Koning & Koningin

27-04-2015 10:54 493 berichten
Alle reacties Link kopieren
Koffie met oranje Tom Poezen (Hoe schrijf je dat eigenlijk?) TV aan en wachten op WA en Maxima. Ben benieuwd of de kinderen er ook bij zijn. Vanmiddag naar het feest, de kroeg in of terrasje pikken etc. Ik ben niet echt koningsgezind, maar ik vier wel koningsdag. En ik heb er zin in. Wie heeft er nog meer zin, of geen zin? Ben benieuwd naar jullie plannen voor vandaag
Pieter Christiaan is er wel, hoor.

Maar wat saai dit, Koningsdag nieuwe stijl
Saaie stijl.....
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Sodejuutjes wat vals!!!
Prins Floris en eega zijn er niet bij.
Lekker vals
Maar waarschijnlijk dé wijze waarop men kan laten zien hoe onderlegd, diplomatiek en intelligent men is. Water, economische belangen en klassieke muziek. Blegh...
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Maurits nog steeds de knapste.
Is het niet de ontvangende stad die het programma verzint? Uiteraard wel in nauw overleg met het hof maar ik kan me niet voorstellen dat Willie dit voor ogen heeft met nieuwe stijl en max al helemaal niet.
quote:jippie55 schreef op 27 april 2015 @ 12:38:

Is het niet de ontvangende stad die het programma verzint? Uiteraard wel in nauw overleg met het hof maar ik kan me niet voorstellen dat Willie dit voor ogen heeft met nieuwe stijl en max al helemaal niet.Nou dan zouden ze er toch wat van gezegd hebben?
quote:jippie55 schreef op 27 april 2015 @ 12:38:

Is het niet de ontvangende stad die het programma verzint? Uiteraard wel in nauw overleg met het hof maar ik kan me niet voorstellen dat Willie dit voor ogen heeft met nieuwe stijl en max al helemaal niet.

Nee, die houden wel van een feestje met herrie.

Saai saai saai
Ik erger me gewoon aan kinderen die zowat niet meer kunnen ademhalen zonder een of ander stom computerding.

Maar goed heel koningsdag kan me verder ook gestolen worden dus ik ga even boodschappen doen.
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
quote:Audrey-Parker schreef op 27 april 2015 @ 12:39:

Ik erger me gewoon aan kinderen die zowat niet meer kunnen ademhalen zonder een of ander stom computerding.

Maar goed heel koningsdag kan me verder ook gestolen worden dus ik ga even boodschappen doen.Neem een paar Oranjesoezen mee!
quote:yasmijn schreef op 27 april 2015 @ 12:38:

Maurits nog steeds de knapste.Ja en WA het tegenovergestelde.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik wil zakhappem en koeklopen! Zoals het heurt!
quote:Enn schreef op 27 april 2015 @ 12:39:

[...]

Nou dan zouden ze er toch wat van gezegd hebben?

Hangt er vanaf. Hij heeft niemand ontslagen dus als de oude medewerkers het nog steeds organiseren...

Willem valt staand zelfs bijna in slaap

Maar goed heel koningsdag kan me verder ook gestolen worden dus ik ga even boodschappen doen.

Maar over welke kinderen heb je het dan?

Volgens mij loop je gewoon in het wilde weg te meuten.

Of bedoel je je eigen kinderen?
quote:jippie55 schreef op 27 april 2015 @ 12:41:

[...]

Hangt er vanaf. Hij heeft niemand ontslagen dus als de oude medewerkers het nog steeds organiseren...

Willem valt staand zelfs bijna in slaapHoe kan het dat het vorig jaar nog zo anders was dan?

Ik kan ook niet zonder mijn telefoon

En ik ben 41

Maakt me dat dan heel slecht?

Niets lekkerder dan op een gestolen momentje even een spelletje spelen, een appje sturen, oh bellen doe ik er ook wel eens mee

En ja....als ik mijn telefoon vergeten ben, dan ga ik even terug naar huis om hem te halen!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Enn schreef op 27 apri l 2015 @ 12:42:

[...]

Hoe kan het dat het vorig jaar nog zo anders was dan?Ik heb het vorig jaar niet echt gevolgd eerlijk gezegd. Maar misschien omdat dat de eerste keer was?

Maar goed heel koningsdag kan me verder ook gestolen worden dus ik ga even boodschappen doen.Neem je iets lekker zoets mee ipv zuurpruimen misschien wordt jouw humeur dan beter.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Schreeuwlelijkerd.
quote:jippie55 schreef op 27 april 2015 @ 12:44:

[...]

Ik heb het vorig jaar niet echt gevolgd eerlijk gezegd.Nou ja, het was minder gericht op een boodschap afgeven en meer getruttel.
Marilene's outfit is stom. Maxima is beeldig.
Dit is het eerste jaar in ' nieuwe stijl' en wat mij betreft ook het laatste. Val er gewoon bij in slaap...
quote:yasmijn schreef op 27 april 2015 @ 12:46:

Marilene's outfit is stom. Maxima is beeldig.Ik vind Maxima altijd beeldig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven