Koning & Koningin

27-04-2015 10:54 493 berichten
Alle reacties Link kopieren
Koffie met oranje Tom Poezen (Hoe schrijf je dat eigenlijk?) TV aan en wachten op WA en Maxima. Ben benieuwd of de kinderen er ook bij zijn. Vanmiddag naar het feest, de kroeg in of terrasje pikken etc. Ik ben niet echt koningsgezind, maar ik vier wel koningsdag. En ik heb er zin in. Wie heeft er nog meer zin, of geen zin? Ben benieuwd naar jullie plannen voor vandaag
quote:miedo schreef op 27 april 2015 @ 14:05:

[...]

Bijna net zo erg als de hongerlijdende weesjes in Afrika

kom nou een paar keer per jaar een toneelstukje opvoeren daar komen die kids wel overheenAppels en peren
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Wat een allemachtig saaie vertoning zeg!

kinderen die leuk dansen, maar dan steeds de camera wegdraaien, die prinsesjes heb ik nou wel genoeg gezien hoor. idd die schapen vervelen zich rot, ......wie niet?!
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
quote:yasmijn schreef op 27 april 2015 @ 14:08:

[...]

Welnee. Ze leven enorm in de luwte.Misschien wel, zeker in vergelijking met de UK. Maar ik vraag me wel af hoe dat gaat als ze ouder worden en met een fout vriendje thuiskomen of in een dronken bui uit de kroeg komen vallen.
Tjezus, wat vals
En dan nog maar te zwijgen over commentaren op Facebook over hun uiterlijk, kleding, etc.
Tjezus, wat vals
Dat begon al toen Amalia een baby was. Al die opmerkingen dat ze vast Down had. Echt te erg.
quote:peach1990 schreef op 27 april 2015 @ 13:52:

heel leuk om te zien maaree heeft die middelste (alexia??) nou een ontzettende tic met haar ogen/hoofd???

Ja, ze knippert heel vaak met haar ogen. Kan een tic zijn. Geen idee.

Wel een leuke meid
quote:MevrouwJack schreef op 27 april 2015 @ 14:11:

[...]

Misschien wel, zeker in vergelijking met de UK. Maar ik vraag me wel af hoe dat gaat als ze ouder worden en met een fout vriendje thuiskomen of in een dronken bui uit de kroeg komen vallen.Daar weet hun vader ook alles van
Helemaal niks .

2 jaar geleden in de stad geweest en dat was niet echt geweldig, vorig jaar geweest maar toen kwam je er niet eens tussen door de drukte. Dus ik sla dit jaar over.

Ik heb trouwens echt helemaal niets met het koningshuis, dus voor mij is dit meer een vrije feestdag dan echt een koningsdag.

Misschien nog even met een vriendin genieten van het weer, maar die is tot nu toe nog aan het werk dus dat is nog niet zeker.

Veel plezier voor iedereen die wel wat gaat doen
quote:yasmijn schreef op 27 april 2015 @ 14:15:

[...]

Daar weet hun vader ook alles van Das waar, en dankzij de media hebben die meiden dat ook vast wel eens gehoord, en anders googelen ze binnenkort wel een keer
Tjezus, wat vals
quote:MevrouwJack schreef op 27 april 2015 @ 14:21:

[...]

Das waar, en dankzij de media hebben die meiden dat ook vast wel eens gehoord, en anders googelen ze binnenkort wel een keer Amalia zal als kroonprinses het ergst onder vuur gaan liggen. De andere 2 zal wel loslopen. Die gaan vast studeren in het buitenland en dan komen ze daar de huwelijkskandidaten wel tegen en vestigen ze zich daar
Whahaha dat Amalia op dr lazer krijgt wanneer ze de eerste keer dronken thuiskomt en dat ze dan zegt 'zeg jij nou maar niks, Prins Pils!'
quote:hatsetats schreef op 27 april 2015 @ 14:26:

Whahaha dat Amalia op dr lazer krijgt wanneer ze de eerste keer dronken thuiskomt en dat ze dan zegt 'zeg jij nou maar niks, Prins Pils!'

Dat dus. Het gaat vast wel goedkomen. Willy weet wel hoe het werkt. En moeders was ook een feestbeest
quote:MevrouwJack schreef op 27 april 2015 @ 14:12:

En dan nog maar te zwijgen over commentaren op Facebook over hun uiterlijk, kleding, etc.Nou ja, ze zien er toch meestal uitermate tuttig uit? Deze keer valt het dan mee maar in het verleden zag ik telkens weer drie van die refo meisjes die geen lange broek mogen dragen naar school.
verba volant, scripta manent.
quote:MarianneDavids schreef op 27 april 2015 @ 14:32:

[...]

Nou ja, ze zien er toch meestal uitermate tuttig uit? Deze keer valt het dan mee maar in het verleden zag ik telkens weer drie van die refo meisjes die geen lange broek mogen dragen naar school.Ik wil ook geen uitspraak doen over of die mensen 'gelijk' hebben of niet, maar het is nogal wat dat we met z'n allen een mening hebben en die ook gewoon op internet uitspreken, over drie jonge kinderen.
Tjezus, wat vals
quote:MarianneDavids schreef op 27 april 2015 @ 14:32:

[...]

Nou ja, ze zien er toch meestal uitermate tuttig uit? Deze keer valt het dan mee maar in het verleden zag ik telkens weer drie van die refo meisjes die geen lange broek mogen dragen naar school.En als jouw kids (neefjes, nichtjes whatever) continue commntaar krijgen over hun kleding? Van wildvreemden? Zeg je dan ook 'nouja je ziet er ook truttig uit'?
quote:MevrouwJack schreef op 27 april 2015 @ 14:37:

[...]

Ik wil ook geen uitspraak doen over of die mensen 'gelijk' hebben of niet, maar het is nogal wat dat we met z'n allen een mening hebben en die ook gewoon op internet uitspreken, over drie jonge kinderen.Als het om de kinderen gaat van een ander die bekend is uit de media gebeurt dat net zo goed. Wie daar niet tegen kan moet zijn koters maar verstoppen, of ze gewoon leuk en vlot aankleden.
quote:hatsetats schreef op 27 april 2015 @ 14:43:

[...]

En als jouw kids (neefjes, nichtjes whatever) continue commntaar krijgen over hun kleding? Van wildvreemden? Zeg je dan ook 'nouja je ziet er ook truttig uit'?Jazeker.
Hallo, het gaat om kinderen hoor. Kunnen die er wat aan doen hoe hun ouders met hen omgaan? Daar heeft bekend zijn geen drol mee te maken.
quote:MarianneDavids schreef op 27 april 2015 @ 14:44:

[...]

Jazeker.Fijn mens ben jij dan
quote:hatsetats schreef op 27 april 2015 @ 14:46:

[...]

Fijn mens ben jij danMoet ik dan van een kind dat eruit ziet alsof het uit een film uit de jaren '40 is gelopen zeggen "wat zie dat meisje/dat jongetje er leuk uit?" Ik zal het niet tegen het kind zelf zeggen, dat kan er immers niets aan doen dat het zo wordt uitgedost.
Ik ging even wat uit de ijskast pakken, valt de deur eruit. Zowat 2 uur bezig geweest met repareren. Heb dus bijna alles gemist van de uitzending. Echt een K-dag
quote:MarianneDavids schreef op 27 april 2015 @ 14:51:

[...]

Moet ik dan van een kind dat eruit ziet alsof het uit een film uit de jaren '40 is gelopen zeggen "wat zie dat meisje/dat jongetje er leuk uit?" Ik zal het niet tegen het kind zelf zeggen, dat kan er immers niets aan doen dat het zo wordt uitgedost. je zegt anders zelf dat je dat tegen het kind zelf zou zeggen, daar komt de reactie fijn mens vandaan
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik vind de middelste juist net Prinses Beatrix!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven