100 dagen getrouwd
vrijdag 22 augustus 2008 om 11:28
Hoi allemaal,
Volgende week woensdag zijn we 100 dagen getrouwd. Omdat de afgelopen periode vanaf ons trouwen verre van vlekkeloos is verlopen, wil ik eigenlijk wel iets leuks doen.
Omdat het op een woensdag is en we gewoon allebei moeten werken zal het niet iets zijn wat de hele dag is.
Ik zat te denken aan een klein cadeautje (maar wat dan?) en een lekker etentje samen (gewoon thuis, geld is op)
Hebben jullie leuke ideeen, recepten, cadeau suggesties, noem maar op, wat dan ook?
Liefs, Barbabella
Volgende week woensdag zijn we 100 dagen getrouwd. Omdat de afgelopen periode vanaf ons trouwen verre van vlekkeloos is verlopen, wil ik eigenlijk wel iets leuks doen.
Omdat het op een woensdag is en we gewoon allebei moeten werken zal het niet iets zijn wat de hele dag is.
Ik zat te denken aan een klein cadeautje (maar wat dan?) en een lekker etentje samen (gewoon thuis, geld is op)
Hebben jullie leuke ideeen, recepten, cadeau suggesties, noem maar op, wat dan ook?
Liefs, Barbabella
"ik ben het, Barbabelladingdong"
vrijdag 22 augustus 2008 om 11:45
Volgens mij zag ik vandaag een topic voorbij komen over een vrouw die haar man gedurende een bepaalde tijd elke dag sex cadeau gaf
Maak het eens superromantisch. Overal waxinelichtjes, bad, massage, gewoon lekker elkaar verwennen. Ipv gewoon eten allemaal kleine lekkere hapjes (voorgerechtjes, toetjes). Ofzo.
Maak het eens superromantisch. Overal waxinelichtjes, bad, massage, gewoon lekker elkaar verwennen. Ipv gewoon eten allemaal kleine lekkere hapjes (voorgerechtjes, toetjes). Ofzo.
vrijdag 22 augustus 2008 om 12:00
vrijdag 22 augustus 2008 om 12:02
vrijdag 22 augustus 2008 om 12:02
quote:Elmervrouw schreef op 22 augustus 2008 @ 12:00:
[...]
Nou en?
Wie bepaalt dat trouwens? Gewoon doen als je dat lekker vindt. Sjonge jonge.
Ik bedoel er niks mee ; ik vroeg het me gewoon af .
Paar jaar terug was high -tea nou ook niets iets waar je meteen aan dacht en ineens ging iedereen high-tea'en . Ik was gewoon benieuwd of gourmetten ( ikzelf en allebei mijn buren hebben gegourmet afgelopen kerst en niet eens met elkaar ) weer terug was van weggeweest .
[...]
Nou en?
Wie bepaalt dat trouwens? Gewoon doen als je dat lekker vindt. Sjonge jonge.
Ik bedoel er niks mee ; ik vroeg het me gewoon af .
Paar jaar terug was high -tea nou ook niets iets waar je meteen aan dacht en ineens ging iedereen high-tea'en . Ik was gewoon benieuwd of gourmetten ( ikzelf en allebei mijn buren hebben gegourmet afgelopen kerst en niet eens met elkaar ) weer terug was van weggeweest .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 22 augustus 2008 om 12:07
Bij een banketbakker een grote taart kopen. Bij zo'n feestwinkel van die kaarsjes kopen, 1 en 2 nullen. Op die taart prikken.
Voor en hoofdgerecht of zelf maken of iets lekkers kopen bij een traiteur, kost niet zoveel tijd. Doe iets sexy's aan en voila, een gezellige avond. Samen uitbuiken op de bank of bed.
Voor en hoofdgerecht of zelf maken of iets lekkers kopen bij een traiteur, kost niet zoveel tijd. Doe iets sexy's aan en voila, een gezellige avond. Samen uitbuiken op de bank of bed.
anoniem_10085 wijzigde dit bericht op 22-08-2008 12:30
Reden: kan niet typen ook
Reden: kan niet typen ook
% gewijzigd
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 22 augustus 2008 om 12:14
vrijdag 22 augustus 2008 om 12:29
vrijdag 22 augustus 2008 om 12:32
maandag 25 augustus 2008 om 07:42
hahaha, hele slaapkamer vol ballonnen zou ook kunnen!
Maar volgens mij ging het om 100 kaarsjes.
Helaas, man heeft een afspraak met een vriend van hem gemaakt woensdag. Dus het hele feest gaat niet door (hij had namelijk geen idee van de 100 dagen, tis en blijft een man!)
Maar in ieder geval dank voor jullie leuke ideeen
Maar volgens mij ging het om 100 kaarsjes.
Helaas, man heeft een afspraak met een vriend van hem gemaakt woensdag. Dus het hele feest gaat niet door (hij had namelijk geen idee van de 100 dagen, tis en blijft een man!)
Maar in ieder geval dank voor jullie leuke ideeen
maandag 25 augustus 2008 om 08:38
Joh, het maakt ook niet uit hoor. Ik vond het gewoon een leuk idee, en hoopte hier leuke ideetjes te krijgen, maar hij heeft gewoon een afspraak met een vriend gemaakt. Ook gezellig!
En iedere dag is een speciale dag met manlief (zal ik gelijk een kotsbakkie met deze zin mee leveren?)
En iedere dag is een speciale dag met manlief (zal ik gelijk een kotsbakkie met deze zin mee leveren?)
woensdag 27 augustus 2008 om 12:27
Ik denk dat ik het maar eventjes laat. Niet op bijzondere dagen wat vieren, maar gewoon iedere dag.
Ik weet wel dat man iets aan het verzinnen is voor 1 jaar getrouwd (na heel wat klagen van mij dat hij zo onwijs niet romantisch is)
Hij was er volgens mij al mee bezig de dag na ons trouwen. Toen hij de opmerking maakte "goh, volgend jaar zijn we 1 jaar getrouwd op een zaterdag"
Ik weet wel dat man iets aan het verzinnen is voor 1 jaar getrouwd (na heel wat klagen van mij dat hij zo onwijs niet romantisch is)
Hij was er volgens mij al mee bezig de dag na ons trouwen. Toen hij de opmerking maakte "goh, volgend jaar zijn we 1 jaar getrouwd op een zaterdag"