Gestopt met de pil!

06-11-2014 16:45 2058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Wij schrijven over het stoppen met de pil en zwanger worden. Sommigen zijn net gestopt en begonnen aan de eerste ronde, anderen zijn al een paar rondes verder en een aantal van de groep is inmiddels zwanger! Leuk als je meeleest! Meeschrijven kan natuurlijk ook altijd. Op het moment is de tabel vol, maar mocht er iemand afvallen kan er altijd weer iemand anders aansluiten.

NaamLeeftijd+partnerNODBijzonderheden Meral 33+38

14-08-2015 uitgerekend zwanger

jongen Panda 20+35 Lollie 25+30 13-05-2015 20 weken echo

29-09-2015 uitgerekend zwanger

jongen Elkebloempje 28+29 20-05-2015 meisjevf 23+29 Annemarijeg 25+24 Nadaaitje 25+29 mijnnaamislaura 28+28 15-05-2015 Xana-92 23+27 28-05-2015 20 weken echo

21-10-2015 uitgerekend zwanger Anne-1985 30+37 Eline05 Bruin-uiltje 26+25 Jen1985 29+29 12-05-2015 20 wekenecho zwanger Newbie1987 27+30 07-05-2015
Bij mij precies het zelfde eline. Nu 1 week en 1 dag overtijd en alle testen negatief. Wel ongesteldheidsgevoel maar het komt niet. ..
Ja een drama heb ik ook.. Heb je dat al eens vaker gehad? Ik namelijk nog nooit vind dit zo raar
quote:anne-1985 schreef op 13 mei 2015 @ 19:59:

Ja heb echt de hele dag in de stress gezeten voor de uitslag dus dat de uroloog zo positief erover is heeft me echt goed gedaan, hij zei dat we maar goed verder moesten proberen haha.Dat was je ook echt gegund!!
Anne, wat een super nieuws zeg!! Nu hopen dat het ook snel mag lukken. 😊
Nee nog niet eerder gehad eline.

Heb in de tussentijd van mijn nod tot nu af en toe wat bruin/bloed verloren maar echt heel weinig
Annemarije en Eline toen ik de eerste keer zwanger was had ik hetzelfde.. last van menstruatiegevoel maar ik werd maar niet ongesteld ik testte ook negatief in de eerste week.. pas na 1,5 week had ik een positieve test. De een produceert meer hcg dan de ander maar mocht je echt zwanger zijn dan test je binnen 3 weken positief.

even volhouden nog
Hee nadiatje

Bedankt voor de reactie dat geeft goede moed!

Had je ook last van klachten toen?

Heb het idee dat ik wel Zwanger ben eigenlijk voel me gwn echt anders en inmiddels dik overtijd gooi de volgende week nog maar een zwangerschapstest tegenaan!

Groetjes
Ik kreeg eigenlijk pas symptomen de dag nadat ik positief had getest, heel bizar eigenlijk! Ik moet wel eerlijk bekennen dat toen ik een paar dagen over tijd was dat ik mij idd wel anders voelde..

ik zou nog even paar dagen wachten met testen.. dan weet je zeker dat je positief test ;)

ik duim voor je meid!
Spannend eline. Wanneer wil je weer gaan testen?

Ik heb vandaag echt last van ongi pijn wat doorslaat op mijn darmen. Krijg dan hele erge kramp en weet dan even niet waar ik het zoeken moet.

Nadaaitje dat geeft nog enigszins hoop dat jij ook pas 1.5 week later positief testen.
Nou dames de pijntjes verklaren alles. Vanmorgen weer getest en ja hoor een tweede streepje kan het echt niet geloven!!na 1.5 week overtijd een positieve test.... nu hopen dat het blijft plakken
Annemarije!!! Joepie, wat een leuk nieuws, gefeliciteerd. Ik zag je foto op FB maar zag het niet zoals je zelf al schreef idd.
Annemarije GEFELICITEERD

Het kon ook niet anders haha.

Welkom to the club.😊
Gefeliciteerd annemarije! Hartstikke leuk nieuws!!

Hier ben ik vandaag ongesteld geworden :(

ben best wel teleurgesteld omdat ik zoveel symptomem had deze keer maarja..

nod is 9 juni
Dankjewel. Wel heel onwerkelijk. Morgenochtend nog maar een testje doen

Jammer nadaaitje! !
Yep still alive hoor @elke . Beetje druk geweest laatste dagen. Jarig geweest van de week dus de leeftijd kan naar 28 in de tabel Meral , dankje! Hoe is het bij jou Elke, vruchtbare dagen al achter de rug of zit je daar nu nog in?

Annemarije, ik zag het op FB al, van harte! Lijkt me ook onwerkelijk zo in het begin met een vaag 2e streepje, maar een streep is een streep, erg leuk! Laat het maar op je inwerken.

Eline, voor jou nog witte testen helaas. Misschien verloopt het bij jou hetzelfde als Annemarije en moet je gewoon nog heel even geduld hebben.

Nadaaitje, wat jammer voor je zeg.

Ik heb een drukke week achter de rug. Nieuwe auto opgehaald (super blij mee). Verjaardag gevierd, gewerkt enz. De klusdagen/weken zijn weer aangebroken en probeer er verder niet teveel mee bezig te zijn. Ik schrijf hier ook wat minder mee zoals jullie misschien wel merken, maar dat geeft me gewoon iets meer rust. Ik lees wel met regelmaat mee en lees dan even terug dus ben op de hoogte.

Fijn weekend allemaal!
Ik vind het nu wel even ***

Het is zo dubbel hè... Zoals veel dingen in het leven.

De ene plaatst een berichtje over dat er positief getest is, de ander een berichtje dat het mislukt is en ikzelf denk aan mijn NOD volgende week, waar ik niks van ga verwachten.

Annemarije, voor jou vind ik het natuurlijk wel oprecht heel erg leuk! En ik gun je het vanharte.

Newbie; leuk dat je toch nog meeleest.

Ik heb woensdag mijn NOD. Dus mijn vruchtbare dagen zullen wel al voorbij zijn. Geen idee.

Hou dat niet meer bij. Zorg gewoon dat het tot aan de NOD zo nu&dan gezellig is.
Hoe is het trouwens met Panda, komt er al wat? (Rare vraag natuurlijk). Ik hoop van wel dan kan het echte afsluiten beginnen voor je.. :(
Annemarije, proficiat!

Leuk hoor! Hoop van harte dat het een goede zwangerschap is en blijft!! 😊

Vind het fijn om te lezen dat er weer iemand zwanger is maar merk ik dat ik dat ook heel lastig vind, oops!! Sorry 😊😊

Newbie, hier nog eigenlijk niks gebeurd... Maandag weer terug naar de gynaecoloog en verwacht dat ik dan medicijnen krijg om het op te wekken... Zie daar behoorlijk tegenop...
Ik begrijp jullie meiden! Je gunt het iedereen, maar toch ben je zo jaloers! En wil je ook zelf snel zwanger zijn. Ik hoop ook echt dat iedereen snel mag aansluiten bij de zwangeren.

Panda, hopelijk word je snel geholpen en kunnen jullie het afsluiten en verder gaan.
goedemiddag,

annemarije nogmaals van harte! wat fijn dat de test mooi duidelijk wordt nu!

Ik heb zelf aangegeven dat gister mijn nod was. Maar omdat mijn eisprong afgelopen maand heel raar ging (en als ik er überhaupt eentje gehad heb, dan is ie later gekomen), verwacht ik dat mijn nod morgen of maandag zal zijn. Donderdagavond wel de herkenbare kramp gehad, maar verder nog niks geen klachten. Heb wel weer zere borsten. Kon gisteravond niet eens lekker liggen in bed. Maar ze zijn een stuk minder gevoelig dan vorige maand.

Ik heb een sterke verwachting gewoon ongesteld te worden deze maand. Het zei zo.. ik heb er deze maand ook wel vrede mee. Het komt vanzelf ooit wel...
mijn naam is laura, een hele lieve meid, als je in m'n ogen kijkt, weet je niet welke kant je op moet kijken..
Laura, dat zegt niks natuurlijk! Hoop gewoon voor je dat je wel een positieve test krijgt. Duim voor je!!

Jen, Gefeliciteerd met jullie mannetje! Geweldig zeg. Het word hier echt een jongens clubje haha. Nu kan ik niet achterblijven! Nog even wachten hier.
Laura, spannend.

Wel goed/knap, dat je jezelf voorbereid op een menstruatie.

Maarja, dan gaat het nog steeds niet leuk zijn.
Dames!

Ik merk dat ik veel met andere dingen bezig ben nu de laatste loodjes in beeld zijn. 27 weken zwanger en nog druk met werk en alle laatste dingen regelen zodat ik met mijn verlof ook echt verlof heb. Alles word zwaar en ik merk dat ik weinig lucht heb, mijn buik in de weg zit en tillen en bukken ook bijna niet gaat. Ik ben ook snel moe en lig regelmatig 2 uur te slapen op de bank.

Ik wil graag voorstellen aan jullie om een nieuw vervolgtopic aan te maken voor ons met een openbaar wachtwoord en gebruikersnaam, zodat jullie niet meer alleen van mij afhankelijk zijn om de tabel aan te passen. Ik merk dat de tabel bijhouden op dit moment voor mij totaal geen prioriteit heeft en ik het steeds voor me uitschuif wat niet leuk is voor jullie. Tuurlijk lees en schrijf ik mee, maar tis fijn om dit kleine 'moeten' dingetje van mijn lijstje te kunnen strepen.
Wauw Meral, wat zeg je nu?! Het topic uit handen geven.

Knap dat je aan jezelf denkt.

Heel belangrijk!

Ik weet alleen niet of ik van een openbaar wachtwoord&gebruikersnaam houdt...

Misschien wil iemand anders een nieuw topic openen en beheerder zijn?

Of anders wil ik het wel?
Meral, snap je helemaal hoor!

Ik wil best even een nieuw topic maken. Is zo gedaan.

Doe jij maar lekker rustig, dit heb je nu ook nodig.

Meiden als ik het nieuwe topic gemaakt heb. Laat ik dit even weten op fb en plaats ik hier ook de naam en link.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven