. Dat zal best, maar dan heb je over het algemeen ook minder goede kwaliteit. Betaal ik liever een dubbeltje meer bij de Aldi, daarvan vind ik de meeste producten qua smaak of kwaliteit echt niet van A-merken te onderscheiden.
Ik heb hier al een paar keer gelezen dat het Euroshoppermerk van Albert Heijn voordeliger zou zijn. Dat zal best, maar dan heb je over het algemeen ook minder goede kwaliteit. Betaal ik liever een dubbeltje meer bij de Aldi, daarvan vind ik de meeste producten qua smaak of kwaliteit echt niet van A-merken te onderscheiden.
Nothing happens for a reason
maandag 2 februari 2015 om 21:56
Ik loop even denkbeeldig door de gangen.....
Bronwater, ice tea, rooibosthee, koekjes, honing, pindakaas met nootjes (vinden ze thuis lekkerde dan Calvé !), hagelslag, gerookte zalm (is echt top!), bio eieren, zonnebloemolie, azijn, bloem, appelmoes, vloeibaar frituurvet, vloeibaar bakhalvarine, suiker, tomatenpuree, ketchup, curry, mayonaise, fritessaus, augurken, zilveruitjes, soms houdbare vleeswaren, kaas, potjes groene pesto, spaghetti, melk, roomboter, kuipje geitenkaasspread met honing, keukenrollen, wc papier, wc verfrissingsdoekjes, vaatwastabletten (is top en veel goedkoper), wc eend, chloor, allesreiniger, waspoeder witte was, pedaalemmerzakken, vuilniszakken, boterhamzakjes, gezichtsmilk en lotion, oogremover, ombra waslotion, watpads, wattips.
Onze kat vindt de droge brokjes heerlijk, maar die vierkante zilveren kuipjes lust ze niet!
Bronwater, ice tea, rooibosthee, koekjes, honing, pindakaas met nootjes (vinden ze thuis lekkerde dan Calvé !), hagelslag, gerookte zalm (is echt top!), bio eieren, zonnebloemolie, azijn, bloem, appelmoes, vloeibaar frituurvet, vloeibaar bakhalvarine, suiker, tomatenpuree, ketchup, curry, mayonaise, fritessaus, augurken, zilveruitjes, soms houdbare vleeswaren, kaas, potjes groene pesto, spaghetti, melk, roomboter, kuipje geitenkaasspread met honing, keukenrollen, wc papier, wc verfrissingsdoekjes, vaatwastabletten (is top en veel goedkoper), wc eend, chloor, allesreiniger, waspoeder witte was, pedaalemmerzakken, vuilniszakken, boterhamzakjes, gezichtsmilk en lotion, oogremover, ombra waslotion, watpads, wattips.
Onze kat vindt de droge brokjes heerlijk, maar die vierkante zilveren kuipjes lust ze niet!
donderdag 5 februari 2015 om 17:38
quote:_blabla_ schreef op 02 februari 2015 @ 22:11:
Was ik vanochtend bij de aldi is de fruitfris ranja opeens uit het assortiment en vervangen door een ranja van 1.39 (de fruitfris was altijd 0.75) (ik hoop dat het tijdelijk is, omdat de fruitfris op is ofzo, maar dat zal wel niet)
Bij de Lidl was hij ook lang uit het assortiment weg. En nu weer terug.
Mocht het zo blijven, wat een belachelijke prijsverschil, kan je net zo goed dure ranja uit blik kopen. Denk dat ze dat gaan merken.
Was ik vanochtend bij de aldi is de fruitfris ranja opeens uit het assortiment en vervangen door een ranja van 1.39 (de fruitfris was altijd 0.75) (ik hoop dat het tijdelijk is, omdat de fruitfris op is ofzo, maar dat zal wel niet)
Bij de Lidl was hij ook lang uit het assortiment weg. En nu weer terug.
Mocht het zo blijven, wat een belachelijke prijsverschil, kan je net zo goed dure ranja uit blik kopen. Denk dat ze dat gaan merken.
zaterdag 7 februari 2015 om 09:14
quote:charriejj schreef op 06 februari 2015 @ 12:05:
Ik doe daar iedere week t grootste deel van de boodschappen en de rest vul ik aan bij de jumbo (bananen,appels,chips). Ik vind het vlees,groente,broodbeleg enz. Allemaal prima te doen!Die koop ik nou juist bij de Aldi
Ik doe daar iedere week t grootste deel van de boodschappen en de rest vul ik aan bij de jumbo (bananen,appels,chips). Ik vind het vlees,groente,broodbeleg enz. Allemaal prima te doen!Die koop ik nou juist bij de Aldi
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
zaterdag 7 februari 2015 om 09:26
zaterdag 7 februari 2015 om 10:17
quote:charriejj schreef op 06 februari 2015 @ 12:05:
Ik doe daar iedere week t grootste deel van de boodschappen en de rest vul ik aan bij de jumbo (bananen,appels,chips). Ik vind het vlees,groente,broodbeleg enz. Allemaal prima te doen!Ik vind de appels van Aldi ook niet lekker, die koop ik ook ergens anders. Maar de bananen en groente zijn wel te doen en de chips ook.
Ik doe daar iedere week t grootste deel van de boodschappen en de rest vul ik aan bij de jumbo (bananen,appels,chips). Ik vind het vlees,groente,broodbeleg enz. Allemaal prima te doen!Ik vind de appels van Aldi ook niet lekker, die koop ik ook ergens anders. Maar de bananen en groente zijn wel te doen en de chips ook.
zaterdag 7 februari 2015 om 12:10
De Belgische Aldi heeft een mooier assortiment dan de Nederlandse Aldi. Daar hebben ze ook: de smeerbare geitenkaas (vroeger ook te krijgen bij Lidl, maar nu uit assortiment), pizzaatjes uit de koeling (proeven als erg ongezond, maar reuze lekker), veel broodkeuze, donker bier, mascarpone en volle roomkaas.
Verder zijn bij de Nederlandse Aldi de dropstaafjes voor mij aantrekkelijk en de naturel chips.
Verder zijn bij de Nederlandse Aldi de dropstaafjes voor mij aantrekkelijk en de naturel chips.