Wat kopen jullie bij Aldi?

30-01-2015 22:26 196 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een aantal keren het Lidl topic voorbij zien komen en gelezen en was benieuwd of hier ook mensen zijn die boodschappen doen bij de Aldi. Wat koop je daar zoal en vind je lekker?

Zelf kom ik ongeveer 1x per maand bij de Aldi en koop daar wat voorraaddingen, zoals cola (voor mijn man), wc papier, kattenbrokjes en appelmoes (voor de kinderen) . Maar verder vind ik de Aldi niet zo heel bijzonder.
Luiers en nog heel veel andere boodschappen!
De 85% chocolade

Zakken wilde zalmfilets uit de vriezer (goedkoopste diepvrieszalm die er is en ook nog eens MSC keurmerk)

Doosjes walnoten

Naturel chips

Gerookte forel

Bio rundergehakt

Pandanrijst (euro goedkoper dan Jumbo/plus voor dezelfde type zak)

Kilo wortels

Granny smith appels

Vacuum bietjes
quote:boebezoebe schreef op 26 april 2015 @ 19:00:

Sommige producten bij Lidl en Aldi zijn goedkoper omdat ze niet echt zijn. Was een keer een keuringsdients van waarde aflevering over st jakobsschelpen. Die van de Lidl waren never nooit niet echte st jakobsschelpen. Wellicht is dat met de garnalen ook zo?Misschien iets te maken hebben met het inkopen in Duitsland ipv Nederland. Of het pellen van de garnalen. Nep geloof ik niet.
Het gaat niet om wie je bent,maar wie je kent!!
Zelfde is met het hertenbiefstuk van de aldi. Ja het is hert, maar biefstuk? Stukjes hert die met vleeslijm aan elkaar geplakt zijn en wat niet op de verpakking hoeft te staan. Was een keer op Foodlog of zo'n soort site. Sindsdien twijfel ik bij al die diepvries vleesproducten. Het konijn is van grote konijnen die in soortgelijke hokken zitten als zeugen met biggetjes, dat ze niet kunnen bewegen
Ik koop er alleen wc papier, vindt dat de Aldi HEEL VEEL E-nummers overal ingooit, zelfs in het brood. Brood is overigens niet vers maar al ingevroren geweest.
De Griekse yoghurt voor mezelf en de vanille en chocoladeroomtoetjes en de Tiramisutoetjes voor de andere gezinsleden.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
quote:Meisie90 schreef op 29 april 2015 @ 15:23:

Zelfde is met het hertenbiefstuk van de aldi. Ja het is hert, maar biefstuk? Stukjes hert die met vleeslijm aan elkaar geplakt zijn en wat niet op de verpakking hoeft te staan. Vleeslijm? Ik wist niet eens dat dat bestond......
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
quote:sweetfirefly schreef op 29 april 2015 @ 15:50:

[...]

Vleeslijm? Ik wist niet eens dat dat bestond......http://www.distrifood.nl/ ... tenbiefstuk-aldi-10129918

Mengsel van bloed en eiwitten dus. Ik neem aan dat het van het betreffende dier komt zodat het niet op de ingrediëntenlijst hoeft te staan. Dan is het immers nog steeds 100% hert.
Ja maar ik vind ook niet dat als je naar Aldi gaat je een fijn stukje hertenbiefstuk, echte kaviaar, e.a. sjiek eten moet verwachten. Zeker niet voor een paar euro.
Het blijft bedrog vergeetmenietje. Het is namelijk geen biefstuk. Op potjes kaviaar staat in de supermarkt ook imitatiekaviaar, er staat geen krabsticks maar surimi. Noem het dan anders en er is geen probleem. Mensen betalen sowieso wel voor het label hert, eend, konijn of lam.
Net geweest en oa gekocht:

radler (die vind ik het lekkerst van de Aldi), kattegrit, rosbief, smeerkaas, kipfilet voor op brood, melk, vanille yoghurt, gehakt, paprika, friet, ribbelchips, Japanse mix, courgette, appels, champignons, cola light, multivruchtensap, geraspte oude kaas, knakworstjes, Turkse pizza's uit de diepvries.
quote:frapogalo schreef op 29 april 2015 @ 14:32:

[...]

Misschien iets te maken hebben met het inkopen in Duitsland ipv Nederland. Of het pellen van de garnalen. Nep geloof ik niet.Die andere zeedingen- st jaconsschelpen waren toch echt nep zagen we bij de keurignsdients van waarde. Het zullen heus garnalen zijn, maar geen Noordzee garnalen. Het is niet voor niets dat sommige producten zo spotgoedkoop daar zijn.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
quote:diamantje123 schreef op 29 april 2015 @ 15:28:

Ik koop er alleen wc papier, vindt dat de Aldi HEEL VEEL E-nummers overal ingooit, zelfs in het brood. Brood is overigens niet vers maar al ingevroren geweest.Eh.. een E-nummer is niet persé een chemisch/kunstmatig ingrediënt hè? Nagenoeg alle ingrediënten hebben een E-nummer, ook de natuurlijke.
quote:poekie77 schreef op 08 mei 2015 @ 21:08:

Net geweest en oa gekocht:

radler (die vind ik het lekkerst van de Aldi), kattegrit, rosbief, smeerkaas, kipfilet voor op brood, melk, vanille yoghurt, gehakt, paprika, friet, ribbelchips, Japanse mix, courgette, appels, champignons, cola light, multivruchtensap, geraspte oude kaas, knakworstjes, Turkse pizza's uit de diepvries.Poekie hoeveel was je kwijt hiervoor?
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Lekkere chips ontdekt: de grote frietsticks uit het Belgische assortiment! Vrees alleen wel dat het een tijdelijk product zal zijn.
de chocola van chateuax puur emt noten

de noedels uit zo'n bak van ca 1 kilo
quote:misia schreef op 09 mei 2015 @ 07:35:

[...]

Poekie hoeveel was je kwijt hiervoor?Dit was niet alles wat ik gekocht had, maar volgens mij iets van 45 euro? Ik had 3 dozen Turkse pizza bijvoorbeeld (we zijn met zijn 5-en) en die waren al 2,99 per doos met 4 pizzas's.
quote:winters schreef op 24 april 2015 @ 11:07:

[...]

Vanmorgen was ik bij de Aldi en zag de rookkaas liggen. Er hing een bordje nieuw! bij.Nog steeds geen rookkaas bij mijn Aldi, speciaal om gevraagd, nog steeds uit het assortiment.
Biologische wortelrasp in een potje.
Ze hebben wel nieuwe ijsjes liggen zag ik
quote:Bromelia schreef op 17 mei 2015 @ 22:31:

Ze hebben wel nieuwe ijsjes liggen zag ikVertel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven