Tips voor meivakantie
maandag 20 april 2015 om 20:21
We willen graag in de meivakantie nog 4 of 5 dagen weg. oorspronkelijke plan was om naar duitsland te gaan en daar plaatsjes bezichtigen en wandelen. Echter, ik ben herstellende van een gebroken voet en kilometers lopen gaat niet lukken. We moeten dus een alternatief. We hebben twee kinderen 8 en 10, beide niet echt fan van drukke bungalowparken. Ze hebben liever een wat rustigere omgeving.
Wie heeft een briljant idee wat een goed alternatief zou zijn. Hoeft niet duitsland als het maar niet te ver is, dus zeg niet verder dan 500 km van zuid limburg
Wie heeft een briljant idee wat een goed alternatief zou zijn. Hoeft niet duitsland als het maar niet te ver is, dus zeg niet verder dan 500 km van zuid limburg
dinsdag 21 april 2015 om 19:13
Jaah! Hier nog iemand die iets voor de meivakantie zoekt maar het niet kan vinden...
Man, vrouw, drie kinderen (7,8,10 jaar)
Mij maakt het niet zoveel uit waar we heen gaan maar wensen van de kinderen zijn als volgt:
- héél groot zwembad
- dicht bij een stad(je)
- liefst een pretpark of dierentuin in de buurt
- bij het strand maar hoeft niet persé
Wat voor mij belangrijk is:
- max. 300km van Nijmegen
- drie slaapkamers in een huisje / stacaravan
- max. 400 euro voor midweek
Heeft iemand een goed idee?
Man, vrouw, drie kinderen (7,8,10 jaar)
Mij maakt het niet zoveel uit waar we heen gaan maar wensen van de kinderen zijn als volgt:
- héél groot zwembad
- dicht bij een stad(je)
- liefst een pretpark of dierentuin in de buurt
- bij het strand maar hoeft niet persé
Wat voor mij belangrijk is:
- max. 300km van Nijmegen
- drie slaapkamers in een huisje / stacaravan
- max. 400 euro voor midweek
Heeft iemand een goed idee?
dinsdag 21 april 2015 om 20:02
@Charlar: dit lijkt mij nog steeds een keer leuk om naar toe te gaan en voldoet aan al je wensen: Schloss Dankern in Haren (Duitsland): http://www.schloss-dankern.de/nl/attractiepark.html
Een midweek is ca. ¤ 249,00. Het park bevat o.a. een groot meer, binnenzwembad met diverse glijbanen, buitenbad, groot speelpark, klimpark, waterbobbaan, avonturenklimburgt, indoor schaatsbaan, bowlingbanen, indoor voetbalveld, binnenspeeltuin, ponyrijden............etc Dus. .
Zou dit iets zijn, denk je?
Een midweek is ca. ¤ 249,00. Het park bevat o.a. een groot meer, binnenzwembad met diverse glijbanen, buitenbad, groot speelpark, klimpark, waterbobbaan, avonturenklimburgt, indoor schaatsbaan, bowlingbanen, indoor voetbalveld, binnenspeeltuin, ponyrijden............etc Dus. .
Zou dit iets zijn, denk je?
dinsdag 21 april 2015 om 20:17