Van SV naar relatie

23-08-2008 08:17 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Bij mij ging het niet goed. SV wilde uiteindelijk naar zijn zeggen een gewone relatie, en ik ben daar in meegegaan omdat ik bang was hem kwijt te raken. Maar het bleek geen gewone relatie te zijn/worden, maar nog steeds draaiende om seks met flink wat verantwoording afleggen.

Maar ik heb ook weleens een SV gehad wat wel gewoon goed ging. Soms heb je gewoon dat je fysiek enorm tot elkaar voelt aangetrokken, maar ook allebei weet dat er niet meer in zit. Als dat voor beiden duidelijk is moet het geen probleem zijn.

4W
Oke, ik ben het hier al vaker tegengekomen, maar wat is in godsnaam een SV?
-short versions?

-slechts vanavond?

-so called vriend?

-soms vriend?

-so you wanna be a vriend?
seks vriend?
quote:01summer01 schreef op 23 augustus 2008 @ 10:14:

Oke, ik ben het hier al vaker tegengekomen, maar wat is in godsnaam een SV?sexvriendje
sex vriendje
OOOOwwww, ok!

ik denk dat het niet echt een goede basis is voor een relatie, maar goed, wie weet.. ik heb namelijk ervaren dat alles mogelijk is..
Dit na aanleiding van je topic wat je pas hebt geopend over "Date met bindingangst?"
ik kan me wel voorstellen dat ze radeloos is, maar goed.. bindingsangst moet je zo snel mogelijk uit de weg gaan..
Petra, het is dezelfde persoon als je dat bedoeld. We hebben gepraat en er zit voorlopig van beide kanten geen serieuze relatie in.

Summer, ik ben gelukkig verre van radeloos en ga geen verkeerde energie steken in iemand met bindingsangst (ik volg jullie adviezen op). Ik ga niet zijn redder zijn.
Nou, goed zo.. al zou ik mezelf goed kunnen voorstellen dat je iemand heel graag wilt, maar dat je hem maar voor de helft krijgt..

Als je dit prima vind, dan is het prima, maar over het algemeen krijgt 1 van de 2 toch meer gevoelens voor de ander en dan moet je het stoppen, lijkt mij.
Summer, daar ben ik het mee eens, en dat risico wil ik wel nemen denk ik. Ik voel nu verder (nog) niets voor hem. Als dat veranderd, dan zie ik dat dan wel weer.
quote:Phiep schreef op 23 augustus 2008 @ 11:08:

Petra, het is dezelfde persoon als je dat bedoeld. We hebben gepraat en er zit voorlopig van beide kanten geen serieuze relatie in.

.

`

Phiep,

Ik heb het verhaal op het andere topic zitten meelezen, maar ik proef dat je nu gaat zitten hopen dat hij wel toe is aan een relatie.

In mijn ogen is hij wel zo 'duidelijk' geweest in wat hij wil en wat niet met jou.Wel sex maar geen relatie dus.

Zelf heb ik dat ook meegemaakt en ging ook zitten hopen op meer door door te gaan met sexen met hem.

Maar het heeft me zoveel onnodige energie gekost en uit eindelijk niet opgeleverd wat ik wilde....want wachten en hopen kost me een partij energie.

En iemand die bij de eerste dates al zo uit de school klapt dat deze geen vastigheid wil, daar geef ik je weinig/geen hoop dat dit meer gaat worden van zijn kant.

Snap dat jij hem leuk vind, en toch misschien wel verliefd bent en meer wil, maar daar zou ik niet op gaan zitten hopen.....zonde van je energie!
quote:Petra1968 schreef op 23 augustus 2008 @ 12:33:

[...]

`

Phiep,

Ik heb het verhaal op het andere topic zitten meelezen, maar ik proef dat je nu gaat zitten hopen dat hij wel toe is aan een relatie.

In mijn ogen is hij wel zo 'duidelijk' geweest in wat hij wil en wat niet met jou.Wel sex maar geen relatie dus.

Ik vind het jammer dat men dat lijkt te denken. Ik koester geen romantische gevoelens voor hem, dat is wederzijds, zoals ik al zei. Ik hoop niet dat hij nu toe is aan een relatie, we willen allebei geen relatie met elkaar. Ik ben in het begin net zo duidelijk naar hem geweest als hij naar mij.

Ik snap de bezorgdheid wel overigens. Natuurlijk gebeurt het vaak wel op die manier, maar ik ben er behoorlijk zeker van dat ik op dit moment geen romantische gevoelens voor hem heb. Ik ga alleen niet zeggen dat dat in de toekomst niet gaat gebeuren, want dat weet ik gewoon niet.

In dit topic ben ik gewoon benieuwd naar ervaringen van anderen.
quote:01summer01 schreef op 23 augustus 2008 @ 10:14:

Oke, ik ben het hier al vaker tegengekomen, maar wat is in godsnaam een SV?summer...THANK YOU! Dat vroeg ik me zelf ook de hele tijd af...ben gelukkig niet de enige!
mijn huidige relatie was tot 11 maanden trug nog maar een sv-relatie. We zagen elkaar wanneer we beide zin hadden. Wilde de 1 wel maar de ander niet, san had die 1ne voor een keer pech. Op bepaald moment ben ik e reerlijk voor uitgekomen dat ik toch wel meer wilde in dit leven, moest immerds ook ana mn toekomst denken, was toen 24 jaar en wilde altijd al heel graag jong moeder worden, maar dan wel in een stabiele gezonde relatie. Dit bleek hij gelukkig ook te willen en zo doende hebben we volgende maand al ene jaar een vaste relatie:D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven