Napraattopic 27

29-03-2015 22:17 3046 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
http://nieuwspaal.nl/van-superfoods-wor ... -zeikwijf/
quote:doornroosje9 schreef op 25 april 2015 @ 18:12:

[...]

Thaorchid was het. Dat was een beetje een vreemde post.Thaorchid is een wolf in schaapskleren.
quote:Bieb2.0 schreef op 25 april 2015 @ 18:30:

chiazaadvragende ogen

Deed me denken aan deze: De quinoakut
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Miss.Innuendo schreef op 25 april 2015 @ 18:43:

[...]

Deed me denken aan deze: De quinoakut
quote:Wollstonecraft2 schreef op 25 april 2015 @ 18:27:

Voor hats (en iedereen die ook van gezond eten houdt)

https://theflexifoodie.wordpress.com/
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Oh, ik dacht dat het een creatieve manier was om een schrijfverbod te omzeilen.
quote:Morrowind schreef op 25 april 2015 @ 19:02:

Oh, ik dacht dat het een creatieve manier was om een schrijfverbod te omzeilen.
Leuk, raad en win!

Ik denk dat het bij plaatjes onmogelijk is om woorden verkeerd uit te leggen of te verdraaien. En ik vind in dat geval tekstjes met wrong of yes wel een beetje valsspelen.

*wil niet ondankbaar overkomen maar wel graag laten weten dat ik liever een auto heb ipv een koelkast*
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Nou ja, ik vind het wel wat hebben. Kort maar krachtig
Superfoodouders vermoorden hun kinderen
quote:feow schreef op 25 april 2015 @ 19:11:

Leuk, raad en win!

Ik denk dat het bij plaatjes onmogelijk is om woorden verkeerd uit te leggen of te verdraaien. En ik vind in dat geval tekstjes met wrong of yes wel een beetje valsspelen.

*wil niet ondankbaar overkomen maar wel graag laten weten dat ik liever een auto heb ipv een koelkast*
quote:diamond-gloss schreef op 25 april 2015 @ 19:15:

Superfoodouders vermoorden hun kinderenhttp://www.cbs.nl/nl-NL/m ... -groente-fruit-en-vis.htm
Hipsters vreten Peruaanse armoedzaaiers dood..

Dood, ja. Morsdood. Vandaag toont de NOS schokkende foto's van lege schappen, waar eigenlijk Quinoa had moeten staan. Nee, wij kenden het ook niet. Quinoa. Met de Q van Marqt. Is één van die nieuwe superfoods die gegeten wordt door hipsters, vegetariërs en overige zaadvreters. Heeft allemaal ongelooflijke superkwaliteiten, zogenaamd voor alles goed, helpt tegen ADHD-HIV, onopgevoede kinderen in het algemeen en twaalfvingerige longblaasjeskanker in het bijzonder. Jup, de Marqtkooplui doken erop als katholieken op een discutabele Maria-verschijning. Voerhipsters en nieuwe zaadhypes zijn net zoiets als minderjarige krijsmeisjes en nieuwe boybands. Ze verslinden alles. Letterlijk, kijk maar naar die schappen. Oh, met als bijkomend gevolg dat die betrokken, idealistische, duurzame superfoodschranzers de arme Boliviaanse en Peruaanse boerenbevolking aan de hongertiefus helpen. Daar is het multifunctionele zaadje (met mogelijkheden tot meel & rijst metamorfose) namelijk basisvoedsel, alleen door de wereldwijde vraag is de prijs van Quinoa dusdanig gestegen dat die panfluitpaupers het niet meer kunnen betalen. Dat is al bekend sinds begin vorig jaar, maar als het om glutenvrije antioxidantzaad gaat, geven die vegatarische Marqthipsters geen fuck. Als morgen een antroposofische superfoodhomeopaat schrijft dat de vermalen niertjes van te vroeg geboren baby's vijf keer zoveel antioxidanten bevatten dan chia zaden, worden er nog voor de lunch complete couveuse-afdelingen leeg gelepeld door Mumford & Sons luisterende baardmansen met houthakkersshirt, getoupeerde snorren en een baan als ambachtelijke mandenvlechter. De grootste bedreiging voor deze wereld zijn dit soort duurzame zaadvreters. Vraag maar aan de bevolking van Bolivia en Peru.
Ach, ik vind Hats zelfs wel ietwat schattig op deze manier van forummen

*schrikt zichzelf te pletter van deze uitspraak en zoekt als een bezetene naar het nummer van correlatie*
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:diamond-gloss schreef op 25 april 2015 @ 19:23:

Hipsters vreten Peruaanse armoedzaaiers dood..

Dood, ja. Morsdood. Vandaag toont de NOS schokkende foto's van lege schappen, waar eigenlijk Quinoa had moeten staan. Nee, wij kenden het ook niet. Quinoa. Met de Q van Marqt. Is één van die nieuwe superfoods die gegeten wordt door hipsters, vegetariërs en overige zaadvreters. Heeft allemaal ongelooflijke superkwaliteiten, zogenaamd voor alles goed, helpt tegen ADHD-HIV, onopgevoede kinderen in het algemeen en twaalfvingerige longblaasjeskanker in het bijzonder. Jup, de Marqtkooplui doken erop als katholieken op een discutabele Maria-verschijning. Voerhipsters en nieuwe zaadhypes zijn net zoiets als minderjarige krijsmeisjes en nieuwe boybands. Ze verslinden alles. Letterlijk, kijk maar naar die schappen. Oh, met als bijkomend gevolg dat die betrokken, idealistische, duurzame superfoodschranzers de arme Boliviaanse en Peruaanse boerenbevolking aan de hongertiefus helpen. Daar is het multifunctionele zaadje (met mogelijkheden tot meel & rijst metamorfose) namelijk basisvoedsel, alleen door de wereldwijde vraag is de prijs van Quinoa dusdanig gestegen dat die panfluitpaupers het niet meer kunnen betalen. Dat is al bekend sinds begin vorig jaar, maar als het om glutenvrije antioxidantzaad gaat, geven die vegatarische Marqthipsters geen fuck. Als morgen een antroposofische superfoodhomeopaat schrijft dat de vermalen niertjes van te vroeg geboren baby's vijf keer zoveel antioxidanten bevatten dan chia zaden, worden er nog voor de lunch complete couveuse-afdelingen leeg gelepeld door Mumford & Sons luisterende baardmansen met houthakkersshirt, getoupeerde snorren en een baan als ambachtelijke mandenvlechter. De grootste bedreiging voor deze wereld zijn dit soort duurzame zaadvreters. Vraag maar aan de bevolking van Bolivia en Peru.
quote:Alixane schreef op 25 april 2015 @ 19:25:

Ach, ik vind Hats zelfs wel ietwat schattig op deze manier van forummen

*schrikt zichzelf te pletter van deze uitspraak en zoekt als een bezetene naar het nummer van correlatie*

Wat is er hier gebeurd Hats dat je alleen nog maar plaatjes plakt?
quote:Nouschi schreef op 25 april 2015 @ 16:09:

Pb anders even met z'n tweeën.Wie? Wij? Dit is toch een napraattopic? Of wat houdt napraten dan in dan? (heb de OP van het napraattopic gelezen)
quote:marana schreef op 25 april 2015 @ 16:08:

Ja Lovestar, denk dat we het in principe eens zijn. Gedrag stom vinden is een mening en dat kun je zeggen. Al vind ik dat sommigen zelfs dat erg grof brengen. Iemand als persoon aanvallen vind ik niet ok.

[...]

Ja ik heb daar inhoudelijk gereageerd. Mijn eerste zin daar was iets als 'waarom krijgt TO dit over zich heen, waar heeft ze dat aan verdiend.' En verder schreef ik dat ik goed begreep waarom ze het ergerlijk gedrag vond van hem. En dat hij het zelf in de hand werkt door steeds terug te appen, dat hij best wel eens zou mogen zeggen, 'nu even niet, ben met mijn lief een film aan het kijken'.

Goed, want krijg dat gevoel ook wel: dat we met elkaar eens zijn. Grof en direct zijn verschillende dingen, maar die grens wordt soms zo snel opgezocht! En dikwijls (makkelijk) over heen gegaan. Jammer is dat en totaal niet nodig

Ah, oké. Wist niet of je inhoudelijk gereageerd had

Ik ben normaal niet zo, zoals ik was op dat topic.....Maar als je dat topic doorploegt en reactie op reactie leest, dan neem ik aan dat je wel begrijpt waarom ik zo gereageerd heb.

The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven