Napraattopic 27
zondag 29 maart 2015 om 22:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 25 april 2015 om 18:04
@ Amaqanda
Wie vielen de fokkers dan aan op hun komst?
Volgens mij is er een paar keer gezegd dat ze dat gescheld en zo maar elders of op fok moesten gaan doen en er was één iemand die ik van de VF-ers behoorlijk tekeer vond gaan maar welke VF-ers gingen de fokleden aanvallen?
Er werd wat gekift heen en weer maar persoonlijk zag ik de allermeeste VF-ers óf een beetje redderen, het luchtig houden en de boel sussen, óf met (cynische) humor reageren op de soms behoorlijk beledigende postings.
Volgens mij is er een paar keer gezegd dat ze dat gescheld en zo maar elders of op fok moesten gaan doen en er was één iemand die ik van de VF-ers behoorlijk tekeer vond gaan maar welke VF-ers gingen de fokleden aanvallen?
Er werd wat gekift heen en weer maar persoonlijk zag ik de allermeeste VF-ers óf een beetje redderen, het luchtig houden en de boel sussen, óf met (cynische) humor reageren op de soms behoorlijk beledigende postings.
zaterdag 25 april 2015 om 18:07
quote:Eleonora schreef op 25 april 2015 @ 18:04:
@ Amaqanda
Er werd wat gekift heen en weer maar persoonlijk zag ik de allermeeste VF-ers óf een beetje redderen, het luchtig houden en de boel sussen, óf met (cynische) humor reageren op de soms behoorlijk beledigende postings.Ik heb bijv. Saaaaaar81 echt belachelijk zien reageren op (volgens mij) Herman.
@ Amaqanda
Er werd wat gekift heen en weer maar persoonlijk zag ik de allermeeste VF-ers óf een beetje redderen, het luchtig houden en de boel sussen, óf met (cynische) humor reageren op de soms behoorlijk beledigende postings.Ik heb bijv. Saaaaaar81 echt belachelijk zien reageren op (volgens mij) Herman.
zaterdag 25 april 2015 om 18:08
zaterdag 25 april 2015 om 18:13
quote:Amaqanda schreef op 25 april 2015 @ 18:08:
[...]
Wel schijtirritant die plaatjes constant. Maar dat is waarschijnlijk precies de bedoeling
Tegengeluidalert. Ik vind de plaatjes wel leuk. Hoop dat dat ook de bedoeling is. En zo niet vind ik ze alsnog leuk.
Over foktopic.. Iemand nog ontdekt waar die lijkenneukpost op sloeg?
[...]
Wel schijtirritant die plaatjes constant. Maar dat is waarschijnlijk precies de bedoeling
Tegengeluidalert. Ik vind de plaatjes wel leuk. Hoop dat dat ook de bedoeling is. En zo niet vind ik ze alsnog leuk.
Over foktopic.. Iemand nog ontdekt waar die lijkenneukpost op sloeg?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 25 april 2015 om 18:17
zaterdag 25 april 2015 om 18:19
zaterdag 25 april 2015 om 18:27