Wij beginnen eind 2008
zondag 30 maart 2008 om 14:54
Hallo,
hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...
Hopelijk wordt dit een levendig topic!
NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!
Groetjes Roadster
hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...
Hopelijk wordt dit een levendig topic!
NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!
Groetjes Roadster
woensdag 20 augustus 2008 om 19:32
Babymerel, wat een klote situatie. Goed dat je besloten hebt er toch voor te gaan en te zien hoe het komt!
Gefelciteerd Kruimel!
Stoppers moeten echt stoppen hoor! We richten hier een actiegroep op!!! Met de doelgroep waarmee ik werk, merk je pas wat de afwijkingen kunnen zijn (natuurlijk kan het ook allemaal meevallen, ik wil jullie niet bang praten, en natuurlijk kan het andere oorzaken hebben. Dat lijkt me duidelijk)
Stomme vraag misschien, maar hebben jullie enig idee wat een baby kost? Qua ¤'s bedoel ik. (behalve een hele gezellige avond/middag of wat dan ook met je partner...) Puur interesse hoor! Zelf heb ik geen idee namelijk.
Gefelciteerd Kruimel!
Stoppers moeten echt stoppen hoor! We richten hier een actiegroep op!!! Met de doelgroep waarmee ik werk, merk je pas wat de afwijkingen kunnen zijn (natuurlijk kan het ook allemaal meevallen, ik wil jullie niet bang praten, en natuurlijk kan het andere oorzaken hebben. Dat lijkt me duidelijk)
Stomme vraag misschien, maar hebben jullie enig idee wat een baby kost? Qua ¤'s bedoel ik. (behalve een hele gezellige avond/middag of wat dan ook met je partner...) Puur interesse hoor! Zelf heb ik geen idee namelijk.
woensdag 20 augustus 2008 om 19:45
6.000 per jaar? Ik heb het gevoel dat het veel meer is??? Maar heb er ook twee hé?? Vond het in het begin wel duur, vooral met die flesvoeding, al die luiers, al die leuke kleertjes. Ik denk dat het wel zo duur wordt als dat je het zelf maakt.
Heb net patat en een frikandel speciaal. En het was HEER-LIJK. Misselijkheid is nu tijdelijk over. Maar ja, maar geen gewoonte van maken he??
Ik zal zo ff op de groep bijlezen!!
@Just, hou je het nog vol of zie je al wandelende peuken???
Ik heb ook die bepaalde sport gekeken. De mannenuitvoering iig. Ik weet niet of er ook een vrouwen uitvoering van was? Was wel stoer om te zien!!
Heb net patat en een frikandel speciaal. En het was HEER-LIJK. Misselijkheid is nu tijdelijk over. Maar ja, maar geen gewoonte van maken he??
Ik zal zo ff op de groep bijlezen!!
@Just, hou je het nog vol of zie je al wandelende peuken???
Ik heb ook die bepaalde sport gekeken. De mannenuitvoering iig. Ik weet niet of er ook een vrouwen uitvoering van was? Was wel stoer om te zien!!
woensdag 20 augustus 2008 om 20:03
rodster
e eggen (kut toetsenbord) en dit kan hij bij wel goed schrijven
Volgens cbs kost een kind 100.000 euro t/m 18 jr dr it in studie kosten en wonen(g's, water en licht) schoolgeld, kleding, en
Mr het is ntuurlijk ook hoe je elf de dingen regelt. ls jij vind dat je kind in duren kleding moet rond lopen en duren school en dan lopen de prijzen op.
Volgens cbs kost een kind 100.000 euro t/m 18 jr dr it in studie kosten en wonen(g's, water en licht) schoolgeld, kleding, en
Mr het is ntuurlijk ook hoe je elf de dingen regelt. ls jij vind dat je kind in duren kleding moet rond lopen en duren school en dan lopen de prijzen op.
woensdag 20 augustus 2008 om 20:19
O babymerel, dit is echt te komisch. Jouw verhaaltje lezen met zo'n rot toetsenbord. Ben benieuwd welke toetsen het niet doen!!! Net heb je iemand namelijk hiep hiep HOER toegewenst. hihihi (probeer dat berichtje nu terug te vinden, kan ik het niet meer vinden. ook raar)
@all, bedankt voor alle felicitaties. Ben net geweest. Wat een droppie. Man was ook helemaal verkocht. Op terugweg veel over gehad. We zijn zelfs waarschijnlijk al uit een meisjesnaam. hihi. Had ik al heel lang in hoofd. Durfde ik niet te zeggen. Was bang dat hij het te vroeg vond, wat natuurlijk ook is. Nu wel en hij was meteen helemaal enthousiast.
Verder zijn de krampen wel redelijk weggeebt. Geen idee wat dat nou weer wil zeggen.
@mogalie. O, wat zou ik graag willen voor je dat het innesteling is. Zou super zijn.
@flo, veel beterschap meid!!
@t&g, heb je net geaccepteerd. Ga nu snuffelen op je pagina. hihi
@all, bedankt voor alle felicitaties. Ben net geweest. Wat een droppie. Man was ook helemaal verkocht. Op terugweg veel over gehad. We zijn zelfs waarschijnlijk al uit een meisjesnaam. hihi. Had ik al heel lang in hoofd. Durfde ik niet te zeggen. Was bang dat hij het te vroeg vond, wat natuurlijk ook is. Nu wel en hij was meteen helemaal enthousiast.
Verder zijn de krampen wel redelijk weggeebt. Geen idee wat dat nou weer wil zeggen.
@mogalie. O, wat zou ik graag willen voor je dat het innesteling is. Zou super zijn.
@flo, veel beterschap meid!!
@t&g, heb je net geaccepteerd. Ga nu snuffelen op je pagina. hihi
woensdag 20 augustus 2008 om 20:27
quote:kruimel81 schreef op 20 augustus 2008 @ 20:19:
Net heb je iemand namelijk hiep hiep HOER toegewenst. hihihi
Lig helemaal dubbel, dat is een leuke!
Leuk dat je man er ook zo weg van is! Hopen dat het bij jou (en alle anderen) snel raak is.
Nieuw familiepak tests is besteld, dus over een dag of 5 weet ik meer.
Ga slapen, de wekker gaat weer midden in de nacht!
FIjne avond allemaal!
Net heb je iemand namelijk hiep hiep HOER toegewenst. hihihi
Lig helemaal dubbel, dat is een leuke!
Leuk dat je man er ook zo weg van is! Hopen dat het bij jou (en alle anderen) snel raak is.
Nieuw familiepak tests is besteld, dus over een dag of 5 weet ik meer.
Ga slapen, de wekker gaat weer midden in de nacht!
FIjne avond allemaal!
woensdag 20 augustus 2008 om 20:45
quote:Roadster schreef op 20 augustus 2008 @ 20:36:
[quote]babymerel schreef op 20 augustus 2008 @ 20:03:
rodster
[quote]
Dit snap ik niet helemaal hoor!
Roadster toch, dat is toch duidelijk: ZE ZEGGEN, (KUT TOETSENBORD) EN VERDIKKEME, KUT TOETSENBORD KAN HET TOETSENBORD WEL GOED SCHRIJVEN.
[quote]babymerel schreef op 20 augustus 2008 @ 20:03:
rodster
[quote]
Dit snap ik niet helemaal hoor!
Roadster toch, dat is toch duidelijk: ZE ZEGGEN, (KUT TOETSENBORD) EN VERDIKKEME, KUT TOETSENBORD KAN HET TOETSENBORD WEL GOED SCHRIJVEN.
woensdag 20 augustus 2008 om 20:50
Ik maakte altijd zelf babyvoeding. Niet omdat ik daar nu zoveel op wilde besparen, maar omdat ze zo veel sneller met de pot mee aten, en veel sneller aan stukjes gewend waren...Vooral de jongste zette ik al vroeg bij ons aan tafel. Zeker met 6 maanden. We hebben een kinderstoel die je als ware in een soort slaapstand kunt zetten, zodat ze al voor hele kleintjes kunnen. En dan gaf ik haar gewoon een stronkje gekookte broccoli bijvoorbeeld. Ging hardstikke goed en vond ze hardstikke lekker en gezellig!!
Maar eerst maar eens zwanger worden jullie potverdorie!! Ik wil er deze maand wel minimaal één collega bij hoor!!!!!!!!!
Maar eerst maar eens zwanger worden jullie potverdorie!! Ik wil er deze maand wel minimaal één collega bij hoor!!!!!!!!!
donderdag 21 augustus 2008 om 07:59
donderdag 21 augustus 2008 om 08:54
@ Kruimel: Gluur maar lekker hoor! Doe ik ook zo vaak op hyves. Maarreh... welk nichtje bedoel je? Ik heb er vier namelijk, haha. Bedoel je die kleine van de foto's (M) of het oudere nichtje dat constant mijn hyves bombardeert met schattige krabbels (E)?
@Just: gisteravond ging het wel weer, maar vanohtend werd ik weer wakker met hoofdpijn. En het ergste is dat Flo-man de laatste paracetamol heeft meegenomen. Die moet ik dus zo maar even gaan kopen (werk gelukkig in het centrum).
@all: Vandaag laatste dagje werken en dan 3 weken vakantie!!!!!! Ben er echt heul erg aan toe!
Bovendien heeft Flo-man op dit moment een sollicitatie voor een significant betere (en beter betaalde) baan. Zou echt super zijn als hij die kreeg. In de eerste plaats natuurlijk voor hem zelf, maar qua inkomen natuurlijk ook. Dan zit er net even wat minder druk op de ketel voor mij om heel snel en baan te vinden.
Oke, ik ga weer aan de slag. Fijne dag allemaal!
@Just: gisteravond ging het wel weer, maar vanohtend werd ik weer wakker met hoofdpijn. En het ergste is dat Flo-man de laatste paracetamol heeft meegenomen. Die moet ik dus zo maar even gaan kopen (werk gelukkig in het centrum).
@all: Vandaag laatste dagje werken en dan 3 weken vakantie!!!!!! Ben er echt heul erg aan toe!
Bovendien heeft Flo-man op dit moment een sollicitatie voor een significant betere (en beter betaalde) baan. Zou echt super zijn als hij die kreeg. In de eerste plaats natuurlijk voor hem zelf, maar qua inkomen natuurlijk ook. Dan zit er net even wat minder druk op de ketel voor mij om heel snel en baan te vinden.
Oke, ik ga weer aan de slag. Fijne dag allemaal!
donderdag 21 augustus 2008 om 14:26
donderdag 21 augustus 2008 om 14:59
tae kwondo (schrijf je dat zo?) is ook niet door naar de finale. En die Antilliaanse renner is gediskwalificeerd.... Hoorde van die vriend van me dat hij op Curacao wel gewoon een huldiging incl. medaille krijgt.
Ik ben er weer, geen brokken gemaakt
Net even bonbonnetjes en heerlijke badspulletjes gehaald. Vond dat ik dat verdiend had!
Tering, ze zijn hier een nieuwe weg aan aan het leggen, buldert lekker door mijn hoofdpijn heen.....
Heerlijk tot vanavond alleen maar lekker eten, bankhangen en forummen!!!
@T&G, hoe voel je je?
@Merel, beslissing genomen?
@JL, gaat het nog? Of trek je ook bijna de stofzuigerzak open voor een peuk (is een reclame toch?)
@Roadster, net zo'n OS-fan als ik dus?
@Florence, balen van je hoofdpijn! Paracetamol gevonden? En is er al nieuws over het vuilniszakkenschandaal?
Ik ben er weer, geen brokken gemaakt

Tering, ze zijn hier een nieuwe weg aan aan het leggen, buldert lekker door mijn hoofdpijn heen.....
Heerlijk tot vanavond alleen maar lekker eten, bankhangen en forummen!!!
@T&G, hoe voel je je?
@Merel, beslissing genomen?
@JL, gaat het nog? Of trek je ook bijna de stofzuigerzak open voor een peuk (is een reclame toch?)
@Roadster, net zo'n OS-fan als ik dus?
@Florence, balen van je hoofdpijn! Paracetamol gevonden? En is er al nieuws over het vuilniszakkenschandaal?