Gestopt met de pil!

06-11-2014 16:45 2058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Wij schrijven over het stoppen met de pil en zwanger worden. Sommigen zijn net gestopt en begonnen aan de eerste ronde, anderen zijn al een paar rondes verder en een aantal van de groep is inmiddels zwanger! Leuk als je meeleest! Meeschrijven kan natuurlijk ook altijd. Op het moment is de tabel vol, maar mocht er iemand afvallen kan er altijd weer iemand anders aansluiten.

NaamLeeftijd+partnerNODBijzonderheden Meral 33+38

14-08-2015 uitgerekend zwanger

jongen Panda 20+35 Lollie 25+30 13-05-2015 20 weken echo

29-09-2015 uitgerekend zwanger

jongen Elkebloempje 28+29 20-05-2015 meisjevf 23+29 Annemarijeg 25+24 Nadaaitje 25+29 mijnnaamislaura 28+28 15-05-2015 Xana-92 23+27 28-05-2015 20 weken echo

21-10-2015 uitgerekend zwanger Anne-1985 30+37 Eline05 Bruin-uiltje 26+25 Jen1985 29+29 12-05-2015 20 wekenecho zwanger Newbie1987 27+30 07-05-2015
Panda, heel veel succes en sterkte vandaag!! Ik denk aan je

Voor Eline en Annemarije heel spannend deze dagen... Wanneer willen jullie eventueel gaan testen?
Panda succes en sterkte vandaag!!

Ik weet nog niet wanneer ik ga testen lollie. Heb nu wel een beetje kramp onderin mijn buik dus hoop niet dat ik ongesteld word. Probeer zo I zo te wachten tot woensdag denk ik.
Panda, heel veel sterkte. Denk aan je!
ik denk ook aan je Panda!
Sterkte en succes panda!

Eline en Annemarije ik vind het spannend! Ben heel benieuwd!
Sterkte vandaag Panda. Stel al je vragen zodat je weet waar je aan toe bent.

Eline en Annemarije, jullie houden het wel spannend zeg.

Hier (nog) helemaal niets te melden... . NOD zal over 2 a 4 dagen zijn... dus nog even afwachten. Geen bijzonderheden verder..
Sterkte vandaag panda!

Eline en annemarije hou ons op de hoogte ook ik ben erg nieuwschierig..

Hier gisteren de laatste pil ingenomen en gisteren online monnikspeper besteld. Dus zodra dat binnen is ga ik gelijk slikken. Ik las wel op internet dat het niet mag bij zwangerschap! Zodra je dus zwanger zou zijn gelijk stoppen dus. Hoop niet dat het kwaad kan als je er niet gelijk achterkomt. Ook weer begonnen met foliumzuur.
Lief jullie berichtjes, net bij de gynaecoloog geweest. Het hartje was nu gestopt en het vruchtje had nu de grootte van 6w1d dus twee dagen kleiner als bij de VK vorige week.... Het wordt dus echt een miskraam... Het enige wat we konden doen waa afwachten en over twee weken weer echo.. En als er dan nog niks is gebeurd misschien pillen die de miskraam opwekken.... Dus eigenlijk helemaal niks wijzer alleen afwachten..... Andere dingen deden ze niet en een curretage was lichtelijk uit den boze geloof ik..... Flink balen dus!!!
Ach jee Panda, dus toch echt een miskraam. Wat lijkt het me lastig om dan af te moeten wachten tot het afgestoten wordt. Nadaaitje zei geloof ik dat ze, nadat ze hoorde over de miskraam, kort daarna begon te bloeden. Hopelijk duurt het niet te lang voor je zodat je deze periode weer zo snel mogelijk achter je kan laten, want het moet toch heel moeilijk zijn :(.

Sterkte komende dagen en als je even je hart wil luchten, doe dat gerust!
Ooh lieve panda, wat erg zeg!! Weet niet goed wat te zeggen. Hoop dat het dan ook snel af zal komen. Dit wachten is niks natuurlijk! Heel veel sterkte...

En wij zijn er voor je, kots hier maar al je emoties uit als je dat nodig hebt.💋
Panda ik wens je heel veel sterkte en kracht toe!

mijn naam is laura, een hele lieve meid, als je in m'n ogen kijkt, weet je niet welke kant je op moet kijken..
Nog even een vraagje..

Ik ben nu een week dagelijks aan het testen met ovulatietesten. afgelopen vrijdag was er een heel licht streepje te zien (heel heel licht), zaterdag was het streepje nog steeds licht en zondag net zo.. Vandaag is het streepje weer weg. Wat denken jullie? Kan er nog een ovulatie komen? heb ik hem al gehad? Terwijl ik dus echt gewoon elke dag rond dezelfde tijd test. Of slaat mijn lichaam deze maand gewoon de ovulatie over

Gezien mijn cyclus verwachte ik afgelopen weekend mijn ovulatie.
mijn naam is laura, een hele lieve meid, als je in m'n ogen kijkt, weet je niet welke kant je op moet kijken..
Laura, hij gaat gewoon nog komen hoor. Lekker blijven testen! De streepjes kunnen wat schommelen, en dan opeens een knaller staan. Dat je nu opeens geen streepje hebt, betekent niks.😊
Laura, het kan zijn dat je een korte LH-piek hebt. Dat heb ik ook want ik had op een donderdagavond 1,5 week terug een wat donkere 2e streep (nog net niet even donker als de controlestreep) maar zat er dus aan te komen. Ochtend erna helemaal niks meer (ja de controlestreep). Ik ben ervan overtuigd dat je dan met 1 keer testen per dag makkelijk je piek kan missen. Ik deed 2 keer of zelfs een keer 3 keer op een dag testen om het goed te kunnen vinden.

Google maar op korte LH-piek. Dat het streepje nu helemaal weg is, toont volgens mij aan dat je eisprong dan al geweest is.

Je wordt toch iedere maand gewoon ongesteld ook (redelijk) op tijd? Dan hoef je je volgens mij niet zo'n zorgen te maken, dan kan je er zo goed als zeker vanuit gaan dat je een eisprong hebt gehad. Alleen de piek vinden blijft echt zoekwerk. Hoewel de streep bij sommigen een dag lang donker blijft, maar bij mij is dat ook echt niet zo.
Jeetje Panda hoe anders is jouw verhaal van het mijne. Ik heb zonder problemen 5 dagen na de echo een curretage laten uitvoeren. Wel was ik al 11 weken ver en had ik niks geen bloed of veeg verloren.

Hoop dat je beetje rust kan vinden en dat het snel komt nu. De eerste bruine vegen zijn misschien wat dat betreft wel een gunstig voorteken. Ga je werken of wacht je het liever thuis af?
Geen ovulatietest tips Laura. Hoop dat je gewoon je eisprong hebt gehad!
Ik denk dat het inderdaad bij iedereen heel anders verloopt. Hoop dat het wachten een beetje mee gaat vallen... Ik heb alleen vandaag vrij gehad. Het plan is om morgen wel te gaan werken. Ik weet niet zo goed of ik thuis wil blijven of wil werken dus ga het iig wel proberen. Zie er wel een beetje tegenop maar we zullen zien. Kan anders gewoon naar huis is afgesproken 😊
Panda....

Dit vind ik helemaal niet leuk!!

Zoals anderen ook al zeiden; wij zijn er voor je!
knuffel voor panda
Bedankt allemaal

Ik ben nu dag 30 maar ik ga denk ik pas volgende week testen als ik dan niet ongesteld ben.. Want heb pas dag 21 me eisprong gehad normaal gezien heb ik een cyclus van 30/32 dagen..

Maar omdat ik zo laat ei heb gehad denk ik pas dat ik dag 36 ongesteld word.. Of werkt dat niet zo?

Heel veel sterkte panda echt heel erg

We denken aan je!
En annemarijeg jij al een voorgevoel? Al klachten of?

Ik heb totaal geen klachten meer alleen steken gehad in me lies verder niks dus verwacht er niet zoveel van
Laura mijn tip is Cleare blue smileys een stuk duidelijker!
Och panda wat een rot nieuws! En dan maar afwachten, verschrikkelijk. Heel veel sterkte voor jullie samen!

Hier veel afleiding gehad afgelopen dagen daar was ik wel blij mee, was een pittige ronde. Vandaag contact gehad met het ziekenhuis en begin woensdag met 3de poging Clomid nu 150mg.
Eline:nee geen klachten alleen zere borsten. Heb sinds gisteravond een beetje zo'n ongesteldheidsgevoel onderin de buik dus denk dat ik wel ongesteld ga worden.
quote:Bruin-uiltje schreef op 05 mei 2015 @ 00:28: Vandaag contact gehad met het ziekenhuis en begin woensdag met 3de poging Clomid nu 150mg.Ik duim voor je!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven