Napraattopic 28
zondag 26 april 2015 om 12:48
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 10 mei 2015 om 00:49
quote:Amaqanda schreef op 10 mei 2015 @ 00:48:
[...]
Ik weet niet hoe oud Sandra is, maar voor mij heeft het geen geweldige haast hoor. Ze mag rustig aan doen.Dat heb ik dan toevallig net even voor je opgezocht: ze is uit 1950, dus wordt dit jaar 65.
[...]
Ik weet niet hoe oud Sandra is, maar voor mij heeft het geen geweldige haast hoor. Ze mag rustig aan doen.Dat heb ik dan toevallig net even voor je opgezocht: ze is uit 1950, dus wordt dit jaar 65.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 10 mei 2015 om 08:09
quote:yasmijn schreef op 10 mei 2015 @ 07:30:
Mogguh,
Wakker geworden met een prachtig vogelconcert hier in het bos op de Veluwe. Lig nog heerlijk in bed.
Wat een ontwikkelingen zijn hier geopenbaard gisteravond. Absoluut verwacht natuurlijk. De vraag was slechts wanneer.No shit Sherlock
Mogguh,
Wakker geworden met een prachtig vogelconcert hier in het bos op de Veluwe. Lig nog heerlijk in bed.
Wat een ontwikkelingen zijn hier geopenbaard gisteravond. Absoluut verwacht natuurlijk. De vraag was slechts wanneer.No shit Sherlock
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zondag 10 mei 2015 om 09:01
zondag 10 mei 2015 om 09:05
zondag 10 mei 2015 om 09:12
quote:Morrowind schreef op 10 mei 2015 @ 08:39:
Goeiemorgen!
Wat fijn dat alles weer bij het oude is hier op de NP.
Hats, ga je nog iets lekkers ontbijten? Wat jij schrijft over je maaltijden klinkt altijd zo verrekte goed!
Ik trek een pakje van het een of ander open lol
Ik zit nu aan stukje zoete aardappelbrood (de chocolate peanutbutter whey versie)
Zondagochtend ontbijt is vrij traditioneel: sapje, man brood met een gekookt eitje, ik vandaag lijnzaadwrap met rauwkost.
Een soort van pulled porc voor vanavond. Ik heb meneer Tats afgelopen week al twee keer gehaktballen beloofd wat uiteindelijk twee keer niet door ging dus die maak ik ook ff.
Voor de komende dagen nog gezonde ontbijtjes, lunches en tussendoortjes: dus nog een hartige variatie van het zoete aardappelbrood maken, nog een kwarktaart en wat salades voorbereiden. (zalm en kipfilet stomen, groenten snijden, dressings maken, dat werk)
Goeiemorgen!
Wat fijn dat alles weer bij het oude is hier op de NP.
Hats, ga je nog iets lekkers ontbijten? Wat jij schrijft over je maaltijden klinkt altijd zo verrekte goed!
Ik trek een pakje van het een of ander open lol
Ik zit nu aan stukje zoete aardappelbrood (de chocolate peanutbutter whey versie)
Zondagochtend ontbijt is vrij traditioneel: sapje, man brood met een gekookt eitje, ik vandaag lijnzaadwrap met rauwkost.
Een soort van pulled porc voor vanavond. Ik heb meneer Tats afgelopen week al twee keer gehaktballen beloofd wat uiteindelijk twee keer niet door ging dus die maak ik ook ff.
Voor de komende dagen nog gezonde ontbijtjes, lunches en tussendoortjes: dus nog een hartige variatie van het zoete aardappelbrood maken, nog een kwarktaart en wat salades voorbereiden. (zalm en kipfilet stomen, groenten snijden, dressings maken, dat werk)
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET