Napraattopic 28

26-04-2015 12:48 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:hatsetats schreef op 10 mei 2015 @ 00:21:

Ja die dat t vandaag eigenlijk al morgen is had ik ook al bedacht...'s Avonds eten is heel slecht. Maar ook heel moeilijk om niet te doen.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Wollstonecraft2 schreef op 10 mei 2015 @ 00:22:

[...]

Was een grapje Enn.Mooi.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Wompie schreef op 10 mei 2015 @ 00:22:

Weet je hoe moeilijk oren zijn??Om eerlijk te zijn niet, maar ik neem aan heel moeilijk dan.
quote:Miss.Innuendo schreef op 10 mei 2015 @ 00:15:

[...]

Misschien even verder bijlezen? Oh, gelezen hoor. Inloggen en afmelden kost niet heel veel moeite
Je bent zelf een theepot
Nou aangezien ik geen Radler kan krijgen hier ben ik mooi weg. Trusten meisjes.
quote:Feeksje1977 schreef op 10 mei 2015 @ 00:23:

Gewoon een notitieboekje met potlood en gum voldoet ook hoor.En een koelkast. Heel belangrijk.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Enn schreef op 10 mei 2015 @ 00:22:

[...]

Geen idee..... ik lees het en stel vast dat ik het eng vind.Ik mag hopen dat je bedoelt: Hoe kom je erop? En niet iets anders.
.
Brrrrr... wat klinkt deze TT toch vies: ik ben 'vlezig'
quote:Miss.Innuendo schreef op 10 mei 2015 @ 00:24:

[...]

's Avonds eten is heel slecht. Maar ook heel moeilijk om niet te doen.? En ?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Solomio schreef op 10 mei 2015 @ 00:24:

[...]

Ik moet echt eerst even lezen wat Roosje schrijft voordat ik hatelijk tegen haar ga doen.
Life is short. Eat dessert first.
Trusten Inkie.
quote:impala schreef op 10 mei 2015 @ 00:24:

[...]

Ik mag hopen dat je bedoelt: Hoe kom je erop?

Nee, want er was ooit een enorme rel hier (lang geleden) waarin een forummer toe gaf een soortgelijk bestand wel het hebben.

Vandaar.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Slaap wel, Inkie.
quote:Amaqanda schreef op 10 mei 2015 @ 00:25:

Brrrrr... wat klinkt deze TT toch vies: ik ben 'vlezig'Vlezig poekie.
quote:Enn schreef op 10 mei 2015 @ 00:26:

[...]

Nee, want er was ooit een enorme rel hier (lang geleden) waarin een forummer toe gaf een soortgelijk bestand wel het hebben.

Vandaar.Dat klinkt idd niet zo gezond.
quote:hatsetats schreef op 10 mei 2015 @ 00:23:

[...]

We wachten met angst en beven de dag af dat ie volledig kaal wordt.Nou ja, scheelt wel weer dat gedoe met een handdoekje tussen je benen.
quote:Feeksje1977 schreef op 10 mei 2015 @ 00:26:

[...]

Vlezig poekie. maak jij het nog even viezer dan het al is.
quote:Wompie schreef op 10 mei 2015 @ 00:17:

In de erste had ze alle parfum samples er al uitgerukt en de kruiswoord puzzel al in gevuld. En in de sudoku stond alleen maar gekras.Tweedehands shit... Het lijkt het minnaressentopic wel
Je bent zelf een theepot
quote:hatsetats schreef op 10 mei 2015 @ 00:25:

[...]

? En ?

Dat zeggen men toch. Niet meer eten na 20.00 uur 's avonds. Of na je avondeten.

Omdat je het dan niet meer zou verbranden.

Ik vind dat persoonlijk het moeilijkste moment van de dag. Maar dat is ook omdat het een gewoonte was.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Amaqanda schreef op 10 mei 2015 @ 00:28:

[...]

maak jij het nog even viezer dan het al is.Nee die TO heet Poekie.... En je kat of jezelf Poekie noemen is niet zo slim. Zeker in de combi met vlezig.
quote:Enn schreef op 10 mei 2015 @ 00:26:

[...]

Vandaar.Ik weet dat er mensen zijn die dat doen. Maar ik voel me niet aangesproken. En iedereen kan zich ook de moeite besparen om van mij iets te noteren, want ik ben 100% te loepen. Dat kun je niet van iedereen zeggen.
.
quote:Enn schreef op 10 mei 2015 @ 00:21:

[...]

Ho! Ik heb haar tot twee keer aan toe van harte welkom geheten!Absoluut ( braakwoord, sorry)!
Je bent zelf een theepot
quote:impala schreef op 10 mei 2015 @ 00:30:

[...]

Ik weet dat er mensen zijn die dat doen. Maar ik viel me niet aangesproken. En iedereen kan zich ook de moeite besparen om van mij iets te noteren, want ik ben 100% te loepen. Dat kun je niet van iedereen zeggen.Was ook een grapje.
quote:impala schreef op 10 mei 2015 @ 00:30:

[...]

Ik weet dat er mensen zijn die dat doen. Maar ik viel me niet aangesproken. En iedereen kan zich ook de moeite besparen om van mij iets te noteren, want ik ben 100% te loepen. Dat kun je niet van iedereen zeggen.Maar jij hoeft je toch ook niet aangesproken te voelen? Helemaal niet. Ik reageerde op jouw woorden/vragen hè? Nogmaals ik doel op helemaal niemand maar reageerde op die woorden van Wollenstone vanuit het idee dat ik toen had en nog steeds heb: Ik vind dat eng forumgedrag, Ik schrijf dus gewoon wat er in me opkomt als ik lees. Dat doe ik bijna altijd op Napraat.
quote:Feeksje1977 schreef op 10 mei 2015 @ 00:30:

[...]

Nee die TO heet Poekie.... En je kat of jezelf Poekie noemen is niet zo slim. Zeker in de combi met vlezig.Brrrrrr...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven