Napraattopic 29
zondag 10 mei 2015 om 18:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 12 mei 2015 om 10:41
Ach, een leraar naar de keel grijpen is soms best te begrijpen, maar o wee als je mogelijk underdressed naar een bruiloft gaat daar moet je de humor van inzien.
Ik maak ook weleens de fout om er vanuit te gaan dat mensen net zo zijn als ik, hier op het forum. Verstandig, beleefd, goed opgevoed en hardwerkend Maar er zitten gewoon heel veel gekkies tussen en dan moet je het en in perspectief lezen en wordt het amusant.
Wie is [...]?
Ik maak ook weleens de fout om er vanuit te gaan dat mensen net zo zijn als ik, hier op het forum. Verstandig, beleefd, goed opgevoed en hardwerkend Maar er zitten gewoon heel veel gekkies tussen en dan moet je het en in perspectief lezen en wordt het amusant.
Wie is [...]?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-05-2015 13:27
Reden: 'quote' verwijderd
% gewijzigd
dinsdag 12 mei 2015 om 10:51
quote:marana schreef op 12 mei 2015 @ 09:31:
Ik kom maar weer eens stoom afblazen over de manier waarop men elkaar aanspreekt hier op het forum.
In een topic waar tig keer 'de etiquette' wordt aangehaald notabene: 'Bén jij nou zo dom? Het klinkt alsof je echt niet verder bent gekomen dan lagere school ofzo.' 'Godallemachtig hey,' 'Dat heet etiquette. Hoef je niet te begrijpen.' Allemaal van mensen die naar eigen zeggen de etiquette zo goed volgen
Als we het over hetzelfde topic hebben
Dan kan ik me de irritatie wel voorstellen.
Het 1 miljoenste topic over wit dragen op een bruiloft?
Dan denk ik ook wel eens...is het nou écht zo moeilijk om op die ene dag één van de andere 100.000 kleuren te kiezen?
Als je het over iets anders had... dan laat maar
Ik kom maar weer eens stoom afblazen over de manier waarop men elkaar aanspreekt hier op het forum.
In een topic waar tig keer 'de etiquette' wordt aangehaald notabene: 'Bén jij nou zo dom? Het klinkt alsof je echt niet verder bent gekomen dan lagere school ofzo.' 'Godallemachtig hey,' 'Dat heet etiquette. Hoef je niet te begrijpen.' Allemaal van mensen die naar eigen zeggen de etiquette zo goed volgen
Als we het over hetzelfde topic hebben
Dan kan ik me de irritatie wel voorstellen.
Het 1 miljoenste topic over wit dragen op een bruiloft?
Dan denk ik ook wel eens...is het nou écht zo moeilijk om op die ene dag één van de andere 100.000 kleuren te kiezen?
Als je het over iets anders had... dan laat maar
Huts!
dinsdag 12 mei 2015 om 11:17
dinsdag 12 mei 2015 om 11:21
quote:diamond-gloss schreef op 12 mei 2015 @ 11:19:
[...] Namen en rugnummers of pb'tjes zijn gewenst. Ik ben volks, ik snap dat allemaal niet, die hints
[...] Namen en rugnummers of pb'tjes zijn gewenst. Ik ben volks, ik snap dat allemaal niet, die hints
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-05-2015 13:29
% gewijzigd
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
dinsdag 12 mei 2015 om 11:22