Wie is de chef?
woensdag 9 juli 2008 om 12:50
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er hier iemand is die kijkt naar "Wie is de Chef?"
Ik vind het echt een verrassend leuk programma en zit al anderhalve week elke avond voor de buis.
Ik krijg echt de indruk dat ik de enige ben die naar dit programma kijkt. Ik hoor er nergens wat over.....
Iemand hier? En wat vind je ervan? Ben benieuwd!
Ik vind het echt een verrassend leuk programma en zit al anderhalve week elke avond voor de buis.
Ik krijg echt de indruk dat ik de enige ben die naar dit programma kijkt. Ik hoor er nergens wat over.....
Iemand hier? En wat vind je ervan? Ben benieuwd!
vrijdag 22 augustus 2008 om 13:14
vrijdag 22 augustus 2008 om 19:24
Dat ze zo gelachen hebben, dat hebben ze goed weten te verbergen.
Heerlijk dat Martijn er weer is. Leuk, hij een saus aan het maken, Rene kletsen. Ik dacht wel dat hij Robbert zou kiezen maar ik gunde het hem eigenlijk niet met zijn gedrag. Maar eerlijk is eerlijk, zijn gerechten zagen er lekker uit.
Hopelijk volgende week een leukere groep.
Heerlijk dat Martijn er weer is. Leuk, hij een saus aan het maken, Rene kletsen. Ik dacht wel dat hij Robbert zou kiezen maar ik gunde het hem eigenlijk niet met zijn gedrag. Maar eerlijk is eerlijk, zijn gerechten zagen er lekker uit.
Hopelijk volgende week een leukere groep.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 22 augustus 2008 om 22:27
maandag 25 augustus 2008 om 09:53
maandag 25 augustus 2008 om 18:02
Zo terug van vakantie en in twee dagen alle gemiste afleveringen van de afgelopen 3 weken gezien. Mo vond ik de leukste chef tot nu toe (qua eten, karakter en spel), Robert van afgelopen week een frusto, Linda maakte onnodige tactische fouten met haar halffabrikaten (puree uit zakje kan echt niet, proef je zeker wel en totaal onnodig, is zo gemaakt), kunstenaar (naam ff kwijt) met bevallende koe in de wei was de leukste aflevering. Verder is me duidelijk geworden dat je als echte chef juist wel over eten en koken moet praten, dat doen enthousiaste amateurs juist veel en chefs proberen dat te vermijden en de programmamakers moeten de chef zijn/haar eigen voornaam laten behouden want daar gaat het steeds mis, en door een voornaam weet je echt niet direct of het de chef is, ook niet googelend volgens mij, dan heb je een achternaam nodig. Afgelopen groepje had geen goede sfeer onderling, bij de laatste aflevering moet de chef iemand uitnodigen, lijkt me best moeilijk als je eigenlijk niemand echt goed of leuk vindt.
ok, dat was het, heb wel vierkante ogen nu
ok, dat was het, heb wel vierkante ogen nu
maandag 25 augustus 2008 om 20:40
Tsja...hmm Kiki is een zeur kaag klaag klaag en eet geeneens het eten op ! Die 2 mannen zijn wel aardig, mar heb nog geen humor voorbij zien komen. Die zwangere(weet d'r naam niet meer) vond ik een beetje aparte vogel maar wel aardig.
Al met al vond ik het eten niet chefwaardig en daarbij mijn smaak is het niet, maar da's persoonlijk.
Morgen maar weer kijken en dan zien we het wel haha.
Al met al vond ik het eten niet chefwaardig en daarbij mijn smaak is het niet, maar da's persoonlijk.
Morgen maar weer kijken en dan zien we het wel haha.
dinsdag 26 augustus 2008 om 14:42
quote:Marosa schreef op 26 augustus 2008 @ 14:38:
Ik vond de zwangere dame helemaal niet gestrest.
Het is nogal wat, hoogzwanger en dan nog meedoen aan al die heisa.
Daar moet ik niet aan denken hoor.
Ik vond die Kiki ook niet zo leuk. Beetje een muts.
Ben het helemaal met je eens. 6 dagen voor de bevalling, ik vind het nogal wat. Jammer dat iedereen tussen de gangen door zo van tafel gingen en haar niet hielpen met de lege borden naar de keuken te brengen. Al bied je het maar aan. Nee ik vond haar wel relaxed, ik ben een echt stresskipje, als mijn gerecht niet zo zou worden als gepland (haar ijstoetje die niet helemaal ging zoals moest) dan zou ik veel meer stressen dan dat zij deed.
Die Kiki vond ik ook (nog) niet leuk. Wat een pessimist. De heren vond ik ook leuk.
Ik vond de zwangere dame helemaal niet gestrest.
Het is nogal wat, hoogzwanger en dan nog meedoen aan al die heisa.
Daar moet ik niet aan denken hoor.
Ik vond die Kiki ook niet zo leuk. Beetje een muts.
Ben het helemaal met je eens. 6 dagen voor de bevalling, ik vind het nogal wat. Jammer dat iedereen tussen de gangen door zo van tafel gingen en haar niet hielpen met de lege borden naar de keuken te brengen. Al bied je het maar aan. Nee ik vond haar wel relaxed, ik ben een echt stresskipje, als mijn gerecht niet zo zou worden als gepland (haar ijstoetje die niet helemaal ging zoals moest) dan zou ik veel meer stressen dan dat zij deed.
Die Kiki vond ik ook (nog) niet leuk. Wat een pessimist. De heren vond ik ook leuk.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 26 augustus 2008 om 18:32
quote:mylenevalerie schreef op 26 augustus 2008 @ 14:42:
[...]
Nou dit scheelt mij weer typen....ben het helemaal met je eens.
Nog even wachten en dan deel 2...ben benieuwd wat Kiki er van maakt...
[...]
Nou dit scheelt mij weer typen....ben het helemaal met je eens.
Nog even wachten en dan deel 2...ben benieuwd wat Kiki er van maakt...