vanaf wanneer positieve test

02-05-2015 22:25 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu momenteel 2 dagen overtijd. Heb een test gedaan toen ik 1 dag overtijd was. Deze test was helaas negatief. Vanaf wanneer kan ik het beste weer testen of vanaf hoeveel dagen over tijd hadden jullie een positieve test in handen ?
Carpe Diem
Als je zwanger was had je al positief moeten testen. Test nog eens met een ander merk en met ochtendurine. Als het dan nog negatief is ben je gewoon niet zwanger denk ik
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Het zou 1 dag moeten zijn.
Ja het zou 1 dag moeten zijn maar had al vaker gehoord dat als je weinig hcg aanmaakt dat het dan echt dagen later pas merkt. Wilde weten of anderen hier daar ook ervaring mer hadden. Ik heb elke dag last van ochtendmisselijkheid en heb ook buikpijn en pijnlijke borsten.
Carpe Diem
Bij mij duurde het wel langer. Ik heb een test gedaan met 2 dagen overtijd, was negatief. Na een week toch positief
quote:Renate1988 schreef op 02 mei 2015 @ 22:44:

Ja het zou 1 dag moeten zijn maar had al vaker gehoord dat als je weinig hcg aanmaakt dat het dan echt dagen later pas merkt. Wilde weten of anderen hier daar ook ervaring mer hadden. Ik heb elke dag last van ochtendmisselijkheid en heb ook buikpijn en pijnlijke borsten.Ik heb er geen ervaring mee, bij mij was het gelijk positief. Maar probeer morgen nog een keer dan? En als je dan nog niet zeker bent, wacht een paar dagen. Het komt over alsof je het erg graag wil. Ik hoop dat het zo mag zijn! ☺️
Wil het inderdaad heel erg graag , denk dat ik inderdaad geduldig nog een paar dagen wacht ;)
Carpe Diem
Ik testte 3 dagen voor NOD positief. Test van Action.
Ik was 3 dagen over tijd test was negatief.

week later nog steeds niet ongesteld en had last van de symptomen.

Maar naar de huisarts gegaan en daar als nog testen, en ja hoor was gewoon zwanger...
life is to celebrate
Vanaf dag 1 kan het.
Ik was nog net niet overtijd, en testte negatief (voor de zekerheid, ging uit eten, dus toch even checken of ik aan de drank mocht... ). Na een dag of 5 nog steeds niet ongesteld, en toen was het positief. Het resultaat wordt in juni 3
In principe had hij al positief moeten uitvallen, maar kan inderdaad ook zo zijn dat je (nog) niet genoeg hcg aanmaakt. Ik zou gewoon later nog een test doen of naar HA gaan
Bij mij de eerste keer na 5 dagen een positieve test (helaas wel in een miskraam geëindigd). Nu 4 dagen overtijd en nog geen positieve test...

Vervelend hè dat wachten als je zo graag wil...
Bij mij na 6 weken over tijd pas positief getest, werd een week daarna een miskraam helaas. Vijf weken later merkte ik dat mijn lichaam "anders" was en heb ik weer getest. Weet dus niet precies hoe lang dat na mijn NOD geweest moet zijn, maar die test was gelijk positief.
theoretisch gezien zou ongeveer een week na ' de daad' het (bevruchte) eitje zich innestelen & vanaf dat moment hoort het lichaam te beginnen met hcg aan te maken.
Ik testte ook voor ik over tijd was al positief. Het kan dan je later pas positief test maar als je zo weinig hcg aanmaakt dat je niet positief test lijkt het me sterk je al wel symptomen hebt. Zou er daardoor dus niet vanuit gaan dat je zwanger bent. Gewoon over een paar dagen nog een keer testen in elk geval.
De kans dat je zwanger bent is echt heel erg klein. De vrouwen die pas dagen na hun nod positief testen zijn een kleine minderheid.
Ik was een week over tijd toen ik testte, vond het wel erg lang duren voor ik ongesteld werd. Ben nu 23 weken zwanger. Was een action test.

Omdat ik het niet geloofde waren het 8 positieve action testen en 1 clear bleu op het laatst.
If you can dream it, you can do it.
Als je al wel kwaaltjes hebt zou je ook positoef moeten testen denk ik. Die kwaaltjes komen tenslotte door t zelfde hormoon.

Bij de eerste teste ik nog voor NOD postief en de tweede pas erna maar bleek een late eisprong dus had me verekend. Dus uiteindelijk ook ervoor. Snappie
Ik had opeens een hele lange cyclus, dus ik bleef maar negatief testen. Na 9 dagen eindelijk een positieve test, maar ik bleek toen nog maar 3 weken zwanger te zijn.. Ik dacht dus zelf al wat langer, maar dit kwam later uit de 12-weken echo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven