Napraattopic 27

29-03-2015 22:17 3046 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:hatsetats schreef op 24 april 2015 @ 19:34:

.
quote:duvivavel schreef op 24 april 2015 @ 20:11:

[...]

[img]http://i.imgur.com/ZWlIVmX.gif[ü/img]?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:yasmijn schreef op 24 april 2015 @ 19:57:

[...]

quote:hatsetats schreef op 24 april 2015 @ 20:14:

[...]

?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Fijn om te horen Haakje en Jippie. Dan ga ik maar door met af en toe her en der een tegengeluid laten horen. Niet opgeven wat dat betreft hoor Haakje!
quote:Enn schreef op 24 april 2015 @ 20:16:

[...]

[afbeelding]
@duvivavel: Was je even vergeten dat je op deze nick zat?

Waarom log je met een andere nick in om te zeggen dat je de reacties op het forum soms te heftig en niet onderbouwd vindt?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:marana schreef op 24 april 2015 @ 20:18:

Niet opgeven wat dat betreft hoor Haakje!Nee, doe ik ook nooit. Als ik iets vind dan vind ik dat.
Enn?
quote:Enn schreef op 24 april 2015 @ 20:20:

@duvivavel: Was je even vergeten dat je op deze nick zat?

Waarom log je met een andere nick in om te zeggen dat je de reacties op het forum soms te heftig en niet onderbouwd vindt?O, interessant. Welke andere nick?
quote:Enn schreef op 24 april 2015 @ 20:16:

[...]

[afbeelding]
quote:duvivavel schreef op 24 april 2015 @ 20:21:

Enn?

13 berichten in het totaal waarvan de laatste drie vandaag in dit topic en de posts daarvoor dateren uit 2012 en eerder en zijn alleen op seks geplaatst? En vervolgens tracht je een plaatje te plakken maar dat lukt niet? Nee, natuurlijk niet met dertien posts.

Leek me een nick voor de sekspijler en zaken die je wel wilt delen behalve met een vaste (misschien meer bekende) nick?

Je ben niet de eerste hoor!
Dank je voor het plakken van mijn plaatje.
quote:duvivavel schreef op 24 april 2015 @ 20:29:

Dank je voor het plakken van mijn plaatje.

Np.

Graag gedaan.
Slim Enn!!!! Ik had ook al geloept omdat ik de naam niet kende en idd 13 reacties in 4 1/2 jaar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Stelletje sufferds de mods hier af en toe met hun halve gemodereer. Wel provocerende opmerkingen verwijderen en ze vervolgens in de quotes laten staan
quote:Nouschi schreef op 24 april 2015 @ 21:15:

Slim Enn!!!! Ik had ook al geloept omdat ik de naam niet kende en idd 13 reacties in 4 1/2 jaar.Heeft het je iets opgeleverd?
quote:duvivavel schreef op 24 april 2015 @ 21:33:

[...]

Heeft het je iets opgeleverd?Gewoon nieuwsgierig.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dat gefok met meerdere nicks. Ik vind t sneu. Kom gewoon voor je mening uit. Op welk vlak dan ook.
.
Hebben mijn gebande vriendjes van Fok zich als een defragmentatiebom verspreid over Viva of zijn ze echt weg?

Ik moet hier nog even wennen aan de zoekfunctie.

Toch moest ik even lachen dat men hier ook spreekt over verloedering, ook op Fok een bekend fenomeen, men is het zaniken zat, wil weinig zinnigs toevoegen en gaan naar de lokale slowchats toe om slap te ouwehoeren.

Is dit ook een soort van slowchat of meer serieus bedoeld?
Slechts op bezoek
Beetje beide, denk ik.

In de eerste post staat er een linkje naar de regels.

En de zoekfunctie werkt hier niet
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Het was serieus bedoeld, maar het is een slowchat/geneuzel/roddel/afzeik/schoolplein topic geworden. Heel af en toe wordt er serieus na-gepraat over bepaalde topics.
.
Voor zoeken: Gebruik Google. Onderwerp en / of user + Viva forum.
.
Impala, je bent plaatjestopic vergeten

Ik vind het hier wel gezellig. En als er gedoe is, gewoon negeren.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven