Mode & Beauty alle pijlers

Zomertrend; bye bye bra

23-04-2015 16:44 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik las zonet het onderstaande artikel op de website van RTL nieuws:

http://www.rtlnieuws.nl/e ... -de-bh-mag-uit-deze-zomer

Weg met de bh dus, wat vinden jullie er van?

Persoonlijk vind ik bh's maar ondingen ik doe ze thuis vrijwel meteen uit. Een braless tripje naar de super kan me eigenlijk ook niet veel schelen, maar naar werk of de uni vind ik niet zo "netjes". Het risico op doorschijnende tepels of het gewiebel tijdens het lopen sla ik toch liever over, denk ik. Nou kan ik me voorstellen dat het voor vrouwen met een behoorlijke boezem ook minder praktisch is.

Anyway, gaan jullie van de zomer zonder bh of zelfs enkel in een jasje en tepelplakkers à la Miley Cyrus?

BH-loos?

Totaal aantal stemmen: 110

Ja, heerlijk! (9%)
Nee, vind het niks (61%)
Nee, praktisch gezien onhandig (30%)
Silence is golden. Duct tape is silver.
Helemaal hip dus vandaag! (Wees gerust, ik heb een binnendagje.)
Deze trend sla ik over. De rest is uiteraard vrij om te doen en te laten wat ze willen. Ik hoop echter wel dat de dames die zich geroepen voelen eerst even kritisch in de spiegel kijken. Sommige borsten hebben echt een bh nodig. Maar verder: geniet van de vrijheid!
Euh hoe ga ik dat doen dan? Ik draag die BH niet voor niets met mijn E/F cup.

Leuk hoor,

maar vast weer een trend bedacht door een man.
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
quote:Audrey-Parker schreef op 23 april 2015 @ 16:49:

Euh hoe ga ik dat doen dan? Ik draag die BH niet voor niets met mijn E/F cup.

Leuk hoor,

maar vast weer een trend bedacht door een man.Precies. Of door een vrouw met een ieniemini cupje.
Cup F blijft keurig ingepakt. Ik moet er niet aan denken zeg!
Smakeloos.

Vast een man die dit bedacht heeft.
quote:bootje_op_de_golven schreef op 23 april 2015 @ 16:51:

[...]

Precies. Of door een vrouw met een ieniemini cupje.Ik ben onschuldig!
De meeste (vrijwel alle...) borsten zien er veel aantrekkelijker uit in een goede bh.

Tenminste naar mijn mening.
tsja.....
Ik heb wel een paar jurkjes en topjes waarbij een bh lelijk staat (blote schouders of lage rug).

Soms draag ik dan geen bh, maar het ligt er wel aan waar ik naartoe ga. Naar mijn werk doe ik het nooit, daar wil je toch zakelijker overkomen, maar bij bijvoorbeeld stappen ga ik gemakkelijk zonder. Ik heb wel een grote c-cup, maar goed stevig dus er hangt niets. Als mijn tepels te duidelijk zichtbaar zijn onder een jurkje, doe ik er soms een hemdje onder.

Zonder bh voelt vrij en soms sexy. Mijn vriend vindt het een spannende gedachte als ik niets onder een topje heb.
Ja lekker met E/F cup. Als ik op een vrije dag een uurtje zonder beha loopt doet alles me al pijn.

Ga gerust mee met de trend, maar ik doe niet mee.
quote:ikeaverslaafde schreef op 23 april 2015 @ 16:52:

[...]

Ik ben onschuldig!
ik doe niet mee met die ongein
En doooooor!
Dan ben ik net bevallen, lekker met die lekkende tetten in mijn shirtje! Ziet niemand toch?
Als ik thuis ben of op vakantie op mijn balkon zit gaat dat ding uit maar ga echt niet zonder bh naar de appie of iets anders doen.

Vind het zelfs niks als ik bh-loos thuis zit en er komt onverwachts visite,dan trek ik dat ding toch aan.
Ik stoor me niet aan vrouwen zonder bh, van mij mag het hoor hoe groot ze ook zijn. Vind het ook achterlijk gedoe dat je tegenwoordig geen tepel meer mag zien doorschijnen. Maar ik vind dat geslinger zelf niet prettig en het gaat zo broeien (ik faal al jaren voor de podloodtest), dus ik hou hem lekker aan.
.
Haha iedereen is behoorlijk eensgezind volgens mij.

Sophie_Emma, ik draag bij dat soort jurkjes/shirtjes altijd nog een plak-bh, ondanks een stevige C-cup.

Je ziet aardig wat sterren in de media die de bh in de kast hebben laten liggen. Ik vind het op zich best wel stoer, maar zelf zou ik me er denk ik de hele dag extra bewust van zijn.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Ik heb best kleine borsten (B-cup) die ook nog eens uit elkaar staan, dus het staat echt vreemd als ik geen beha aanheb. Ik zou echt niet zonder beha weg durven, terwijl ik me normaal niet zo druk maak om wat mensen van me denken.

Thuis gooi ik die ondingen altijd uit, wat een bevrijding. (Ik moet waarschijnlijk gewoon een goede, passende beha kopen, maar goed.)

Ik heb er overigens nog op nooit gelet of vrouwen een beha aanhebben, en dat terwijl ik toch wel graag naar vrouwen kijk.
Ik was zelf wel toe aan een dagje zonder striemen en gedoe.
quote:missmisery schreef op 23 april 2015 @ 17:01:Ik vind het op zich best wel stoer, maar zelf zou ik me er denk ik de hele dag extra bewust van zijn.

Stoer? Echt?

Wat is er stoer aan dan?
de meeste sterren hebben dan ook geen D+ cup. In een heul ver verleden toen ik nog een B-tje was, kon ik makkelijk zonder beha (maar toen wilde ik niet, want hé ik was zo trots op mijn borstjes en de attributen die daarbij hoorden ).

Grappige anekdote: ik had ooit een leidinggevende die ook altijd behaloos liep rond te slingeren (want best forse cupmaat). Op een gegeven moment vond ze het nodig om tijdens een vergadering aan te snijden dat ze het niet gepast vond dat een collega zichtbare behabandjes had (zo'n Marlies Dekkers geval). En en passant vond ze een zichtbaar 'spleetje' tussen de borsten ook niet gepast.

Reacties van de aangevallen collega's: ' liever een zichtbare beha, dan geen beha'.
quote:Starshine schreef op 23 april 2015 @ 17:07:

Grappige anekdote: ik had ooit een leidinggevende die ook altijd behaloos liep rond te slingeren (want best forse cupmaat). Op een gegeven moment vond ze het nodig om tijdens een vergadering aan te snijden dat ze het niet gepast vond dat een collega zichtbare behabandjes had (zo'n Marlies Dekkers geval). En en passant vond ze een zichtbaar 'spleetje' tussen de borsten ook niet gepast.

Reacties van de aangevallen collega's: ' liever een zichtbare beha, dan geen beha'.Mijn god zeg , wat was dat voor bedrijf?
.
quote:bootje_op_de_golven schreef op 23 april 2015 @ 17:06:

[...]

Stoer? Echt?

Wat is er stoer aan dan?

goede vraag...

ik draag wel eens een dag heel stoer geen oorbellen.
No way dat ik zonder BH rond ga lopen.
quote:Starshine schreef op 23 april 2015 @ 17:08:

[...]

goede vraag...

ik draag wel eens een dag heel stoer geen oorbellen.

Ik snap het ook niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven