Update: Blogklachten
woensdag 6 mei 2015 om 17:52
Beste forummers,
Omdat de ophef over de blogs aan de onderkant van iedere pagina het bugtopic onoverzichtelijk maken, hierbij een nieuw topic puur bedoeld voor jullie klachten en opmerkingen hierover.
Zoals jullie weten, ben ikzelf ook niet gelukkig met de inhoud en de hoeveelheid en heb ik dit intern ook bij de juiste personen neergelegd.
Wat er tot nu toe is veranderd:
- We zijn teruggegaan van 8 naar 4 blogs
- de seks-items worden verwijderd
Wat heb ik nog uit staan wat betreft aanpassingen:
- de "naar boven"knop wordt boven de blogs geplaatst
- het dataverbruik zal worden verbeterd
- de "naar beneden"knop zal ook goed worden ingesteld zodat deze landt op de laatste post van de pagina.
Ik hoop jullie hiermee op dit moment enigszins gerust te stellen. Ik ben niet doof voor jullie klachten, maar soms kost het even tijd om er iets aan te doen. Hoe vervelend ik het ook vind om dit te moeten toegeven.
Met vriendelijke groet,
Lot
Community Manager VIVA
Omdat de ophef over de blogs aan de onderkant van iedere pagina het bugtopic onoverzichtelijk maken, hierbij een nieuw topic puur bedoeld voor jullie klachten en opmerkingen hierover.
Zoals jullie weten, ben ikzelf ook niet gelukkig met de inhoud en de hoeveelheid en heb ik dit intern ook bij de juiste personen neergelegd.
Wat er tot nu toe is veranderd:
- We zijn teruggegaan van 8 naar 4 blogs
- de seks-items worden verwijderd
Wat heb ik nog uit staan wat betreft aanpassingen:
- de "naar boven"knop wordt boven de blogs geplaatst
- het dataverbruik zal worden verbeterd
- de "naar beneden"knop zal ook goed worden ingesteld zodat deze landt op de laatste post van de pagina.
Ik hoop jullie hiermee op dit moment enigszins gerust te stellen. Ik ben niet doof voor jullie klachten, maar soms kost het even tijd om er iets aan te doen. Hoe vervelend ik het ook vind om dit te moeten toegeven.
Met vriendelijke groet,
Lot
Community Manager VIVA
donderdag 7 mei 2015 om 18:42
Toch doen ze het weer slim. Gezeik over een bepaald onderwerp "vereren" met een eigen topic, zogenaamd om het overzichtelijk te houden maar in de praktijk komt het er op neer dat de zeikers (moi incluis) lekker bij elkaar in quarantaine zitten zodat ze collectief genegeerd kunnen worden. Houdt idd de bug- en modtopics lekker overzichtelijk, dat dan weer wel. Maar het is hier vandaag oorverdovend stil gebleven vanaf hogerhand en gezien het tijdstip verwacht ik niet dat er nog heuglijk nieuws gaat komen.
donderdag 7 mei 2015 om 18:44
donderdag 7 mei 2015 om 18:53
quote:himalaya schreef op 07 mei 2015 @ 17:46:
Weg met de scheermesjes! Behaarde venusheuvels...
Schrijft VivaRenee die verhaaltjes ook eigenlijk?
Volgens mij is het sluikreclame voor Gilette Venus... Oh nee.
Zeg mods, de boodschap lijkt me inmiddels meer dan helder, worden de woorden 'meer dan serieus nemen' ook nog omgezet in daden voor het weer herfst wordt?
Weg met de scheermesjes! Behaarde venusheuvels...
Schrijft VivaRenee die verhaaltjes ook eigenlijk?
Volgens mij is het sluikreclame voor Gilette Venus... Oh nee.
Zeg mods, de boodschap lijkt me inmiddels meer dan helder, worden de woorden 'meer dan serieus nemen' ook nog omgezet in daden voor het weer herfst wordt?
donderdag 7 mei 2015 om 19:47
En anders kun je tot die tijd deze handige tip wellicht toepassen, mits je op laptop zit en Adblocker hebt.
Het zorgt ervoor dat de blogs volledig onzichtbaar worden.
quote:HuLang schreef op 02 mei 2015 @ 16:07:
1. Copy vetgedrukte filter rule forum.viva.nl##.plista_widget_belowForum
2. Open AdBlock Plus > Filter Preferences > Links: Custom Filters > (eventueel: Add Filter Group) > Rechts: Add filter
3. Paste in het vakje en druk op <enter>
4. (eventueel: herlaad web pagina)Ik kan bevestigen dat dit werkt. Serene rust onderaan mijn pagina's.
Het zorgt ervoor dat de blogs volledig onzichtbaar worden.
quote:HuLang schreef op 02 mei 2015 @ 16:07:
1. Copy vetgedrukte filter rule forum.viva.nl##.plista_widget_belowForum
2. Open AdBlock Plus > Filter Preferences > Links: Custom Filters > (eventueel: Add Filter Group) > Rechts: Add filter
3. Paste in het vakje en druk op <enter>
4. (eventueel: herlaad web pagina)Ik kan bevestigen dat dit werkt. Serene rust onderaan mijn pagina's.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
vrijdag 8 mei 2015 om 12:47
Beste forummers,
Vandaag gaan er een aantal aanpassingen gedaan worden betreffende jullie klachten. Wat gaat er gebeuren:
- de "naar boven"knop komt boven de blogs
- de "naar beneden"knop laten landen op de laatste posting ipv onderaan de pagina
- Een script aan de code toevoegen die ervoor gaat zorgen dat de seksitems uit de blogs kunnen worden gehaald door de makers van de “Plista” tool. We wachten nu op actie van hun kant.
Wat betreft het dataverbruik, daar wordt nog aan gewerkt.
met vriendelijke groet,
Lot
CommunityManager Viva
Vandaag gaan er een aantal aanpassingen gedaan worden betreffende jullie klachten. Wat gaat er gebeuren:
- de "naar beneden"knop laten landen op de laatste posting ipv onderaan de pagina
- Een script aan de code toevoegen die ervoor gaat zorgen dat de seksitems uit de blogs kunnen worden gehaald door de makers van de “Plista” tool. We wachten nu op actie van hun kant.
met vriendelijke groet,
Lot
CommunityManager Viva
vrijdag 8 mei 2015 om 12:56
quote:CommunityManagerViva schreef op 08 mei 2015 @ 12:47:
Beste forummers,
met vriendelijke groet,
Lot
CommunityManager Viva
Maar heb je dan ad blocker nodig? Want die heb ik niet naar mijn weten op mij Sony galaxy tablet.
En wil graag van die verschrikkelijke blogs af.
Beste forummers,
met vriendelijke groet,
Lot
CommunityManager Viva
Maar heb je dan ad blocker nodig? Want die heb ik niet naar mijn weten op mij Sony galaxy tablet.
En wil graag van die verschrikkelijke blogs af.
vrijdag 8 mei 2015 om 13:47
zaterdag 9 mei 2015 om 05:41
quote:CommunityManagerViva schreef op 08 mei 2015 @ 16:39:
Beste forummers,
Alles is van onze kant geregeld om de sekscontent uit de blogs te halen, we wachten nu op plista om het uit te voeren.
Een heel fijn weekend!
Lot
CommunityManager VivaHet wil niet erg lukken hè? Dat het verwijderen van die sekscontent niet lukt is tot daar aan toe, maar dat er gewoon nieuwe bagger geplaatst wordt is wel heel bijzonder. Hoe zit dat?
Beste forummers,
Alles is van onze kant geregeld om de sekscontent uit de blogs te halen, we wachten nu op plista om het uit te voeren.
Een heel fijn weekend!
Lot
CommunityManager VivaHet wil niet erg lukken hè? Dat het verwijderen van die sekscontent niet lukt is tot daar aan toe, maar dat er gewoon nieuwe bagger geplaatst wordt is wel heel bijzonder. Hoe zit dat?
zaterdag 9 mei 2015 om 06:45
zaterdag 9 mei 2015 om 10:07
Ik zie alleen maar teksten waarin staat welke fouten vrouwen allemaal maken tijdens seks. Echt ongelofelijk hoe viv a de plank zo mis kan slaan bij haar doelgroep.
Orale seks; de tien meest gemaakte fouten door vrouwen.
11 fouten die vrouwen maken tijdens seks.
Hoe sneu kun je zijn als je deze teksten mét plaatjes op een site met forum voor vrouwen zet
Orale seks; de tien meest gemaakte fouten door vrouwen.
11 fouten die vrouwen maken tijdens seks.
Hoe sneu kun je zijn als je deze teksten mét plaatjes op een site met forum voor vrouwen zet