Gestopt met de pil!

06-11-2014 16:45 2058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Wij schrijven over het stoppen met de pil en zwanger worden. Sommigen zijn net gestopt en begonnen aan de eerste ronde, anderen zijn al een paar rondes verder en een aantal van de groep is inmiddels zwanger! Leuk als je meeleest! Meeschrijven kan natuurlijk ook altijd. Op het moment is de tabel vol, maar mocht er iemand afvallen kan er altijd weer iemand anders aansluiten.

NaamLeeftijd+partnerNODBijzonderheden Meral 33+38

14-08-2015 uitgerekend zwanger

jongen Panda 20+35 Lollie 25+30 13-05-2015 20 weken echo

29-09-2015 uitgerekend zwanger

jongen Elkebloempje 28+29 20-05-2015 meisjevf 23+29 Annemarijeg 25+24 Nadaaitje 25+29 mijnnaamislaura 28+28 15-05-2015 Xana-92 23+27 28-05-2015 20 weken echo

21-10-2015 uitgerekend zwanger Anne-1985 30+37 Eline05 Bruin-uiltje 26+25 Jen1985 29+29 12-05-2015 20 wekenecho zwanger Newbie1987 27+30 07-05-2015
Het was 72mm, 6+3 weken alleen zou 7+5 moeten zijn dus ze verwachten nu een miskraam.... Volgende week nog echo om te kijken wat het heeft gedaan maar eerst afwachten wat deze week brengt....
Ah panda wat vind ik dat rot om te lezen wordt er gewoon verdrietig van.

Rustig aan meis, wat een lange week zal dat worden. Is er nog kans dat het allemaal toch goed gaat komen of kreeg je het idee van niet?
Meen je niet Panda Wat een ontzettend rotnieuws zeg... Even een dikke vanaf hier

Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid, die onzekerheid lijkt me killing.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Panda! Wat Newbie al typte; ik leef ook met je mee en krijg ook een enorm rotgevoel bij het lezen van je berichtje.

Denk aan je...
Hey Panda wat lees ik nou voor iets rots! Hoop dat je het een beetje kunt laten bezinken. Ze gaan uit van een miskraam, maar betekent dat dat er helemaal geen hoop is? Lijkt me niet gemakkelijk om weer de week af te wachten. Hoe is het nu met jullie?
Jen, Lollie hoe is het bij jullie?
Panda, moet steeds aan je denken. En wat meral al zegt, is er dan geen hoop meer? Hoop dat alles toch nog goed komt. Duim voor je. Dikke knuffel!

Jaa lollie en Jen, hoe was het bij jullie?

Jen wanneer komt de taart haha.
Alles was goed gelukkig bij de VK, de baby was aan het drinken dus je zag zo de kaken heen en weer gaan zo'n grappig en lief gezicht.

Ze kon alleen nog niet zien wat het wordt, helaas wachten op 12 mei met de echo scan.

Xana wat jammer dat ze het ook nog niet konden zien wat het wordt. Wanneer is je volgende echo? Maar ben blij dat alles goed is met de baby :D

aaaw panda wat een vervelend nieuws zeg *hug* Ik ga duimen voor beter nieuws voor jullie volgende week
Ahh panda wat vervelend zeg. Dat verwant je natuurlijk helemaal niet. Wat zal dat een lange week worden zeg! !
panda veel sterkte deze week, lijkt me slopend maar ik duim mee dat alles toch nog goed komt!!
Dag Meiden,

Wat heb ik lang niks van me laten horen zeg..

Ik heb stiekem al die tijd wel met jullie meegelezen. Heb echt even een dip achter de rug. Na het stoppen met de pil was ik helemaal in de war. Voelde me raar in mijn relatie en twijfelde aan alles. Erg last van mijn hormonen dus. Ik ben ondertussen weer begonnen met de pil om te kijken of ik me beter zou voelen. Ik ben gelukkig weer de oude! Ik vond dat ik jullie wel een beetje een uitleg schuldig was. Hier nog steeds of alweer babykriebels en dus heel erg in twijfel wat nu te doen. Ik praat ook weer mee in het andere forum en iemand gaf mij de tip monnikspeper te proberen. Iemand hier ervaring mee? Gefeliciteerd voor alle zwangere dames! En panda, heel veel sterkte.
Hallo meiden,

Ook ik heb mij een tijdje stil gehouden. (Wel op fb mee gekletst)

Ik heb het er de vorige keer erg moeilijk mee gehad dat het weer niet gelukt was. Ik had er zo'n goed gevoel over!! Maar nu ik het verhaal van Panda lees, denk ik.. Stel je niet aan!! Panda heel veel 's!!

Ik wens jou, je vriend en familie heel veel sterkte en HOOP toe, dat het toch (een keer) goed gaat. (eigenlijk gewoon deze keer!!).

Voor alle zwangere meiden, ga zo door, ik volg jullie echt wel en volgens mij doen jullie het super!! toppers!

Ik ben weer druk bezig met mijn ovulatietesten om mn ei te spotten. Tot op heden nog niks.. komt wel!

Liefs!!
mijn naam is laura, een hele lieve meid, als je in m'n ogen kijkt, weet je niet welke kant je op moet kijken..
Ik had op fb al gereageerd op Panda, maar ook hier nog even een

Mijn controle bij de vk was prima. Bloeddruk goed, buik goed gegroeid en hartje klopte goed. Dus weinig bijzonders en mag over 4 weken weer terug komen...

Nu nog 2 weekjes aftellen tot de 20 weken echo, wat gaat de tijd toch snel ineens!!

Meisje, wat rot dat je zo in de war raakt van alle hormonen! Ik heb er geen ervaring mee dus kan je helaas geen tips geven....

Jen, wat jammer dat ze het nog niet konden zien! Nog even 2 weekjes geduld dus, spannend hoor....
meral hoe is het met jou met je rug enzo?

Vk zei gister nog wel tegen mij dat ik tijdens de tennis wel mijn rustpauzes moet pakken en ook niet te lang achter elkaar moet staan (zoals zaterdag op een verjaardag wel had gedaan ) En met overeind komen van de bank zei ze ook dat ik beter eerst op mn zij kon draaien ipv mezelf recht overeind te hijsen haha... Verder gewoon goed in de gaten houden, maar voor nu gaat het weer goed! Gewoon een te druk weekend geweest denk ik.
Meisje, welkom terug! Altijd welkom hoor!

Gaan jullie er dan nu toch weer voor? Met monnikspeper geen ervaring, waar wil je dit voor nemen?

Laura, snap het wel hoor dat je je even wat rustig gehouden hebt. Hopelijk deze ronde weer beter, met wel een positieve test.

Lollie, fijn dat alles goed was. Wow over 2 weken al de 20 weken echo. Gaat echt snel he. Dan ben je alweer op de helft. Poeh haha
xana-92 het gaat waarschijnlijk niet lang duren voordat ik toch weer ga stoppen. Maar vind het gewoon een beetje griezelig. Omdat ik me echt niet fijn voelde en ook me vriend echt verdrietig heb gemaakt. Monnikspeper blijkt een homeopatische middeltje te zijn voor je hormonen regeling. Dus misschien is dat het proberen waard.
Ooh oke ,spannend. En begrijp dat het allemaal even moeilijk is. Denk dat iedereen het ook wel wat eng vind. Het is toch een grote stap hoor. Zo heb ik ook al gedacht. Wil ik wel echt een kindje, waarom wil ik een kindje en 5 min laten was ik weer helemaal verkocht. En wilde ik zo graag zwanger worden, Moeder worden en zo'n heerlijk kleintje in mijn armen. Dus het is niet gek dat je je even raar kan voelen. Miss dat dit indd kan helpen. Zelf geen ervaring mee😊

Ohjah en zelfs nu vind ik het soms ook nog wel eens eng. tot ik denk, gaat het mij lukken, en hoe zal het straks allemaal gaan. Maar ben nu al verliefd op ons kleintje.
Meisje, leuk om wat van je te horen.

Dat je zoveel last hebt gehad, door het stoppen van de pil. Balen!

Wantja, om een kindje te krijgen zal de pil toch echt de deur uit moeten.

Ik heb ook geen ervaring met monnikspeper. Maar ik lees via Google dat het je kan helpen, om jezelf te blijven wanneer je stopt met de pil? Om je hormoonhuishouding mee te regelen? Lees ook dat het geen kwaad kan, dus waarom niet?

Ik ben stiekem wel een voorstander van kruiden die het een-en-ander in je lichaam kunnen versterken.

Maar ik heb wel het gevoel dat het alleen werkt, wanneer je er in geloofd.

Zo heb ik mijn stiefmoeder vertelt dat ik zwanger wilde worden. Ze heeft de Chinese cultuur en weet overal raad op met middeltjes, kruiden en drankjes. Ze heeft me verteld om ong. 3/6 maanden mijn lichaam de tijd te gunnen om te 'ontpillen'.

Verder heeft ze me de raad gegeven om iedere dag 3 tot 5 dadels te laten weken in een (afgedekte) kop gekookt water. De smaak van de dadel trekt in het water, wat je opdrinkt en daarna kun je de dadels ook nog opeten.

Dadels

& Dadels & zwanger raken

Morgen gaat ze ook nog thee voor me maken, met een of andere kruiden, gemengd met kip??

Laura, bij mij precies hetzelfde. Ik had ook echt een súper goed gevoel de afgelopen ronde.

Maar dat je nu zegt 'stel je niet aan', dat mag je niet zeggen!

Ookal is dat van Panda absoluut niet leuk, maar dat mag je niet wegstrepen tegenover dat van jou.

Dat het al een jaar niet lukt, is toch ook fucked-up?

*sorry voor mijn taalgebruik*

Ik denk dat iedereen hier voor zichzelf zit. En het fijn vind om te praten/te delen met elkaar.

Maar jezelf wegstrepen/minder voelen is echt niet nodig.

Hoop dat het niet te kattig overkomt, maar bedoel het eigenlijk als 'peptalk'.

Ik duim voor je, dat het ei snel gevonden wordt!
Aaaaaah ik word gek!!

Ik heb zin in m&m's maar die heb ik niet😯.

Hoezo krijg ik altijd zin in dingen wat ik niet in huis heb. Morgen meteen naar de winkel haha.
Hahaha Xana!
Haha xana! !

Ik zit vandaag op cyclus dag 25. Over ongeveer 5 dagen mijn nod als ik van het gemiddelde uitga. Heb nog geen tekenen van een menstruatie. Heb alleen af en toe wat steken in mijn buik. Spannend
Hahaha Xana, wedden dat je morgen weer zin in iets anders hebt!

Laura, Elke ik snap dat het frustrerend kan zijn en dat je je moedeloos kan voelen. Ik kan me ook echt voorstellen dat je alles gaat proberen. Ben heel benieuwd Elke, wie weet hoe goed het helpt! Ik denk ook dat je gelijk hebt, iedereen steunt elkaar maar uiteindelijk ben je hier voor jezelf. Het heeft denk ik ook geen zin om te vergelijken met elkaar hoe verleidelijk soms ook.

Laura ik voel me ook echt niet vergeten oid door je hoor.

Meisje jeetje wat balen dat je je zo slecht voelt als je met de pil stopt. Inderdaad niet handig als je graag zwanger wilt worden. De middeltjes ken ik niet, naar wie weet werkt het supergoed. Ben heel benieuwd hoe het nu verder gaat!

Lollie de rugpijn is wel goed nu. Ik heb gisteren gewerkt en dat ging erg goed. Ik probeer me zoveel mogelijk te houden aan de tips van de fysio (draaien met hele lichaam, 1 voet ergens opzetten zodat bekken kantelt, ergens recht tegenaan staan/ leunen) Ik heb minder moeite met lang staan, meer met veel bukken, tillen, duwen en trekken. Ik ben gewend om 40 uur pw te staan dus wellicht scheelt dat.
Ik ben trouwens wakker op dit uur, omdat onze kleine vent me bont en blauw schopt. Ik heb een baby die never sleeps.....
Oh Annemarije: ik cheer even voor een geslaagde innesteling

Hup ei!
quote:meral schreef op 30 april 2015 @ 02:51:

Ik ben trouwens wakker op dit uur, omdat onze kleine vent me bont en blauw schopt. Ik heb een baby die never sleeps.....

Hmz... lekker tijdstip.

Haha!

Hopelijk kun je deze ochtend dan wat langer in bed blijven liggen, om bij te tanken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven