Gestopt met de pil!

06-11-2014 16:45 2058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Wij schrijven over het stoppen met de pil en zwanger worden. Sommigen zijn net gestopt en begonnen aan de eerste ronde, anderen zijn al een paar rondes verder en een aantal van de groep is inmiddels zwanger! Leuk als je meeleest! Meeschrijven kan natuurlijk ook altijd. Op het moment is de tabel vol, maar mocht er iemand afvallen kan er altijd weer iemand anders aansluiten.

NaamLeeftijd+partnerNODBijzonderheden Meral 33+38

14-08-2015 uitgerekend zwanger

jongen Panda 20+35 Lollie 25+30 13-05-2015 20 weken echo

29-09-2015 uitgerekend zwanger

jongen Elkebloempje 28+29 20-05-2015 meisjevf 23+29 Annemarijeg 25+24 Nadaaitje 25+29 mijnnaamislaura 28+28 15-05-2015 Xana-92 23+27 28-05-2015 20 weken echo

21-10-2015 uitgerekend zwanger Anne-1985 30+37 Eline05 Bruin-uiltje 26+25 Jen1985 29+29 12-05-2015 20 wekenecho zwanger Newbie1987 27+30 07-05-2015
Annemarije, goed gedaan!

Ik ben net van mn menstruatie af, gelukkig.

Nu schoolvakantie, :-)

Xana, hoe gaat jullie babykamer worden??
Elke, wij verven alle muren gewoon wit. En wille dan 1 grote stikker. Zo'n boom met uiltjes en aapjes in haha. En de rest wil ik met roze/blauw en grijs aankleden.

Maar nu nog even nieuwe laminaat leggen, en behang+verven. Maar gelukkig helpt mijn vader mijn vriend.😊

Jij weer suc6 deze ronde!!
Leuk Xana, zoiets wil ik ook..

Hier vandaag de laatste pil geslikt, laat die ongesteldheid maar komen. Apart idee om te weten dat ik nu minimaal ruim 9 maanden geen pil meer ga slikken haha.

Over 1,5 week kan het feest beginnen!!
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Spannend Wished! Succes en veel plezier
Dankje Meral.
Oeeeh, nu gaat het echt beginnen Wished! Veel plezier samen haha.

Vandaag on half 4 bij de vk. Zo fijn om ons kleintje weer even te zien. Hoop eigenlijk dat ze al wat kunnen zien van wat het word. Maar dat zal wel niet. Dan nog maar 4 weken wachten haha.
Dankjewel, dat komt helemaal goed

Leuk Xana en spannend! Hopelijk kun je inderdaad zien wat het word, ach zo niet dan komt dat later wel.. als verder alles maar goed is toch. Veel plezier! geniet ervan
Krijg je alweer een echo? Wat leuk! Dat had ik niet. Bij ons alleen hartje luisteren op controle. Ik meen dat ze vanaf 13/ 14 weken iets kunnen zien, maar hoe verder je bent hoe betrouwbaarder.

Ik denk steeds dat jullie een meisje krijgen. Geen idee waarom, maar zit zo in mijn hoofd!
Wished, is ook zo als het maar gezond is. Maar dit is ook wel erg spannend haha.

Meral, ja bij mijn vk doen ze altijd een echo. In plaats van alleen naar het hartje luisteren, doen zei een echo en naar het hartje luisteren. Vinden ze leuk of😛, Dus dat is wel super fijn haha. Wij denken zelf ook een meisje😝 maarjah kan ook zomaar een lekkere knul worden haha.
Ik ben benieuwd joh!
Ik ben ook benieuwd...
Morning Ladies,

Iedereen een lekker weekend gehad? Wat was het mooi weer gister :D

Vanavond naar de VK, ze hebben daar ook een echo apparaat dus kan niet wachten om weer ff de baby te zien.

We zijn er over uit en we gaan voor de "Gender reveal cake". Ik hoop dat de VK het vanavond kan zien :D

@Xana wat een gave ketting! Spannend dat je ook vandaag de VK hebt, veel plezier alvast.

@Spannend Wished! Hoop dat het snel raak is :P
Wat leuk (en toevallig) dat iedereen vandaag op bezoek mag bij de verloskundige!

Panda, Jen én Xana.

Wij (of in ieder geval ik) wacht met enthousiasme op jullie berichtje daarna!
Hè, das toevallig!!! Veel mensen naar de VK. Wij mogen ook vanavond, vind het zoo spannend maar heb er ook wel veel zin!! We zullen zien hoe het gaat! 😊 Succes en veel plezier!!
Ik ook vanavond weer naar de Vk! Wat een toeval wij alleen hartje luisteren/controle dus niet zo spannend... Veel plezier allemaal dames!! Hoop dat iedereen met positieve berichten terug komt!
Wat toevallig!! Dat hoop ik ook Lollie, alleen maar goed nieuws voor iedereen!!! 😃
Hahahh omg echt toevallig. Iedereen heel veel plezier!! En ik wacht op nieuws van jullie.
Nou meiden! Het was weer een goede echo. Alles ging goed met de kleine. Ook heeft ze tussen de beentjes gekeken. Helaas kon ze het niet met zekerheid zeggen wat het word, dus heeft ze niks gezegd. Ze zei dat ze wel echt zekerheid wil voor ze iets zegt. En dat snap ik. De kleine was wel lekker druk. En dat is een goed teken en daar gaat het om.

maar het is of hij/zij ons wil plagen, want na het kijken lag het er zo grappig bij alsof het wilde zeggen. Ik weet het maar jullie lekker toch niet . Zal op fb de foto plaatsen.

panda suc6 dalijk.

en lollie en jen ben benieuwd😊
Fijn om te horen over de goede echo Xana!! En nog even wachten op het geslacht, snap dat je heel benieuwd bent hihi 😊

Hoe is het bij de anderen?? Hier nog een kwartiertje in spanning, men wat is dit spannend....!!
Oeeeh panda als het goed is ben je nu aan de beurt. Ik wacht met spanning op je berichtjes. 😊
Oooh fijn Xana dat alles goed is!!

Ben benieuwd Panda, wacht op je berichtje hoe het is geweest.
Spannende dag voor jullie dames... ben benieuwd!

Xana, jouw foto zag ik al op FB voorbij komen. Wat een duidelijk mensje al. Ik zie inderdaad wat je bedoelt met die houding van 'ik weet lekker wat ik ben en jullie nog even niet' hahah. Over hoelang krijg je nu precies de volgende echo waar dat wel op te zien is?
Newbie, ja grappig he haha. 26 mei pas weer een echo bij de vk en ander bij de 20 weken echo 28 mei.
Hier helaas geen goed nieuws.... Vruchtje was te klein en te trage hartslag.... Nu afwachten en volgende week terug....
Aaaah panda, wat een rot nieuws zeg. Maar kan het dan niet zo zijn dat het hartje pas ik begonnen met kloppen? Hoe groot was het? Hoop zo dat je volgende week beter nieuws hebt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven