Napraattopic 27

29-03-2015 22:17 3046 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Miss.Innuendo schreef op 25 april 2015 @ 17:08:

Mag je niet meer meepraten in Napraat, Hats?Volgens mij heeft ze een spreekschrijfverbod.
quote:inkie1 schreef op 25 april 2015 @ 18:00:

[...]

Volgens mij heeft ze een spreekschrijfverbod.Welnee. Als je niet in een topic mag schrijven mag je er ook geen plaatjes plakken natuurlijk.
quote:Amaqanda schreef op 25 april 2015 @ 18:01:

[...]

Welnee. Als je niet in een topic mag schrijven mag je er ook geen plaatjes plakken natuurlijk.
@ Amaqanda

Wie vielen de fokkers dan aan op hun komst?

Volgens mij is er een paar keer gezegd dat ze dat gescheld en zo maar elders of op fok moesten gaan doen en er was één iemand die ik van de VF-ers behoorlijk tekeer vond gaan maar welke VF-ers gingen de fokleden aanvallen?

Er werd wat gekift heen en weer maar persoonlijk zag ik de allermeeste VF-ers óf een beetje redderen, het luchtig houden en de boel sussen, óf met (cynische) humor reageren op de soms behoorlijk beledigende postings.
quote:Eleonora schreef op 25 april 2015 @ 18:04:

@ Amaqanda

Wie vielen de fokkers dan aan op hun komst?

Volgens mij is er een paar keer gezegd dat ze dat gescheld en zo maar elders of op fok moesten gaan doen en er was één iemand die ik van de VF-ers behoorlijk tekeer vond gaan maar welke VF-ers gingen de fokleden aanvallen?

Er werd wat gekift heen en weer maar persoonlijk zag ik de allermeeste VF-ers óf een beetje redderen, het luchtig houden en de boel sussen, óf met (cynische) humor reageren op de soms behoorlijk beledigende postings.Ik heb bijv. Saaaaaar81 echt belachelijk zien reageren op (volgens mij) Herman.
quote:inkie1 schreef op 25 april 2015 @ 18:02:

[...]

Wel schijtirritant die plaatjes constant. Maar dat is waarschijnlijk precies de bedoeling
quote:Amaqanda schreef op 25 april 2015 @ 18:07:

[...]

Ik heb bijv. Saaaaaar81 echt belachelijk zien reageren op (volgens mij) Herman.Nog iemand, maar ik kan niet op de naam komen. Dat was echt een rare post.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Amaqanda schreef op 25 april 2015 @ 18:08:

[...]

Wel schijtirritant die plaatjes constant. Maar dat is waarschijnlijk precies de bedoeling Precies! Irritant!
quote:inkie1 schreef op 25 april 2015 @ 18:00:

[...]

Volgens mij heeft ze een spreekschrijfverbod.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET

[...]

. Maar dat is waarschijnlijk precies de bedoeling
quote:Amaqanda schreef op 25 april 2015 @ 18:07:

[...]

Ik heb bijv. Saaaaaar81 echt belachelijk zien reageren op (volgens mij) Herman.Ah, ok, had ik niet gelezen.
quote:hatsetats schreef op 25 april 2015 @ 18:09:

[...]

[afbeelding]OK dan. Je mag wel schrijven maar alleen vanuit een positieve houding. Omdat je dat moeilijk vindt en niet voor altijd geband wilt worden hou je het maar bij plaatjes? Is dat het Hats?
quote:Eleonora schreef op 25 april 2015 @ 18:10:

[...]

Ah, ok, had ik niet gelezen.Thaorchid was het. Dat was een beetje een vreemde post.

[...]

Wel schijtirritant die plaatjes constant. Maar dat is waarschijnlijk precies de bedoeling Jij gaat door voor de koelkast

[...]

Wel schijtirritant die plaatjes constant. Maar dat is waarschijnlijk precies de bedoeling

Tegengeluidalert. Ik vind de plaatjes wel leuk. Hoop dat dat ook de bedoeling is. En zo niet vind ik ze alsnog leuk.

Over foktopic.. Iemand nog ontdekt waar die lijkenneukpost op sloeg?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:inkie1 schreef op 25 april 2015 @ 18:12:

[...]

OK dan. Je mag wel schrijven maar alleen vanuit een positieve houding. Omdat je dat moeilijk vindt en niet voor altijd geband wilt worden hou je het maar bij plaatjes? Is dat het Hats?
quote:inkie1 schreef op 25 april 2015 @ 18:12:

[...]

OK dan. Je mag wel schrijven maar alleen vanuit een positieve houding. Omdat je dat moeilijk vindt en niet voor altijd geband wilt worden hou je het maar bij plaatjes? Is dat het Hats?
quote:feow schreef op 25 april 2015 @ 18:13:

[...]

Tegengeluidalert. Ik vind de plaatjes wel leuk. Hoop dat dat ook de bedoeling is. ?
Zijn de letters van je toetsenbord stuk?
Maar napraat is helemaal niet leuk. Napraat is om na te praten.
quote:hatsetats schreef op 25 april 2015 @ 18:21:

[...]

[afbeelding]Je vind ze gewoon leuk
quote:Amaqanda schreef op 25 april 2015 @ 18:22:

Maar napraat is helemaal niet leuk. Napraat is om na te praten.Echt Ama? Dan ga ik weer.
quote:Wollstonecraft2 schreef op 25 april 2015 @ 18:26:

[...]

Echt Ama? Dan ga ik weer. Ja echt! T is verdorie geen kletstopic.
Voor hats (en iedereen die ook van gezond eten houdt)

https://theflexifoodie.wordpress.com/
quote:Amaqanda schreef op 25 april 2015 @ 18:27:

[...]

Ja echt! T is verdorie geen kletstopic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven