Gestopt met de pil!

06-11-2014 16:45 2058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Wij schrijven over het stoppen met de pil en zwanger worden. Sommigen zijn net gestopt en begonnen aan de eerste ronde, anderen zijn al een paar rondes verder en een aantal van de groep is inmiddels zwanger! Leuk als je meeleest! Meeschrijven kan natuurlijk ook altijd. Op het moment is de tabel vol, maar mocht er iemand afvallen kan er altijd weer iemand anders aansluiten.

NaamLeeftijd+partnerNODBijzonderheden Meral 33+38

14-08-2015 uitgerekend zwanger

jongen Panda 20+35 Lollie 25+30 13-05-2015 20 weken echo

29-09-2015 uitgerekend zwanger

jongen Elkebloempje 28+29 20-05-2015 meisjevf 23+29 Annemarijeg 25+24 Nadaaitje 25+29 mijnnaamislaura 28+28 15-05-2015 Xana-92 23+27 28-05-2015 20 weken echo

21-10-2015 uitgerekend zwanger Anne-1985 30+37 Eline05 Bruin-uiltje 26+25 Jen1985 29+29 12-05-2015 20 wekenecho zwanger Newbie1987 27+30 07-05-2015
Ooo, niet met ochtendurine?! Dan is er nog hoop!!

Ik duim voor je.

Meisje, fijn, ofja.. fijn... goed dat je ongesteld bent geworden.

En het monnikspeper; hoop dat je jezelf snel lekker in je vel voelt zitten.

Lekker feesten Meral.

Ik moet mezelf opsluiten dit weekend; heb nog helemaal niks voor school (werk) gedaan de afgelopen 2 weken dat ik vrij was en het is maandag al ouderavond!

Laura, ben jij nog verder gegaan met de ovulatietesten?
Morgen dan 34 en nog niet ongesteld

Hoe is het met jou annemarijeg al meer duidelijkheid?
Annemarije, hoe is het, ben benieuwd! Heb je al gestest?

En Eline, kun je het nog volhouden om te wachten met testen tot maandag?
Nog steeds niet ongesteld hier. Vanmorgen getest maar echt hartstikke negatief. Ga er nu maar vanuit dat ik gewoon een lange cyclus heb. Zit nu op dag 35...
Spannend, spannend, spannend!
Vandaag mijn Nod maar nog niet ongesteld maar verwacht het wel te worden.vanmiddag naar verjaardag van mijn moeder.

Blijft nog spannend Eline en Annemarije!
Hmm wat vreemd Annemarije. Afwachten dan maar en dat is het moeilijkste. Hopelijk komt er snel duidelijkheid.

Hoe is het Anne, al ongesteld geworden?

Gebruiken jullie hier allemaal ovulatietesten? Kan iemand mij ff duidelijk vertellen hoe dit werkt. Blijft mij een beetje vaag en onduidelijk. Nooit gebruikt ook!
Hoi meisje,

ik heb ze één maand gebruikt.

Er zit een (duidelijke) handleiding bij.

Daarin lees je vanaf welke dag je ong. kunt gaan testen.

Dit gaat met urine.

Wanneer je TESTstreep gelijk is aan de CONTROLEstreep zal je eisprong binnen enkele uren komen en ben je het meest vruchtbaar.

Newbie heeft (veel) ervaring en geeft aan meerdere keren per dag te testen, omdat je kans hebt je piek-moment te missen.

Laura gebruikt ze nu volgens mij ook?
Bedankt elkebloempje!

Misschien toch maar eens kopen.

Wat ik me afvraag als je meerdere keren per dag gaat testen is dat toch vrij duur??
Ik haal de ovulatie testen altijd bij de action zijn 5stuks voor 2,50 maar test altijd maar 1x per dag.

Hier nog niet ongesteld......
Meisje ja zeker geen moeite mee eigenlijk

Dit omdat ik weet stel ik ben wel Zwanger weet ik voor 100 procent dat de innesteling 5 mei is geweest had erge steken op de verjaardag van me dochter had t nog nooit zo gevoelt..

En dan kan ik nog niet positief testen nu al op dag 35 van me cyclus test denk ik gewoon pas woensdag als ik dan nog niet ongesteld ben

Anne spannend! Hou me op de hoogte!
En meisje ik snap ook nooit wat van die ovulatie testen daarom deze maand gewoon de smiley van clear blue gekocht lekker duidelijk!
Ik vind het inderdaad ook vreemd...nu nog steeds niet ongesteld. Achja ben er nu wel een beetje klaar mee en zie het allemaal wel haha.
Hier vanochtend ongesteld geworden.Hebben woensdag afspraak in het ziekenhuis hopelijk dat ze ons met iui of ivf verder kunnen helpen en anders op zoek naar donor.

Hoop dat de rest op het wachtbankje positief gaat testen!
Wat jammer anne..

Hoop dat je snel zwanger mag zijn!

Hier nog steeds niet ongesteld dag 35..

Wel moe maar voel me ook totaal niet zwanger wacht het mooi even af
Spannend hoor Eline! Meer dan afwachten kun je nu niet doen.

Bedankt voor jullie info over de ovulatie testen. Ga me er deze maand nog niet aan wagen denk ik. Volgende maand misschien. Ik voelde mijn eisprong voorheen niet. Zijn hier dames die dit duidelijk voelen? En was voor gevoel is dit precies?
Spannende week, deze week!

Laura haar NOD - Jen en Lollie hun 20weken echo

En dan hebben we ook Eline en Annemarije nog in spanning!!
Annemarije, wat vervelend zeg! Hopelijk heb je snel duidelijkheid en krijg je niet zo'n lange cyclus als wat ik had. Ook dan kan je zwanger raken. Alleen moet je steeds lang wachten.

Anne, spannend. Hoop dat ze jullie kunnen helpen hoor! Ben benieuwd.

Eline, wanneer wil je gaan testen? En hoe lang is deze maand je cyclus. Duimen voor een positieve test😊

Meisje, ik voelde niks helaas. Kon het wel zien aan mijn afscheiding.

Elke, hoe is het bij jou? Eisprong al gehad?

Jen en lollie, spannend de 20 weken echo he. En wat gaat de tijd snel.

Meral, wat hebben jullie een mooi kamertje zeg! Nu nog heel even wachten op de kleine haha.

Hoeveel weken ben je nu? De tijd vliegt vind ik. Jij bent hier de eerste wat mag bevallen haha.

Nadaaitje, wanneer is je nod? Vind het spannend voor je. Laat het maar meteen weer raak zijn!!

Panda, meid hoe is het met je? Is er al wat gebeurd? Denk aan je.

Hier woensdag ook alweer 17 weken. Mijn god wat gaat het snel nu allemaal.

Hoop wel echt dat er snel weer eens wat meer goed nieuws komt. En er meer zwangeren komen! Vind dit erg jammer. Duim voor jullie allemaal meiden.
Hier vanmorgen weer bruinverlies met stolsels gehad dus zo i zo niet zwanger. Hoop dat het nu een keer doorzet zit vandaag op dag 37....
Anne heftig.. Ik hoop dat het met een beetje hulp van de artsen je snel zwanger bent!

Annemarije heel vreemd dat je zulk bloedverlies hebt.. Mocht het met dag 40 nog steeds zo zijn raad ik je aan om naar de huisarts te gaan, beter het zekere voor het onzekere nemen.

Hier heb ik hele rare paar dagen achter de rug! Sinds afgelopen vrijdag ben ik duizelig en misselijk en ik heb behoorlijk wat witte afscheiding (sorry vies verhaal) dat heb ik normaal gesproken nooit.. Ben ook ontzettend moe! Nou moet ik wel bekennen dat ik hartstikke last heb van hooikoorts maar om alles daaraan te koppelen vind ik ook zo vreemd. Gister na de sex had ik beetje roze afscheiding erna dus ik hoop dat dat innestelingsbloed is! Als ik uitga van de cyclus voor de MK dan zijn dat 21 dagen.. Dus dan moet vandaag mijn NOD zijn maar nu heb ik geen idee! Dus ik zit in behoorlijke spanning en met al die symptomen voel ik mij niet optimaal :( heeft er iemand tips of ideeën?
Xana:

Mijn cyclus deze maand zou 33 dagen moeten zijn als ik het berekenen na mijn positieve ovulatie test en zit vandaag op 36..

Ik ga nog niet testen omdat ik denk dat ik als ik zwanger ben een late innesteling heb gehad (5 mei, felle steken in links) en dan kan ik nu toch nog niet positief testen denk dat ik het probeer vol te houden tot donderdag mocht ik nog niet ongesteld zijn..
Nadaaitje, ik heb oude berichten eens terug gelezen. Maar volgens mij had je toen ook zO'n kwaaltjes. Hoop echt dat het weer raak mag zijn. Spannend.

Eline, ooh dat klinkt goed zeg. Knap dat je nog kan wachten😊. Benieuwd of je donderdag een positieve test dan hebt.
Aaw jammer Anne :( Hoop dat je snel zwanger mag zijn :D

Spannend Eline en Nadaaitje *Crossed fingers*

Ik hoop dat het doorzet annemarije dan weetje ook waar je aan toe bent.

Super kleur Meral, de kinderkamer :D Onze spullen komen 27 mei binnen van de babydump :D

Gaat echt snel he Xana, morgen de 20 weken echo pas om 17:00, ik vind het zo spannend hoop echt dat alles goed is, ik laat het jullie

natuurlijk meteen weten :D

Wat een heerlijk weer vandaag he:) Jammer dat ik moet werken tot half 6 :(
Leuk Jen! Schiet ook al op bij jullie :-)

Xana hier nu 26 weken en 3 dagen. Mensen in mijn omgevjng roepen al dingen als hoogzwanger, maar zelf vind ik dat pas als je dik over de 30 weken bent.

Ik begin nu ook echt wel vocht vast te houden zo nu en dan. Enkels en vingers met name. Verder nog mijn 'eigen gezicht' zonder vlekken, pukkels of pafferig hoofd.

Annemarije stolsels lijken mij een teken dat je iig niet zwanger bent. Zou het dan een heeeeeele vroege miskraam kunnen zijn? Of kaart ik nu iets aan waar je niet aan wilt denken? Hiu het maar in de gaten en bij twijfel bel je gewoon je huisarts.

Eline en Nadaai wat superspannend meiden! Nadaai doe wat jullie fijn vinden. Wachten of testen..... voor jullie is het extra beladen dus geef je over aan je gevoel!

Anne hoe voel je je? Lijkt me erg spannend, maar ook hoopvol om het traject van ivf in te gaan. Vrienden van ons zijn er ook mee bezig en het lijkt mij een ontzettende rollercoaster. Hoe mooi is het als het lukt!

Hoe is het bij alle andere dames? Elke, Laura, Uiltje?

Lollie jij nog fris en fruitig of last van je rug nog?

Ik merk dat mijn energie en beweeglijkheid wat aan het afnemen is. Ik moet steeds vaker dingen schrappen op een dag die ik wilde doen, maar toch maar beter laat. Ik blijf het lastig vinden om te accepteren dat ik me zo voel. Ik denk ook niet dat dat nog over gaat deze zwangerschap. Ik kijk erg uit naar mijn verlof straks in juli. Hopelijk lukt het me dan om echt nog even alles los te laten en te genieten. De baby beweegt nu ook veel als ik druk ben. Kreeg laatst een rake trap toen ik in gesprek was met een klant. Dat was wel even vreemd!
Hey meiden, wat zitten er een aantal in spanning nog! Hou vol en laten we hopen dat het raak is!

Annemarije, vervelend die onduidelijkheid. Daar kun je niets mee. Hopelijk zet het dan maar snel door.

Meral, wat gaat de tijd hard, of ervaar jij dat anders? Sinds ik gestopt ben met de pil vind ik de tijd toch sneller lijken te gaan. Leef echt van cyclus naar cyclus :D maar jij bent al ruim over de helft! Lachen dat geschop terwijl je aan het werk bent. Doet dat ook wel eens echt zeer of is het meer een apart gevoel?

Anne, succes in het ziekenhuis. Spannende tijd ook weer maar toch wel fijn dat er nu wat extra werk van wordt gemaakt toch, lijkt mij althans.

Hier weinig spannends te melden. Menstruatie is weer achter de rug. Merk wel dat ik deze ronde wat erger teleurgesteld, bijna boos zelfs, was toen ik weer ongesteld werd. Was het echt even zat om weer teleurgesteld te worden. Waarom kan het nu niet wat vlotter gaan. Ik ben al zo'n ster in wachten, maar ja. Er zit niets anders op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven