Napraattopic 28

26-04-2015 12:48 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Goedemorgen.

Ik zie dat ik gisteravond beter hier had kunnen zijn ipv een film proberen te streamen van tablet naar TV.
quote:Bieb2.0 schreef op 10 mei 2015 @ 11:56:

Ik zwaai even als we langs jou rijden Ink

Ze gaat pannenkoeken maken voor ons. Ik rammel inmiddels. Op alleen koffie en een koekje kom ik niet zo ver.Is goed, wij gaan vast buiten staan, dan zien we je beter
quote:Bieb2.0 schreef op 10 mei 2015 @ 11:57:

[...]

Doe mij maar een PB dan. Ben jij het kwijt en kan mijn leven ook verder Ja, PB Bieb even. (Bieb, ik verwacht een PB, dat snap je)
Life is short. Eat dessert first.
quote:Bieb2.0 schreef op 10 mei 2015 @ 11:57:

[...]

Doe mij maar een PB dan. Ben jij het kwijt en kan mijn leven ook verder +1
quote:ThunderassMan schreef op 10 mei 2015 @ 11:58:

Goedemorgen.

Ik zie dat ik gisteravond beter hier had kunnen zijn ipv een film proberen te streamen van tablet naar TV. En lukte het wel uiteindelijk?
quote:Morrowind schreef op 10 mei 2015 @ 11:55:

Ik moet echt een keer leren om mijn grote mond te houden...

De uiterst geëmancipeerde dame in kwestie zit er nog maar net en heeft in slechts een paar dagen tijd bijna 200 posts weten te produceren, veel ervan met haar !!MENING!! Nogmaals, het gaat niet zozeer om wat ze zegt, maar de uiterst stellige manier waarop het gezegd wordt. Het is gewoon mijn type mens niet.

En het is dus niet G.

Nu hou ik er echt over op. Sorry, meer ga ik er echt niet over zeggen.Bedoel je "hetmeisjevanhiernaast"?
zeg gewoon dat je thegirlnextdoor bedoel
quote:Bieb2.0 schreef op 10 mei 2015 @ 11:56:

Ik zwaai even als we langs jou rijden Ink

Ze gaat pannenkoeken maken voor ons. Ik rammel inmiddels. Op alleen koffie en een koekje kom ik niet zo ver.Oh heerlijk zeg.
quote:diamond-gloss schreef op 10 mei 2015 @ 12:00:

[...]

Bedoel je "hetmeisjevanhiernaast"?Dat ook weer opgelost. Kan ik verder met mijn leven.
quote:ThunderassMan schreef op 10 mei 2015 @ 11:58:

Goedemorgen.

Ik zie dat ik gisteravond beter hier had kunnen zijn ipv een film proberen te streamen van tablet naar TV. Hoi Tam.
Close, but no cigar, Diamond.
quote:diamond-gloss schreef op 10 mei 2015 @ 12:00:

[...]

Bedoel je "hetmeisjevanhiernaast"?Dat begint toch niet met een G (oja dat wel) maar eindigt niet op een E.
Ow dat topic moest ik nog lezen. Mooie begin van de zondagmiddag, ga ik nu even doen dus.
quote:Amaqanda schreef op 10 mei 2015 @ 12:00:

[...]

En lukte het wel uiteindelijk?Nee, na elke zoveel tijd werd de verbinding verbroken en duurde het enig tijd voordat 'ze' elkaar weer zagen/detecteerden.
quote:hatsetats schreef op 10 mei 2015 @ 11:29:

[...]

Onverschillig mens
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Pff slecht plan, op wat mooie en grappige reacties is het dommigheid ten top.
Hoi TAM, hoe gaat het?
Life is short. Eat dessert first.
quote:Bieb2.0 schreef op 10 mei 2015 @ 12:04:

[...]

Dat begint toch niet met een G (oja dat wel) maar eindigt niet op een E.Dat is geloof ik ook niet degene waarom het gaat. Dat is dat ene bloemetje die alles heeft meegemaakt.
quote:doornroosje9 schreef op 10 mei 2015 @ 12:10:

Hoi TAM, hoe gaat het?Het gaat: ik heb nog best veel pijn en dinsdag alweer het inhaalexamen.
quote:Bieb2.0 schreef op 10 mei 2015 @ 11:52:

[...]

Dank je. Ik moet zo naar mijn moeder. Moeilijke dag dus
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
TAM, zijn ze wel weg?

Succes met je inhaalexamen!
quote:Micchan schreef op 10 mei 2015 @ 12:11:

[...]

Dat is geloof ik ook niet degene waarom het gaat. Dat is dat ene bloemetje die alles heeft meegemaakt.

Ja zeg maak jij het even nóg moeilijker

Dat ene bloemetje die alles heeft meegemaakt.. echt geen idee..
quote:Morrowind schreef op 10 mei 2015 @ 11:55:

Ik moet echt een keer leren om mijn grote mond te houden...

De uiterst geëmancipeerde dame in kwestie zit er nog maar net en heeft in slechts een paar dagen tijd bijna 200 posts weten te produceren, veel ervan met haar !!MENING!! Nogmaals, het gaat niet zozeer om wat ze zegt, maar de uiterst stellige manier waarop het gezegd wordt. Het is gewoon mijn type mens niet.

En het is dus niet G.

Nu hou ik er echt over op. Sorry, meer ga ik er echt niet over zeggen.Dan weet ik het. Ze viel mij ook al op. All over the place en nog maar net lid.
quote:Micchan schreef op 10 mei 2015 @ 12:11:

[...]

Dat is geloof ik ook niet degene waarom het gaat. Dat is dat ene bloemetje die alles heeft meegemaakt.Now I'm lost. Morrow, of Bieb, nu wil ik toch ook graag een pb.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Tam, succes met je inhaalexamen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven