Mode & Beauty alle pijlers

Vuile sneakers

12-05-2015 22:01 42 berichten
Dames

Een vrien van mij vertelde dat hij n programma op zijn wasmachine heeft voor het wassen van sneakers:

- kan dat echt?

- hoe dan?

- ik heb zo'n programma niet, hoe mot je dat doen?

Mvgr

Den badmeestert
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 12 mei 2015 @ 22:26:

[...]

Motoruh?

Jij poept zeker ook op het toilet?

Nee, want dat doen vrouwen niet. Althans, dat vindt mijn man.

Maar ga je nou offtopic in je eigen topic?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:viennas schreef op 12 mei 2015 @ 22:15:

Misschien zit het tussen mijn oren, maar ik vind sneakers altijd minder lekker zitten na een rondje wasmachine.

Maak ze altijd in een emmer met sop (sop van wasmiddel) schiin met een borsteltje.

En suede is heel goed te reinigen met speciaal middel van de schoenmaker.Ik heb het ook hoor. Ze voelen altijd zo raar als ze in de wasmachine zijn geweest. Hier ook gewoon sop en een borstel!
Ik heb geen goede ervaring met All Stars in de wasmachine. De lijm was geel geworden waardoor ik witte gympies met een gele rand had

Maar de tip om de zolen, de randen stralend wit te krijgen is een wondersponsje. 2 voor 79 cent bij Kruidvat.
Daar heb ik ook last van. Mooie roze sneakers en dan krijg je een wagentje tegen je hielen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:Desperate_Housewive schreef op 12 mei 2015 @ 22:28:

[...]

De zijkant van zolen maak ik altijd schoon met billendoekjes of allesreinigerdoekjes. Stralend wit na even boenen! Hoeven ze niet voor in de machine oh dat wist ik niet, maar volgens mij vonden ze het best fijn om even te zwemmen in de wasmachine. Lekker in het zonnetje drogen. En er zaten konijnen keutels onder de zolen, best vies om eraf te pulken dus dan maar zo.
Ja en?
Nubuck moet je direct na de aanschaf met spray behandelen die de schoen waterafstotend maakt. Je hoeft ze daarna alleen nog maar droog af te borstelen.
Alleen als het er op staat dat het kan zou ik ze in de wasmachine stoppen. Bij sommige merken/modellen staat dat echt op het label.
Koop gewoon nieuwe joh!
Met schoensmeer doen en het gaat op gewoon leer lijken.

Ik denk dat ik een nieuwe wasmachine moet kopen als ik ze er in doe.

Ik heb wel de stof van sneaker met een elektrische tandenborstel (oude borstel) gedaan en een fijnwasmiddel. Maar vergeten in te spuiten.....

Ze waren wel schoon. Spoelen met warm water en in een handdoek.

Maar oude sneakers gaan er nooit uit zien als nieuw.

Dus..... lees de vorige post.
quote:Miss.Innuendo schreef op 12 mei 2015 @ 22:06:

[...]

Hahaha, jij man

Suede kan je toch niet wassen......

Heb jij niet gewoon een vrouw die verstand heeft van wassen? Lekker traditioneel? Ik word lesbisch. Ik heb ook een vrouw nodig die verstand heeft van wassen. (Mijn suède sneakers wassen ging niet echt... goed, zeg maar.)
Bij mij gaan ze no way de wasmachine in. Gewoon weken in de Biotex en dan met een nagelborsteltje beetje boenen, afspoelen met vers water en klaar! En dat zonder dat die dingen helemaal krom komen te staan door het draaien en centrifugeren van de machine.
Als je je sneakers in de wasmachine gooit komen ze er weliswaar blinkend schoon weer uit, maar ze gaan ook veel sneller kapot. Als je wil dat ze nog een tijdje meegaan kan je ze beter met de hand schoonmaken (bijv. sopje met een borsteltje). Suede kan je een suede borsteltje voor halen bij de schoenaker.
Hoihoi,

Oh joh wat een herkenbaar verhaal! Ik heb dit áltijd met mijn kleine!

Elke keer als ze terugkomt van buitenspelen de allstars weer helemaal vies...

Om maar over de broeken niks te zeggen!

Heb hier laatst een keer een onderzoekje naar gedaan hoe je het beste die allstars schoon kan maken, check: http://www.nieuwesneakers.nl/sneakers-s ... doe-je-zo/

Hier kun je zien hoe je speciaal all stars schoonmaakt.

Succes en laat me weten hoe het gegaan is!

Groetjes Marjolein
quote:marjoleinba schreef op 19 juni 2015 @ 21:03:

Hoihoi,

Oh joh wat een herkenbaar verhaal! Ik heb dit áltijd met mijn kleine!

Elke keer als ze terugkomt van buitenspelen de allstars weer helemaal vies...

Om maar over de broeken niks te zeggen!

Heb hier laatst een keer een onderzoekje naar gedaan hoe je het beste die allstars schoon kan maken, check: http://www.nieuwesneakers.nl/sneakers-s ... doe-je-zo/

Hier kun je zien hoe je speciaal all stars schoonmaakt.

Succes en laat me weten hoe het gegaan is!

Groetjes MarjoleinSpam
Moi
Niet doen!!! Als mijn sneakers vies zijn maak ik ze schoon onder de kraan met lauw water en vanish en een schuursponsje
't Is een oud topic.

Maar hoe je nu suede sneakers schoon maakt, daar hoor ik wel graag tips voor. Ik heb mooie lichtroze Adidas maar ze worden zo grauw... Zo'n borsteltje helpt niks.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
deze Adidas dus

Althans zo zagen ze er ooit uit. ..
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven