Reactie- en Bugtopic 2

14-01-2015 17:21 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 18-11-2015:

Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.

Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVA

Weer zwarte balkjes onder de ING advertentie.
.
quote:Lotte35 schreef op 25 april 2015 @ 10:32:

Ik heb weer het probleem dat mijn toetsenbord bepaalde letters niet pakt.

Het vreemde is, dat ik het niet in elk topic heb.

Beetje moedeloos word ik ervan.

Sommige reacties typ ik dan maar in Word, en kopieer ik naar het topic.Hey dat heb ik ook. Moet er echt hard op drukken en alleen op de Viva site. Wilde al om een nieuw toetsenbord gaan maar het is dus een bug. Hier heb ik het niet, bij de Wakkeren weer wel.
In het Napraattopic klaagde vandaag ook iemand over dat haar toetsenbord sommige letters niet pakte.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:impala schreef op 26 april 2015 @ 08:40:

Weer zwarte balkjes onder de ING advertentie.Opnieuw. Weer onder ing relatiemanager.
.
Impala, zou je er een screenshot van kunnen mailen naar forum@viva.nl?

Verder is de TD op de hoogte van de problemen met het toetsenbord, maar willen ze graag weten in welke browser en met welk device. Dus voor degenen die er last van hebben, zouden jullie dat nog door willen geven?

met vriendelijke groet,

Junior
Ik had net een toetsenbordprobleem. Geen vertraging dit keer maar letters die het niet deden.

Ik heb nog steeds een Lumia WP met IE.

En jullie hebben al een screenshot van de balkjes. Iemand anders heeft dat al gestuurd las ik hier.
.
Sinds ik de ipad op ios 8 heb kan ik geen plaatjes en links meer plakken

Zodra ik 1vd 2 buttons aanklik daarvoor klap ik uit het forum.
Je bent zelf een theepot
Als ik met de iPad een plaatje wil plakken loopt heel de boel vast!
Ook ios 8 wompsel?
Je bent zelf een theepot
Dat weet ik niet suus

PS als ik zelf de img bla bla intyp lukt het wel
Oh ja, dat kan natuurlijk ook nog.

Maar goed is het niet hè?
Je bent zelf een theepot
quote:JuniorModeratorViva schreef op 27 april 2015 @ 15:18:

Impala, zou je er een screenshot van kunnen mailen naar forum@viva.nl?

Verder is de TD op de hoogte van de problemen met het toetsenbord, maar willen ze graag weten in welke browser en met welk device. Dus voor degenen die er last van hebben, zouden jullie dat nog door willen geven?

met vriendelijke groet,

JuniorInternet Explorer en laptop.

Op de laptop (met Chrome en Firefox) krijg ik deze uitgerekte tuinstoel te zien als ik een topic wil openen. Bij ieder topic.
Of is het geen bug maar een poging om me in de zon krijgen? Gezien de tuinstoel.
Jij kunt tenminste plaatjes plakken Ama!
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 28 april 2015 @ 14:27:

Jij kunt tenminste plaatjes plakken Ama!Daar heb ik weinig aan als ik niet op topics kan komen. Ja mobiel, maar dan lukt plakken ook niet normaal, moet zelf de [img] intoetsen. Ook ios8
Wat een gedoe! iOS8, plaatjes en viva gaan dus niet samen lijkt.

Was dat nou al bekend?
Je bent zelf een theepot
Dit was nog niet bekend, maar ik ga het doorgeven aan de TD!

metr vriendelijke groet,

Junior
Dank Juun.
Je bent zelf een theepot
quote:JuniorModeratorViva schreef op 28 april 2015 @ 15:33:

Dit was nog niet bekend, maar ik ga het doorgeven aan de TD!

metr vriendelijke groet,

JuniorEn mijn tuinstoel? Dat is nl geen grapje, ik kan gewoon geen topic openen op mijn laptop.
quote:Amaqanda schreef op 28 april 2015 @ 12:21:

[afbeelding]

Op de laptop (met Chrome en Firefox) krijg ik deze uitgerekte tuinstoel te zien als ik een topic wil openen. Bij ieder topic.Deze had ik ook een paar keer. Alleen niet uitgerekt. Chrome.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Amaqanda schreef op 28 april 2015 @ 16:25:

[...]

En mijn tuinstoel? Dat is nl geen grapje, ik kan gewoon geen topic openen op mijn laptop.

Sorry Amaqanda, ik had dat samengepakt met de andere dingen. Heb je al cookies verwijderd en de cache geleegd?

met vriendelijke groet,

Junior
quote:JuniorModeratorViva schreef op 29 april 2015 @ 10:51:

[...]

Sorry Amaqanda, ik had dat samengepakt met de andere dingen. Heb je al cookies verwijderd en de cache geleegd?

met vriendelijke groet,

JuniorJa. Nu kan ik af en toe wel op een topic, maar de tuinstoel blijft zo nu en dan komen.
quote:impala schreef op 27 april 2015 @ 15:13:

[...]

Opnieuw. Weer onder ing relatiemanager.En daar zijn de balkjes weer. Ik ga het nu niet meer opnieuw melden. Haal eerst die ing advertentie maar eens weg.
.
Ik vind die links naar blogs en zo onder een topic heel irritant. Daar moet ik steeds doorheen scrollen om bij de knop "terug naar boven" te komen. Bovendien kost het veel mobiele data, en de site gebruikte al zoveel door al die reclame. Kunnen die links niet gewoon helemaal onderaan de pagina (of liever nog, gewoon weg)?
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven