viva werkt beroerd

28-01-2015 12:35 775 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is dit een rotforum zeg! Heel traag, en daarnaast ook steeds vastlopen `service unavaiable!´. Ik tref dat met geen een forum zo vaak als dit. Ze doen hier iets niet goed.

En een topic plaatsen doen ze ook niet, want het gebeurt gewoon niet.
Meisjes, let even op, jullie gaan Off Topic, dit gaat over "viva werkt beroerd".

Niet over de ransblogs
Ik heb het woord blog toch ook niet genoemd!

Oh, oeps... te laat.
Maar hoe zit het nu met de viva forum app? Ik heb ergens gelezen dat die niet meer bestaat. Zelf heb ik de app er nog steeds opstaan maar ik kan er inderdaad bitter weinig mee.

Komt die nog terug of kan ik de app er beter af gooien?
Die kun je wegdoen, Viva heeft herhaaldelijk aangegeven dat er geen app meer komt.
Ok. Thx!
Mobiel forum ik ook niet meer sinds ik erachter ben dat mijn batterij dan binnen no-time leeg is.
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
quote:misswhite schreef op 05 mei 2015 @ 19:26:

Maar hoe zit het nu met de viva forum app? Ik heb ergens gelezen dat die niet meer bestaat. Zelf heb ik de app er nog steeds opstaan maar ik kan er inderdaad bitter weinig mee.

Komt die nog terug of kan ik de app er beter af gooien?Ik had er een petitie over geopend en men beloofde dat ze het zouden overwegen. NOT, helaas is er niet, komt er denk ik ook niet.
quote:misswhite schreef op 05 mei 2015 @ 19:26:

Komt die nog terug of kan ik de app er beter af gooien?Ik heb geen idee, mijn telefoon is steeds leeg
Gelukkig heb je je databundel nog.
quote:S0LEIL schreef op 05 mei 2015 @ 20:05:

Gelukkig heb je je databundel nog.

Wat is dat?

Klinkt smerig. Alles klinkt smerig hier
quote:sabbaticalmeds schreef op 05 mei 2015 @ 20:08:

[...]

Wat is dat?

Klinkt smerig. Alles klinkt smerig hier
quote:coolpack2 schreef op 05 mei 2015 @ 12:21:

Oh nu gaat het wel. Reden voor omhooghalen: Het gegum in het andere topic door de mod. Zijne of hare majesteit vond het gesprek over de inhoud van de blogs (die nog steeds niet weg zijn, in plaats van dat ze eens hand in eigen boezem - oei! Borsten! - steken) offtopic. Ja, er stond er grap en een grol, maar als ze dit soort onzin gewoon eens oplossen in plaats van 'jaaaajaaa data- en batterijverbruik is de te mee bezig ' zou dat niet gebeuren. En dan bij een crosspost mij een officiële waarschuwing sturen - hetgeen een stuk geavanceerder in zijn werk gaat dan de rest van dit forum - vind ik een beetje triest.

Dus dan hier maar verder wat mij betreft.

Nou I kid you not, ik heb er een officiele waarschuwing voor gekregen. Ik had namelijk het lef om een melding te doen in het moderatortopic. En dat was off topic. En mijn serieuze posting in het bugg topic is verwijderd. Ook off topic. Idioterie.

Maar lekker doorgaan met die gruizige artikeltjes, lekker sneue rukkertjes aanlokken. Alles voor de kijkcijfers blijkbaar. Is logisch hoor, tis natuurlijk een bedrijf, dat Sanoma. Maar doe dan niet alsof je luistert naar forummers. Dat is namelijk best lachwekkend.
Zeg dat Onnohoes. Er komt ranzig volk op af.

Heul professioneel allemaal.
Zoooooooo traaaaaaaag meeeeeet laaaaaaden. Kan soms niet eens normaal scrollen.

Volgens mij komt het door de reclame.

En het is hier zeker rustiger. Worden amper topics geopend vergeleken met vroegah.
En als er topics worden geopend zijn het trollen, mafklappers en/of ranzige kerels.

Wat een verloedering hier.
quote:onnohoestsiroop schreef op 06 mei 2015 @ 07:39:

[...]

Nou I kid you not, ik heb er een officiele waarschuwing voor gekregen. Ik had namelijk het lef om een melding te doen in het moderatortopic. En dat was off topic. En mijn serieuze posting in het bugg topic is verwijderd. Ook off topic. Idioterie.

Maar lekker doorgaan met die gruizige artikeltjes, lekker sneue rukkertjes aanlokken. Alles voor de kijkcijfers blijkbaar. Is logisch hoor, tis natuurlijk een bedrijf, dat Sanoma. Maar doe dan niet alsof je luistert naar forummers. Dat is namelijk best lachwekkend.Ik had ook een officiële waarschuwing. Omdat ik tijdens het typen niet had gezien dat er door mod gegumd en gepost was, en mijn bijdrage vervolgens alsnóg verscheen. Niet eerbiedig was dat van mij.
quote:coolpack2 schreef op 06 mei 2015 @ 08:43:

[...]

Ik had ook een officiële waarschuwing. Omdat ik tijdens het typen niet had gezien dat er door mod gegumd en gepost was, en mijn bijdrage vervolgens alsnóg verscheen. Niet eerbiedig was dat van mij.Stouterd!
quote:coolpack2 schreef op 06 mei 2015 @ 08:43:

[...]

Ik had ook een officiële waarschuwing. Omdat ik tijdens het typen niet had gezien dat er door mod gegumd en gepost was, en mijn bijdrage vervolgens alsnóg verscheen. Niet eerbiedig was dat van mij.

Het wordt echt wel steeds gekker hier
Ik geef het ook op .. ik ben geen Don Quishot
of moet ik zeggen Don Qi-shoot!
knap waardeloos als je een kwartier 'goedbedoeld' typewerk kwijt bent omdat deze site zo slecht functioneert ..
om 1.45 in de nacht wegens ' te veel belangstelling' er uit geknikkerd worden .. tuurlijk!
Het is ook niet mijn probleem; ik ga wel ergens anders kijken ..
tabee
Wel grappig als je zelf veel post je topic dan als 'meest actief' bovenaan komt ..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven