Napraattopic 28
zondag 26 april 2015 om 12:48
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 1 mei 2015 om 22:51
quote:Moiren_ schreef op 01 mei 2015 @ 22:42:
[...]
Nou is het net alsof je bij de Hitler Jügend zat
Nee hoor, enkel bij de Chiro .
Maar dat was rollen door de modder, elke week weer grasplekken, verfplekken op nieuwe schoenen,...
Mooie tijden
[...]
Nou is het net alsof je bij de Hitler Jügend zat
Nee hoor, enkel bij de Chiro .
Maar dat was rollen door de modder, elke week weer grasplekken, verfplekken op nieuwe schoenen,...
Mooie tijden
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
vrijdag 1 mei 2015 om 22:51
quote:Amaqanda schreef op 01 mei 2015 @ 22:50:
[...]
We kunnen ook wel verder borduren op kinderliedjes. Wat ben ik 'olifantje in het bos' en 'in de maneschijn' toch zat! Maar ja, dat duivelsgebroedje hier vindt het fantastisch, dus dan offer je jezelf maar weer op...Daarom moet het loedertje uit logeren, kan iemand anders die liedjes met hem zingen.
[...]
We kunnen ook wel verder borduren op kinderliedjes. Wat ben ik 'olifantje in het bos' en 'in de maneschijn' toch zat! Maar ja, dat duivelsgebroedje hier vindt het fantastisch, dus dan offer je jezelf maar weer op...Daarom moet het loedertje uit logeren, kan iemand anders die liedjes met hem zingen.
You're one of a kind - and that's already more than enough.
Week 39 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 1 mei 2015 om 22:52
quote:Amaqanda schreef op 01 mei 2015 @ 22:50:
[...]
We kunnen ook wel verder borduren op kinderliedjes. Wat ben ik 'olifantje in het bos' en 'in de maneschijn' toch zat! Maar ja, dat duivelsgebroedje hier vindt het fantastisch, dus dan offer je jezelf maar weer op...
Oei wat zeg je nu?
JIJ hebt kinderen dus je moet alles fantastisch vinden, ondankbaar ei.
FOEI!
[...]
We kunnen ook wel verder borduren op kinderliedjes. Wat ben ik 'olifantje in het bos' en 'in de maneschijn' toch zat! Maar ja, dat duivelsgebroedje hier vindt het fantastisch, dus dan offer je jezelf maar weer op...
Oei wat zeg je nu?
JIJ hebt kinderen dus je moet alles fantastisch vinden, ondankbaar ei.
FOEI!
vrijdag 1 mei 2015 om 22:52
vrijdag 1 mei 2015 om 22:54
vrijdag 1 mei 2015 om 22:55
quote:Thordis007 schreef op 01 mei 2015 @ 22:52:
Mag ik trouwens melden dat ik de titel 'less food a day keeps the fatrollen away' echt van een infantiliteit vind die ik nauwelijks kan beschrijven met het vocabulaire dat ik tot mijn beschikking heb?
Waarbij ik wil opmerken dat dat een vrij uitgebreid en kleurrijk vocabulaire is.
Echt.Dat mag. Elke keer als ik het lees denk ik "Wat een ontzettende domheid."
Mag ik trouwens melden dat ik de titel 'less food a day keeps the fatrollen away' echt van een infantiliteit vind die ik nauwelijks kan beschrijven met het vocabulaire dat ik tot mijn beschikking heb?
Waarbij ik wil opmerken dat dat een vrij uitgebreid en kleurrijk vocabulaire is.
Echt.Dat mag. Elke keer als ik het lees denk ik "Wat een ontzettende domheid."
vrijdag 1 mei 2015 om 22:56
quote:Thordis007 schreef op 01 mei 2015 @ 22:52:
Echt.Verschrikkelijk! Is dat een nieuw topic?
Echt.Verschrikkelijk! Is dat een nieuw topic?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 1 mei 2015 om 22:57
quote:Amaqanda schreef op 01 mei 2015 @ 22:54:
[...]
In de maneschijn kan wel opgevangen worden door oma, maar die nieuwerwetse bende zoals olifantje kent ze allemaal niet...Leuk juist, kan oma hem ouderwetse kinderliedjes leren. Yasmijn ook weer blij.
[...]
In de maneschijn kan wel opgevangen worden door oma, maar die nieuwerwetse bende zoals olifantje kent ze allemaal niet...Leuk juist, kan oma hem ouderwetse kinderliedjes leren. Yasmijn ook weer blij.
You're one of a kind - and that's already more than enough.