Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
zaterdag 23 augustus 2008 om 19:07
Ingel heeft de hele dag geverfd >> twordt mooi hier int dorp (en heeft nu dus moe-e armen en benen).
Gister erug leuk op stap geweest en vnvd gaan we weer >> hoera ! Met verven liepen er vandaag ook leuke knullen rond trouwens....
@Vleer; succes morgen met LLM > ik zou een rupsengroeimiddel gaan kopen
@ SD; die AM van jou heeft wat weg van mijn MIB ( hoe noemde we hem ook al weer ?? VVM, volgens mij). Wat een ei. Als dat maar geen voorbode is voor mijn date-to-come-(al-moet-ik-hem-nog-vragen).....
Ennu: Foo Fighters kick ass !!!!
Gister erug leuk op stap geweest en vnvd gaan we weer >> hoera ! Met verven liepen er vandaag ook leuke knullen rond trouwens....
@Vleer; succes morgen met LLM > ik zou een rupsengroeimiddel gaan kopen
@ SD; die AM van jou heeft wat weg van mijn MIB ( hoe noemde we hem ook al weer ?? VVM, volgens mij). Wat een ei. Als dat maar geen voorbode is voor mijn date-to-come-(al-moet-ik-hem-nog-vragen).....
Ennu: Foo Fighters kick ass !!!!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
zaterdag 23 augustus 2008 om 19:37
Dinnetje heeft met alle pijn en moeite de pannenkoeken opgegeten..
Die loopt zo kreupel als een hoepeltje.. Ze had de 1e hulp gebeld maar ze moet wachten tot morgen , veel koelen en de zwelling afwachten.
Maar ze heeft zoveel pijn dat ik me afvraag of t niet beter is dat we NU nog naar de 1e hulp gaan. Dokter kan er waarschijnlijk weinig aan doen , maar ze vermoed dat ze haar kuitbeen ook gebroken heeft .. (dramaqueentje ten top haha)
Die loopt zo kreupel als een hoepeltje.. Ze had de 1e hulp gebeld maar ze moet wachten tot morgen , veel koelen en de zwelling afwachten.
Maar ze heeft zoveel pijn dat ik me afvraag of t niet beter is dat we NU nog naar de 1e hulp gaan. Dokter kan er waarschijnlijk weinig aan doen , maar ze vermoed dat ze haar kuitbeen ook gebroken heeft .. (dramaqueentje ten top haha)
zaterdag 23 augustus 2008 om 19:52
Hee allemaal! Mag ik hier ook af en toe een lijntje komen droppen ? Ben hartstikke single... haha.
- Leeftijd? 25
- Hoe lang al single? pfoei... jaar of 2,5
- Langste relatie ? half jaartje...
- Kortste relatie? 1 nachtje
- Regio? Utrecht
- Aan het daten? geloof het niet (dacht een date te pakken te hebben, maar het vlammetje lijkt alweer gedoofd... )
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) helaas, du moment, een dikke 8
- Sterrenbeeld ? Leeuw
- Kinderen of kinderwens ? wil wel, over een tijdje
- Hobby's (speciaal voor Q) teveel om op te noemen hoor... lachen, dansen, lezen, enz. enz. enz...
- Leeftijd? 25
- Hoe lang al single? pfoei... jaar of 2,5
- Langste relatie ? half jaartje...
- Kortste relatie? 1 nachtje
- Regio? Utrecht
- Aan het daten? geloof het niet (dacht een date te pakken te hebben, maar het vlammetje lijkt alweer gedoofd... )
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) helaas, du moment, een dikke 8
- Sterrenbeeld ? Leeuw
- Kinderen of kinderwens ? wil wel, over een tijdje
- Hobby's (speciaal voor Q) teveel om op te noemen hoor... lachen, dansen, lezen, enz. enz. enz...
zaterdag 23 augustus 2008 om 19:55
quote:Vleermuis28 schreef op 23 augustus 2008 @ 19:37: Maar ze heeft zoveel pijn dat ik me afvraag of t niet beter is dat we NU nog naar de 1e hulp gaan. Dokter kan er waarschijnlijk weinig aan doen , maar ze vermoed dat ze haar kuitbeen ook gebroken heeft .. (dramaqueentje ten top haha)
Moeten gescheurde kruisbanden niet direct het gips in?
Of ben ik nu in de war met andere banden?
(Oei alarm!: gips = ging er gisteren bij mijn moeder af, had ik dus moeten bellen, ben ik vergeten! OEI!)
Moeten gescheurde kruisbanden niet direct het gips in?
Of ben ik nu in de war met andere banden?
(Oei alarm!: gips = ging er gisteren bij mijn moeder af, had ik dus moeten bellen, ben ik vergeten! OEI!)
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
zaterdag 23 augustus 2008 om 22:44
Heeft vriendinnetje uitgekleed en in bed gestopt met paar flinke kussens onder haar been , haar was gedaan , de afwas gedaan.. Alles bij haar bed neer gelegd(telefoon , water , pijnstillers, extra kussens, snoepjes) stoel met wieletjes bij de deur zodat ze makkelijker naar t toilet kan.
Als ze 211 intoetst op haar telefoon krijgt ze mij aan de telefoon..
Als ze 211 intoetst op haar telefoon krijgt ze mij aan de telefoon..
zaterdag 23 augustus 2008 om 22:56
Dinnetje is stronteigenwijs , want ik wilde vanavond nog met haar naar de 1e hulp .. Maar Madam zegt dat t nog wel even kan .. (je moet alleen niet zien hoe !, hinkend gillend van de pijn enzow) Dus Vleer gaat ook lekker vroeg naar bed en morgenochtend als 1e dinnetje bellen vragen hoe t met der is..
LLM is denk ik beetje out .. niets meer van hem gehoord, vermoed dat hij geen smsjes meer kan intypen met zijn xtc koppie.(vleer weet van zijn xtc gebruik af zo'n paar keer per jaar.. Vleer vind dat niet erg , heeft zelf ook dat spul gebruikt met feestjes.. Vleer wel blij dat ze nu al 3jr niets meer gebruikt heeft , maar nu ze weet dat LLM t gebruikt zo af en toe .. Vleer best zin krijgt in weer zon pilletje... hmmm misschien is t contact met LLM toch niet zo slim )
LLM is denk ik beetje out .. niets meer van hem gehoord, vermoed dat hij geen smsjes meer kan intypen met zijn xtc koppie.(vleer weet van zijn xtc gebruik af zo'n paar keer per jaar.. Vleer vind dat niet erg , heeft zelf ook dat spul gebruikt met feestjes.. Vleer wel blij dat ze nu al 3jr niets meer gebruikt heeft , maar nu ze weet dat LLM t gebruikt zo af en toe .. Vleer best zin krijgt in weer zon pilletje... hmmm misschien is t contact met LLM toch niet zo slim )
zaterdag 23 augustus 2008 om 23:14
Weet je Meta, ik vind dat eigenlijk een beetje aan hem
(of klink ik nou hopeloos ouderwets??)
Weet je, als er een kans was geweest dan was die er gister
Gemiste kans...dus blijkbaar vinden we elkaar IRL niet zo leuk als per sms.
SD krijgt ook allemaal "moeilijke" smsjes vanaf ML vandaag.
Wel besloten volgend jaar ga ik gewoon weer mee!
Zag het nu gezien de zere keel van afgelopen week niet zitten.
Vleer, als LLM vandaag aan de snoepjes heeft gezeten, is hij dan morgen wel aanspreekbaar?
Enne...wat gaan jullie morgen eigenlijk doen?
Ik neem aan dat je hem nu wel ff VER uit ke slaapkamer houdt toch?
(of klink ik nou hopeloos ouderwets??)
Weet je, als er een kans was geweest dan was die er gister
Gemiste kans...dus blijkbaar vinden we elkaar IRL niet zo leuk als per sms.
SD krijgt ook allemaal "moeilijke" smsjes vanaf ML vandaag.
Wel besloten volgend jaar ga ik gewoon weer mee!
Zag het nu gezien de zere keel van afgelopen week niet zitten.
Vleer, als LLM vandaag aan de snoepjes heeft gezeten, is hij dan morgen wel aanspreekbaar?
Enne...wat gaan jullie morgen eigenlijk doen?
Ik neem aan dat je hem nu wel ff VER uit ke slaapkamer houdt toch?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 23 augustus 2008 om 23:20
Houd hem zeker verrrrr uit de slaapkamer.. Naja we slapen wel in 1 bed morgennacht.. Ik blijf daar slapen namelijk... Uurtje of 18uur bij hem thuis afgesproken dus hij heeft de hele dag de tijd om al die vrouwend ie hij zo lief en aardig vond vanavond (haha) uit huis te jagen en zich fris en fruitig te gedragen als ik er ben..
zaterdag 23 augustus 2008 om 23:45
Vleer, waarom ga je niet gewoon naar huis morgen avond?
Gelijk een testje om te zien waar het LLM om te doen is!
Ik denk eerlijk gezegd ook wel dat hij behoorlijk brak is morgen
*kijkt met een beetje weemoed terug naar vorig jaar ML*
AM smst nog wel maar heb eigenlijk zo de pe in dat ik ff niet terug sms...
Gelijk een testje om te zien waar het LLM om te doen is!
Ik denk eerlijk gezegd ook wel dat hij behoorlijk brak is morgen
*kijkt met een beetje weemoed terug naar vorig jaar ML*
AM smst nog wel maar heb eigenlijk zo de pe in dat ik ff niet terug sms...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 23 augustus 2008 om 23:58
zondag 24 augustus 2008 om 10:53
zondag 24 augustus 2008 om 11:24
Nou dames, ik ben ook alweer wakker. Nog ff schoonmaken en dan maar even langs mijn ouders. Leuke avond gehad gisteren, had vrienden te eten en lekker lang zitten kletsen!
Vleermuis, ik vind je echt een lieve vriendin! Hoop dat ik nooit mijn kruisbanden scheur, maar mocht het gebeuren dan hoop ik dat iemand ook zo fijn voor mij klaar staat!
Oh, en dubbeltje, welkom! (altijd fijn, nog iemand uit Utrecht)
Vleermuis, ik vind je echt een lieve vriendin! Hoop dat ik nooit mijn kruisbanden scheur, maar mocht het gebeuren dan hoop ik dat iemand ook zo fijn voor mij klaar staat!
Oh, en dubbeltje, welkom! (altijd fijn, nog iemand uit Utrecht)
zondag 24 augustus 2008 om 20:18
Hersenspinsel: Weet ik wel hoe een relatie werkt? Of ga ik op zoek naar een kopie van de enige grote relatie die ik heb gehad. Werkt dat, of gaat het dan uiteindelijk toch stuk? Is het type waar ik op val (zijn innerlijk dan) wel het juiste type voor mij? Of is dat het enige type waarvan ik me kan voorstellen hoe hij zou zijn in een relatie, omdat mn ex ook zo was?
En moet elke 'echt' goede relatie beginnen met liefde op het eerste gezicht, of het gevoel 'de ware' te treffen?
(klinkt heel melodramatisch, is het niet. Heb vandaag mijn eigen ruimte opgeeist, lekker alleen, met de daarbij horende gedachtenspinsels.)
En moet elke 'echt' goede relatie beginnen met liefde op het eerste gezicht, of het gevoel 'de ware' te treffen?
(klinkt heel melodramatisch, is het niet. Heb vandaag mijn eigen ruimte opgeeist, lekker alleen, met de daarbij horende gedachtenspinsels.)