Gezondheid alle pijlers

Maandelijkse periode

25-04-2015 17:41 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik word elke maand rond de 21e ongesteld en ben dan altijd erg moe en lusteloos, last van mijn buik en darmen en moet veel naar het toilet. Die ''symptomen'' heb ik nu ook, logisch ook aangezien ik normaalgesproken ongesteld zou zijn nu, maar ik heb helemaal geen bloedverlies. Moet ik me hier zorgen om maken? Het is wel erg frappant dat ik wel de symptomen heb maar geen bloedverlies.
Tsjah, uh, weetniet? Heb je seks gehad?
Krijg de indruk dat je je er al zorgen om maakt. Ben je bang om zwanger te zijn? Of wil je zwanger zijn? Veel nadenken/piekeren over de menstruatie kan ervoor zorgen dat het even wegblijft.
Het kan natuurlijk altijd dat de menstruatie uitblijft. (Bij mensen die weinig eten doet het lichaam dit ook niet) Als je zelf angst hebt voor een zwangerschap zou ik gewoon even een test doen, dan weet je het in iedergeval zeker. Anders volgende maand weer een kans. Zelf zou ik mij er niet zo druk over maken.
Ik had elke keer als ik seks had gehad de angst dat ik zwanger zou zijn. Maar ik ben de twee maanden hiervoor gewoon ongesteld geworden en heb geen seks meer gehad dus is het nu eigenlijk onmogelijk om zwanger te zijn. Ik hoopte wel dat mijn ongesteldheid even uitgesteld zou worden tot overmorgen omdat ik mijn verjaardag vier haha. Law of attraction misschien
anoniem_201818 wijzigde dit bericht op 25-04-2015 17:50
Reden: toevoeging
% gewijzigd
Gebruik je geen pil dan als je wel seks hebt? Dan kan 't natuurlijk wel 'ns mis gaan.
Shoot first, ask questions later!
quote:missbianca schreef op 25 april 2015 @ 17:49:

Ik had elke keer als ik seks had gehad de angst dat ik zwanger zou zijn.

Waarom?

Geen voorbehoedsmiddelen gebruikt?
Als je altijd de 21e ongesteld wordt heb je geen regelmatige cyclus. Dus het kan nog komen.
Ik gebruik geen pil, heb twee maanden geleden voor het laatst seks gehad en daarna ben ik nog twee keer ongesteld geworden. Een zwangerschap is dus eigenlijk uitgesloten.
Gebruik je helemaal niets als je seks hebt?
quote:missbianca schreef op 25 april 2015 @ 17:51:

Ik gebruik geen pil, heb twee maanden geleden voor het laatst seks gehad en daarna ben ik nog twee keer ongesteld geworden. Een zwangerschap is dus eigenlijk uitgesloten.

Nou, echt niet dus.

Even een testje.
Rond de 21ste Klinkt nogal vaag. Weet je hoe lang je cyclus is, wanneer je voor het laatst ongesteld bent geweest en hoe vaak je een beetje afwijkt van je cyclus?

Ik zou me geen zorgen maken. Het is nu rond de 21ste. Even afwachten en anders een test.

Ik gebruik geen pil, heb twee maanden geleden voor het laatst seks gehad en daarna ben ik nog twee keer ongesteld geworden. Een zwangerschap is dus eigenlijk uitgesloten.Uh, eigenlijk niet, hoor. Wel eens het programma I didn't know I was pregnant gezien? :p
quote:CanYouNot schreef op 25 april 2015 @ 18:06:

[...]

Uh, eigenlijk niet, hoor. Wel eens het programma I didn't know I was pregnant gezien? :pReally ? Gemeen om TO zo op te jutten .

Ik gebruik geen pil, heb twee maanden geleden voor het laatst seks gehad en daarna ben ik nog twee keer ongesteld geworden. Een zwangerschap is dus eigenlijk uitgesloten.Dus je wilt graag zwanger worden? Ik zou gewoon een testje kopen. Spannend!
quote:Ephina schreef op 25 april 2015 @ 18:11:

[...]

Really ? Gemeen om TO zo op te jutten .Excuses.
quote:ciambella schreef op 25 april 2015 @ 18:47:

[...]

Dus je wilt graag zwanger worden? Ik zou gewoon een testje kopen. Spannend!

Alsof de pil de enige methode van anticonceptie is zeg...

@TO: idd voor de zekerheid wel even testen, en je cyclus wat beter bijhouden. Er zijn ook apps waarmee je je cyclus kunt bijhouden, krijg je een seintje wanneer je menstruatie eigenlijk verwacht wordt.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-04-2015 19:51
Reden: troll
% gewijzigd
quote:Bij_Zonder schreef op 25 april 2015 @ 19:01:

[...]

Alsof de pil de enige methode van anticonceptie is zeg...

@TO: idd voor de zekerheid wel even testen, en je cyclus wat beter bijhouden. Er zijn ook apps waarmee je je cyclus kunt bijhouden, krijg je een seintje wanneer je menstruatie eigenlijk verwacht wordt.Het was meer de combinatie van haar antwoord. Ze schreef: 2 maanden daarna gewoon ongesteld geworden. Ze had ook kunnen schrijven: ik gebruik een condoom of spiraal of etc. Dus ben er daarom vanuit gegaan dat ze niets gebruikt en een kinderwens heeft.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-04-2015 19:45
Reden: troll
% gewijzigd
Er zijn vrouwen die ook tijdens zwangerschap een bloeding hebben die lijkt op menstruatie. Ik zou testen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Okee dat lijkt me dan wel een goed idee ja. Dat programma heb ik wel eens gezien ja, maar dacht altijd dat dat soort bloedverlies wel heel erg zal verschillen met normale ongesteldheid. Ik heb 2 en een half jaar een vaste relatie gehad dus ik heb geen voorbehoedsmiddelen in welke vorm dan ook gebruikt. De huisarts wilde me geen recept voor de anticonceptie-pil geven omdat mijn vader trombose heeft gehad. Voor mij was de relatie heel erg serieus en het zou mij niet uitmaken als ik zwanger zou worden. Deed wel altijd voor het zingen de kerk uit!
Onbeschermde seks en dan denken dat zwangerschap uitgesloten is? Ik zou een test doen.
Nooit aan gedacht om een condoom te gebruiken dan? De pil is niet het enige anticonceptie middel.
Zoals ik al zei in mijn laatste reactie, ik had al 2 en een half jaar een serieuze relatie. Het zou mij toendertijd niet uitmaken of ik zwanger zou worden en heb dus nooit voorbehoedsmiddelen gebruikt. De laatste twee maanden ben ik ook gewoon ongesteld geworden, vandaar dat het naar mijn idee uitgesloten is. Ik kijk het nog even aan en als het wegblijft haal ik een test.

Niemand die dit ook mee heeft gemaakt?
anoniem_201818 wijzigde dit bericht op 26-04-2015 17:56
Reden: fout
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven