Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Nee zeg, Poes heet echt geen viva! Ze heeft een veel leukere naam

LM, wat heerlijk dat je haar iig weer goed zit! Meestal maakt dat zo'n wereld van verschil. En vanavond lekker een beetje flirten met het uitgaan zal je extra goed doen

Vleer, hoe was de Rendang? Vast errug lekker....

SD, wanneer hoor je wat? En heb je nu een date met AM dit weekend?

Pop, zijn de kindertjes in de klas al wat gewend?
Evening ladies

Geen idee wanneer ik wat hoor Ivy, hij zou contact opnemen als hij bijgetrokken was van mijn salaris eis

Geen idee of ik AM zie dit weekend

We hebben half een afspraak staan voor vanavond (maar die vriend is er ook dus acht de kans erg klein dat tie komt) en hij heeft morgen een festival waar hij heen gaat

Hij zou ff rondvragen of hij nog een kaart kon regelen en dan ga ik ook die kant op...

Kortom, as usual hangen wij weer aan elkaar van de vage "net niet" afspraken...

Vleer niets bijzonders hoor de sollicitatie

Hou alle advertenties binnen mijn vakgebied in de gaten en als er iets leuks voorbij komt reageer ik....en dit was er zo 1

Ja Pop, hoe gaat het met de kindertjes?

En hebben jullie allemaal al weekend plannen?

Ik zo even naar het plein voor een drankje en een dansje en verder eigenlijk weinig...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Morgen zoals elke zaterdag met Zoon ontbijten in de stad. Heerlijk ritueel waar we beiden van genieten.

Daarna even de stad door wandelen en dan op huis aan denk ik. Zondag wordt vast een thuishangdag.

En de avonden helemaal alleen op de bank. Ik denk morgen wat foto's bewerken of het nieuwe schooljaar voorbreiden. Heb er nog geen ruk aan gedaan

Jullie houden het iig spannend en uitdagend SD
pfffff SD wordt het nu wel een beetje zat hoor!

beetje last van gierende hormonen (maar dat zal ook wel komen omdat ik een week binnen heb gezeten en er nodig even uit moet!)
Hai!

Kindertjes gaan wel goed hoor. t Is alleen flink wennen in groep 3. Ze krijgen zoveel nieuws dat het voor die kinderen echt zeer vermoeiend is. Maar dat is het ook voor mij. Ik moet nog zoveel begeleiden en toelichten. Kost een hoop energie.

SD, beter genoeg voor een drankje en een dansje dus. Fijn! En ik ben benieuwd of die tandarts je nog terug belt.

LM, geniet van je vakantie! Ik hoorde dat het morgen beter weer wordt, dat kan alleen maar goed zijn!

Ik ga even lekker op de bank liggen en straks borrelen met vrienden. Hopelijk zie ik NMZE ook nog ff vanavond. Heb ik wel zin in!

Fijn weekend!
Goede avond ieder,

Meta heeft intensieve cursusdagen en dus weinig tijd om bij te lezen....en te posten

Toch ff reageren op @Vleer:

fijn dat je die uren erbij hebt en het zegt idd meer over de overtuigingen en t gedrag van jouw manager dat jouw uren dus afhankelijk zijn van het feit dat je jouw collega's van hyves hebt verwijderd

Ohja en Vleer, Meta heeft ook niet zo snel rupsen of vlinders of verliefdheid....ze is nu nog aan t ontdekken wat t nu is met SV, is t pure aantrekkingskracht of is t toch wat anders?

In ieder geval smsen we, had ik hem net op de chat en kreeg ik het van die chat behoorlijk warm, want eigenlijk had ik dus gewoon daar willen zijn, ware het niet dat hij niet herinnerde dat ik vanavond vrij was en blablablabla

Weinig effect dus van het hyvesgebeuren en die dame!

Nu date gepland voor woensdagavond

@SD spannend AM is bijna netzo druk als SV!

Heb je je een beetje uit kunnen leven na al die dagen in huis te hebben gezeten?

Van wie is die Kitten ook al weer, wat een schatje

soms kom ik in de verleiding om nog een poezenbeest erbij te nemen zodat het er 3 in totaal zijn...

Fijn weekend

Meta

(f)
quote:IvyRosa schreef op 22 augustus 2008 @ 15:46:

Ingel, jammer dat dta een smet werkt op je leuke dag!

Vleer, ik wil ook Rendang!

HM, ik heb wel eens gehoord dat je energieniveau nooit meer normaal wordt na Vijver.

En bij deze dan de foto's van IvyPoes

[afbeelding]

[afbeelding]

*Breekt even in*

Die 2 foto's heb je van mijn pc gepikt!! dat is een kopie van mijn Gizmo. (weet niet hoe ik foto's moet uploaden ander had jullie het bewijs laten zien)

*sluipt weer weg*
quote:Gizzie schreef op 23 augustus 2008 @ 00:23:

[...]

*Breekt even in*

Die 2 foto's heb je van mijn pc gepikt!! dat is een kopie van mijn Gizmo. (weet niet hoe ik foto's moet uploaden ander had jullie het bewijs laten zien)

*sluipt weer weg*Heb je toevallig een kater? We weten niet wie de vaderpoes is namelijk
Nope het is een meisje, maar wel een evenbeeld. (alleen heeft die van mij geen staart meer)
Vleer is weer wakker.. en baalt dat LLM wel naar mysteryland gaat en Vleertje niet .. Grrrr

En vele vrienden gaan er ook heen , maar Vleertje was weer es te laat met kaartjes bestellen .. Grrr

Ennn net mijn bankrekeing ff bekeken..armoede troef.. Er gaat wel verdomd veel geld naar @home.. Snap er niets van

Net gebeld met ze en zij zeggen dat t goed is
Goede morgen meisjes (yep tis hier nog gewoon morgen hoor, ik zit in een andere tijdszone denk ik)

Goed update van gister, maar eerst nog even dit

KAN IEMAND DAT DRAAIORGEL WAT "GEZELLIG" LIEDJES VAN ABBA STAAT TE RIEDELEN EVEN KOMEN MOLESTEREN!!!

(niet leuk zo met een bonkend hoofd)

Goed AM was er gister dus wel!

Helemaal leuk helemaal kriebels en wat gebeurd er....

WEER NIETS!!!

Hij verliet het plein om 2 uur en om 5 over 2 een sms, sorry, ik ben echt verlegen...

Ik kan hier dus gewoon net niets mee!

Per sms heeft hij me ondertussen al 6x op de keukentafel genomen en nu DIT!

Verder prima avondje/nacht gehad, al is terugfietsen in het onweer terwijl de regen echt recht naar beneden valt iets minder geslaagd dan met een taxi naar huis....

Heb na een nachtje slapen ook maar besloten AM te laten voor wat het is...

*sd zit nu zachtjes de melodie mee te zingen van Ik heb zo wa wa wa waanzinnig gedroomd....klote draaiorgel*
"we all live in the yellow sub marine, the yellow sub marine,yellow sub marine"

Het mag duidelijk zijn, het draaiorgel staat NOG steeds voor mijn openslaande balkondeuren
SD.. rij naar Am toe en zoen hem op zijn smoel en neem je HEM op de keukentafel .. Mannen met grote bek moeten soms flink hun mondje gesnoerd worden
SD, Heb jij je openslaande balkon deuren open? Het regent hier.... Wat n KUTzomer (zo, dat is er even uit!)

Heb ook n bonkend hoofd, eigen schuld.

Balen dat AM je per sms wel; durft te zoenen, maar irl niet. Het moet verdorie geen virtuele/digitale (ik kom niet op het woord) relatie worden!!!

Vleer, bij mij is het ook armoede troef. Balen!! Maar @home zegt dus dat het normaal is dat ze zoveel afschrijven? Ik heb dat nl ook.

NMZE gisteren nog gezien, heel gezellig! Tralala! Rupsrupsrups....
Pop .. komt doordat ik net nieuwe aansluiting heb en digi tv heb en draadloos internet dus je betaald nu ook voor de modem , digitv kastje , aansluitkosten tv e.d.

Als t goed is volgende maand 15.90 voor tv en 19.95 voor Internet
Jij hebt echt wel meer dan rupsen lief poppekind

Ja hoor hier is het droog.

Gister niet, stond te soppen in mijn pumaatjes...

Draaiorgelding is weg, wat een zege!

Nu die hoofdpijn nog...

Enne, met AM wordt er niet gerelatiet (vreemd woord ook weer), ik heb niets aan stoere smssende oud marine mannen
Vleer, dat dacht ik niet!

Hij heeft zijn kans gehad.....en gemist!

ga me daar toch niet als een hondje achter meneer aanlopen zeg!

(hij heeft geen grote bek, wel snelle sms vingers hahaha)
Nee, het zijn RUPSEN!!!!
Tuurlijk pop...rupsen...

Vind AM een slapjanus ..

LLM is naar Mysteryland en zat al met bier in de trein .. morgen zie ik hem , hij zal wel lekker brak zijn i guess..

Vleer heeft nieuwe schoentjes en nieuwe spijkerbroek en hempie met kant en daarover heen een leuk shirt met half lange mouwen.. Eniggg ga t morgen mooi aantrekken .. LLM moet mij dan wel een lekker wijf vinden haha
Eurosport lekkere mannen.. schoonspringen oehh wel lekker hoor alleen zon zwembroekie an
Heb ook ff stukkie schoonspringen zitten kijken maar zo mooi vond ik de mannen niet hoor.

Hier een echte lummeldag

net ff Summerhond een borstelbeurt gegeven en dat was het wel zo'n beetje

Ik zeg...."maak vandaag Mac Donalds dag....whiehiehoe"

*zwijmel*

Kusje van MysteryLand!

LLM = lief
Gaat pannenkoeken bakken denk ik ..

Wie komt er bij mij eten ?
quote:Vleermuis28 schreef op 23 augustus 2008 @ 18:06:

Wie komt er bij mij eten ?

*stuurt IvyZoon, die doet een moord voor pannenkoeken*

Kan ie gelijk blijven slapen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven