Napraattopic 27
zondag 29 maart 2015 om 22:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 25 april 2015 om 21:34
quote:Bieb2.0 schreef op 25 april 2015 @ 20:28:
[...]
Want als anderen losgaan moet jij ook?
Haha, nee. Het is geen vrijbrief ofzo. Niet iedereen leest het hele topic (zeker als deze boven de 10 pagina's komt al) en reageert dan pas. Er zijn genoeg die de laatste paar pagina's lezen. Maar vanaf het begin bouwt het op, is alles nog vrij "mild", het trechtert als het ware. Ik was al richting pagina 20 toen ik heftig en direct reageerde. Ik had toen zoveel ja-maren gelezen, reacties van haar op andere forummers en toen dacht ik echt van "pffff".
Of zeg ik nou wat raars?
[...]
Want als anderen losgaan moet jij ook?
Haha, nee. Het is geen vrijbrief ofzo. Niet iedereen leest het hele topic (zeker als deze boven de 10 pagina's komt al) en reageert dan pas. Er zijn genoeg die de laatste paar pagina's lezen. Maar vanaf het begin bouwt het op, is alles nog vrij "mild", het trechtert als het ware. Ik was al richting pagina 20 toen ik heftig en direct reageerde. Ik had toen zoveel ja-maren gelezen, reacties van haar op andere forummers en toen dacht ik echt van "pffff".
Of zeg ik nou wat raars?
zaterdag 25 april 2015 om 23:34
quote:Lady-Voldemort schreef op 25 april 2015 @ 23:07:
[...]
Die is er gewoon nog hoor.
Maar als iemand een nieuwe nick neemt, dan hoeft er hier toch niet geroepen te worden dat iemand er nog is?
Blijkbaar wil iemand dat niet zo openbaar melden, anders had diegene dat wel gedaan.
[...]
Die is er gewoon nog hoor.
Maar als iemand een nieuwe nick neemt, dan hoeft er hier toch niet geroepen te worden dat iemand er nog is?
Blijkbaar wil iemand dat niet zo openbaar melden, anders had diegene dat wel gedaan.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 25 april 2015 om 23:51
quote:Solomio schreef op 25 april 2015 @ 23:34:
[...]
Blijkbaar wil iemand dat niet zo openbaar melden, anders had diegene dat wel gedaan.Tja als je aan je oude nick gelinkt wil worden doe je zoals ik. Dan ga je voor een 2.0tje!
[...]
Blijkbaar wil iemand dat niet zo openbaar melden, anders had diegene dat wel gedaan.Tja als je aan je oude nick gelinkt wil worden doe je zoals ik. Dan ga je voor een 2.0tje!