Mode & Beauty alle pijlers

Rok, wit bruiloft

09-05-2015 16:25 249 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_227619 wijzigde dit bericht op 06-04-2018 14:25
99.55% gewijzigd
Not done. Gewoon geen wit nemen, hoe moeilijk kan het zijn.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
God wat is dat toch met die vragen of wit kan op een bruiloft. Nee dus. Is dat zo moeilijk te begrijpen?

Wit is voor de bruid. Punt.

Neem gewoon een andere kleur.
Zoveel kleuren te krijgen... Waarom dan wit?

Ik snap het echt niet...
Je geeft zelf het antwoord al, dus waarom vraag je het nog? Wit is not done.
Gelukkig voor jou is het jurkje in meerdere kleuren te krijgen. Bovendien staat wit heel veel mensen niet
Ik vind dat het best kan hoor met een mooie gekleurde bloes.
Nee niet doen, en zeker niet met kant

Koop de gebloemde, felle bloes en pumps erbij, klaar
Always look on the bright side of life
Ik vind eigenlijk dat het wel kan met fleurig jasje of blouse en mooie pumps...
Ik vind dat werkelijk zo een ontzettende flauwekul, dat wit niet zou kunnen op een bruiloft! Het is een slechts wit item, ze gaat toch niet volledig in het wit! Alsof er ook maar iemand is die jou in dat rokje verward met de bruid....

Ik vind het prima kunnen, hoor. Zeker met een mooie gekleurde blouse. Niks mis mee.
Niet doen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
er zijn zoveel kleuren, waarom zou je precies wit nemen? en waarom iedere keer weer die vraag? alsof dit rokje het enige rokje op de wereld is..
Ik vind het niet kunnen. Al vind de bruid het goed, zou ik het nog niet doen. Waarom niet de andere kleur?
quote:zas schreef op 09 mei 2015 @ 16:49:

Ik vind dat werkelijk zo een ontzettende flauwekul, dat wit niet zou kunnen op een bruiloft! Het is een slechts wit item, ze gaat toch niet volledig in het wit! Alsof er ook maar iemand is die jou in dat rokje verward met de bruid....

Ik vind het prima kunnen, hoor. Zeker met een mooie gekleurde blouse. Niks mis mee.Helemaal mee eens en misschien is de bruid zelf niet eens in het wit.
Ik wist pas dat wit niet kon, door het viva forum. Had er zelf echt nog nooit van gehoord of bij stil gestaan. Ik vind het echt onzin. Trek aan wat je wilt. Zolang het geen witte, mooie jurk is, wat is dan het probleem?

Gewoon doen dat witte rokje, met iets wat gekleurd is er op. Prima.
Ik vind het gewoon echt niet kunnen. Er zijn momenten dat je gewoon aan de etiquette hoort de houden, al is het maar uit respect voor de oudere familieleden van het bruidspaar.
Waarom inderdaad problemen opzoeken. Het is niet alsof dit de enige rok op de wereld is. Wil je daar echt de hele tijd rondlopen met de onzekerheid dat de helft van de gasten het niet vindt kunnen dat jij in wit, kant en pastel rondloopt?
Ik vind een wit rokje met een gekleurd iets erop best kunnen.

En beatrijs ritsema ook zo te zien...

http://www.beatrijs.com/s ... aagt-ook-wit-op-bruiloft/
The only time 'succes' comes before 'work' is in the dictionary.
Niet doen, wit naar een bruiloft dragen is niet chique. Die kleur is voor de bruid, of ze die kleur nu draagt of niet.
Daar denkt de familie van Mevrouw Beyonce anders over...Wie is de bruid????

Everything you see I owe to spaghetti!
Wat is dat toch met die vrouwen die perse wit willen dragen naar een bruiloft? Dan heb je volgens mij dringend behoefte aan aandacht of zo.... Hoe moeilijk kan het zijn om een andere kleur te kiezen?
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Ik vind die gebloemde leuk en heel geschikt voor een bruiloft!
You can never solve a problem on the level on which it was created.
Vind die gele mooi!, Moet je wel een beetje witte huid af zijn.

Ik zou de witte niet doen, ook al denk je dat de bruid het misschien niet erg gaat vinden.. gewoon niet doen.

Een dagje even niet aan jezelf denken.
Als je onopgevoed wilt overkomen, zonder enige kennis van de etiquette, vooral doen.

Wil je doen zoals het 'heurt' dan vergeet je dit rokje en zoek je wat anders.
Niet doen. Bovendien is het rokje niet leuk, er zit kraak noch smaak aan!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven