Gestopt met de pil

18-08-2007 10:34 3591 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdKindGestoptNOD/UitgerekendBijzonderhedenBlink2252ejun '0906-08Harleygirl29301esep '07 Nadine 409342enov '0803-09-0926-08 gyn 13-08 vk

Jongen

Nadine 409341eapr '0630-08-07 Nick Blink2241eokt '0629-09-07VincentOngeduld2271enov '0614-01-08 GuidoUtah262eaug '0702-05-08TimB80271ejul '0725-06-08YvoZaza 271eokt '0615-08-08LynnBloemetje78301ejul '0723-11-08 kleintje* Meissie80281edec '0610-12-08CharlotteSweety32341eokt '0624-12-08LauraTinkerbel80281ejun '0624-03-09Tomas

Hopelijk kunnen we in dit nieuwe topic snel nieuwe zwangeren en baby's verwelkomen!!
Ongeduld: Gelukkig wat een opluchting....

Pfft kan me voorstellen dat het wel eng was hoor maar jipijeee "ons" Guidootje maakt het gelukkig helemaal goed.
Nou ja ons uiteraard tussen aanhalingstekens maar soms voelt het een beetje zo
Goedemorgen meiden,

HIer nog steeds geen duivels.........word nu wel spannend. Had zondag beetje ongikrampen en dat is sinds gisteravond weer helemaal over. Mijn temp is nu wel iets gedaald van 37.12 naar 36.82. Ach ja we zien wel. Zal vast wel een keer goedkomen...

Fijne dag iedereen.

Ongeduld: Fijn dat het niets ernstigs is bij Guido. Echt een opluchting.

knuffels en xxxxx
Dag meiden

Ik moet ff mijn hart luchten. Ik kreeg net telefoon van de vader in spé. Heb hem al niet meer gehoord sinds begin juli. Heeft hij het er ineens over dat hij een regeling wil treffen over "onze" dochter. Wat "onze" dochter, "mijn" dochter. Zeg ik ja wat voor regeling dan, zegt ie ja dat ze deeltijds bij jou is en deeltijds bij mij. Heb hem van volgende repliek gediend "Ik dacht het niet!!!". Zegt hij maakt het dan niet uit wat ik wil, zei ik tegen hem "jij wou toch een abortus".

Pfff wat een moeilijke situatie zeg. Als ik weet dat hij er echt zijn best voor wil doen zal ik hem heus geen contact met zijn dochter ontzeggen. Dat zou ik mezelf nooit vergeven, en ik denk ook niet dat mijn kleine meid me dat in dank zal afnemen. Maar dan zal hij zich eerst fors mogen bewijzen en eens wat moeite beginnen te doen. Vind het ook heel moeilijk dat zijn vriendin er zo negatief tegenover staat. Ze heeft tegen hem gezegd dat als hij contact met zijn dochter wil, ze hem het leven zuur zal maken. Dus hij zal het eerst met haar mogen fixen.

Even voor b80, en mss de anderen ook. Een korte samenvatting van onze "relatie". Ben 6 maanden met hem samen geweest, waarin hij mij heeft wijsgemaakt dat zijn "ex" nog bij hem inwoonde omdat het huis nog op haar naam stond en ze dat eerst samen moesten regelen. Maar achteraf bleek die "ex" zijn "vriendin" en de andere 99% van wat hij me ooit verteld had bleken ook leugens. Het verhaal is ingewikkelder en uitgebreider dan dat maar om het ff kort te schetsen.

Pffff wou het gewoon ff van me afschrijven.

Ongeduld blij dat de bobbel van Guido ok lijkt.

Harley spannend. Jouw tijd komt nog, thumbs up.

Knufje van meissie
Ongeduld, wat fijn dat Guido oke is!! Dat zal toch een opluchting geweest zijn.

Meissie, wat een klote situatie zeg. Heeft de vader het kindje erkend? Lastig, je moet goed bedenken wat je wilt en wat het beste is voor je kind. Kan me voorstellen dat jij het absoluut niet ziet zitten en als de vader het kindje niet erkend heeft, sta jij redelijk goed in je recht volgens mij.

Alleen.. bedenk goed wat het beste is voor je dochter. Klinkt misschien hard, maar je ontzegt haar ook haar vader als je hem er helemaal buiten zou willen houden.

Moeilijk situatie meissie!
Meiden met meer ervaring dan ik heb nog een goede tip voor mij??

Gisteren gevoed om 22.00 uur, om 1.00 uur en toen wilde ze niet meer slapen. Om 3.30 uur sliep ze weer... pfff... en volgende voeding om 6.00 uur.

En eigenlijk gaat dat elke nacht zo. Weet echt niet meer wat ik nog kan proberen dat ze gewoon gaat slapen, elke nacht ongeveer tussen 1.00 en 3.00 is ze wakker. Te maaien met haar armen en beetje huilen en kreunen. Krampjes? Ze doet alsof ze wil drinken, maar dat doet ze niet. Vinger in dr mond helpt ook alleen zolang die er in zit en als ze in slaap valt en hij gaat er uit begint het weer van voor af aan. Zelfde met speen.

Nog goede tips?
Zaza: Effe snel. Misschien maait Lynn zichzelf wakker met haar armpjes. Misschien is inbakeren een optie? Heb ik zelf geen ervaring mee, maar ik hoor er wel goede ervaringen over. En Lynn heeft natuurlijk nog een omgekeerd dag en nacht ritme, dus dat moet ze ook nog doorhebben. Heeft ze misschien ook last van krampjes? Dit had Guido wel. Wij gebruikten druppels van VSM, cinababy. Ik hoop dat ze snel deze nachtelijke escapades achterwege laat, want dit is killing!
Oh, te snel op versturen gedrukt!

Meis: Lastige situatie! Ik zou waarschijnlijk hetzelfde reageren als jij, maar ik denk dat Zaza wijze woorden gesproken heeft. Het belang van je kleine meisje staat voorop, en een vader in haar leven is natuurlijk een grote pre. Maar dan moet dit natuurlijk wel allemaal mogelijk zijn...

Harley: Spannend joh! Wij duimen verder voor je!
Ongeduld, gelukkig is alles goed met Guido! Was ook wel ongerust, maar ben blij dat het goed is! Ik zou ook die extra onderzoeken niet doen. Maar wel fijn dat je in december terug moet komen.

Zaza, idd misschien inbakeren proberen. Wel goed voor laten doen op het bureau hoor. En net zoals Ongeduld zegt CINABABY! Dat doet wonderen. Wel aan de dosering houden, maar daar kreeg ik Vincent gelukkig wel mee stil. Ik hoop dat ze snel dr ritme in de goede volgorde heeft. Kan me die nachten nog goed herinneren. Je geeft ook borstvoeding toch? Weet je zeker dat ze voldoende voeding daaruit krijgt. Ik had een vriendin die deed ook borstvoeding en de kleine dronk goed, maar toen bleek haar bortsvoeding niet voldoende te zijn. (begrijp je me nog?). Ik probeer maar wat mee te denken. Ik hoop dat het snel weer beter gaat!

Jeetje Harley, vind het ook spannend hoor! Je weet het niet he! We duimen voor je!!

Hier is het verder druk druk. Werk bijna mijn normale uren weer en dat is toch wel ff weer wennen. Ik ben door de kleine man omgetoverd tot Baba. hahaha Ook vind hij het reuze grappig om te niezen. Dus het gaat hier de hele dag Hatsjie! en dan ligt hij helemaal in een deuk. Gek kind! Van wie zou hij dat nou hebben?
Goedemorgen meiden,

Helaas de duivels zijn vanochtend doorgebroken. Op naar de volgende ronde , hopelijk zijn ze er in het z'huis deze keer op tijd bij....

liefs knuffels xxxxx
Chips! Hoopte het zo voor je!! Bah....

Ik hoop ook idd dat ze er nu op tijd bij zijn voor je eisprong. Veel succes meid. (weet niet zo goed wat ik moet zeggen...sorry
Meissie80: God allemachtig meis wat verkeer jij in een moeilijk situatie. Maar Wat Zaza vraagt is wel belangrijk: heeft hij het kindje erkent? Zo niet dan moet dat alsnog (als je het beiden eens bent want jij moet toestemming geven) anders kan hij fluiten naar zijn rechten.

Verder kun je hem voorstellen om er hulp bij te zoeken.

Maatschappelijk werker of zelfs psycholoog.

Dit zeg ik omdat hij in eerste instantie riep "pleeg maar abortus" en dat klinkt nogal ernstig.

Is hij er niet klaar voor? Is hij alleen bang en onzeker?

Wil hij dwarsliggen?

Allemaal vragen die van groot belang zijn om een keuze te maken wel of geen vadercontact.

Ben het wel met Zaza eens dat je voorzichtig te werk moet gaan, want jij maakt dan voor je meisje de keuze haar haar vader te onthouden....

Meid ik zou niet alleen tobben, bespreek de mogelijkheden met een prof en ga vooral niet aan jezelf voorbij hoor.

Kies voor jezelf en je dochter maar vergeet nooit dat er wel een vader is.

Ik wens je heel veel sterkte en blijf van je af schrijven ok?

Maar doe het niet alleen vraag iemand ok??

Knufffffff

ps; En vergeet niet te genieten van je kindje......

Zaza: Ja Cinababy heb ik ook heel goede berichten over gehoord.

Verder idd inbakeren (heb je speciale doeken voor bij de babyzaken) Een pasgeborenen schijnt erg te kunnen schrikken van zijn/haar ongecontroleerde spierbewegingen en zo wakker worden.

Verder hoorde ik laatst iemand zeggen dat haar kindje overdag in licht slaapt (wel in slaapkamer niet in box of ergens waar teveel prikkels zijn)

En s ávonds pas donker maken.

Iedere avond voor het slapen een kalm rustig moment in schemer donker (bijvoorbeeld babymasage of de laatste voeding boven geven in alle stilte en halfdonker)

En uiteindelijk slaapt dat kindje nu prima.

Maar vergeet niet meis dat jouw mooie Lynn nog heel jong is en dat het wel even duurt voor er een ritme komt.

Ik hoop voor jou dat je wel voor jezelf rustmomenten kan vinden?? Anders ben je straks op.

Ik hoop dat je er wat aan hebt maar ik heb uiteraard nog niet zelf de ervaring

Succes meis!
Harley: He wat balen meis!

Heel dikke knuffel voor jou en een heleboel frisse moed voor de volgende keer! xxxxxx
Harley.. klote.. :(

Blink, haha, leuk dat baba en het niezen. Kan niet wachten tot ze wat ouder is..

Man heeft vanmiddag cinababy gehaald en neusspray. Ze piept volgens mij namelijk ook zo 's nachts omdat haar neusje wat verstopt zit. We zullen zien..

Verder ben ik me er op aan het instellen dat ze misschien toch maar snel naar dr eigen kamer moet. Ze maakt soms zo'n lawaai 's nachts! Echt heel hard kreunen en knorren. Lees het op internet wel meer, het schijnt niets te betekenen. Ja.. dat ik wakker wordt constant. We zullen zien..
Zaza: Ik hoop dat de middeltjes helpen meid.

Heb van de week opgepast op een kindje van 4 maandjes en die piepte ook zo. De arts van haar had ok gezegd dat het geen kwaad kan ,het is alleen lastig voor zo'n wurmpje met bijvoorbeeld drinken etc..

Hoop dat ze snel opknapt door die Cinadinges enzo

Harley: Wat ik zat te bedenken...om te voorkomen dat het ziekenhuis weer verkeerd gokt.

Kun je niet zelf ovulatietesten doen thuis?? Dan weet je zeker dat de timing goed wordt next time.

Ik heb er nog 4 voor je liggen van Clearblue,dat is dan dus maar 2 dagen maar alle beetjes helpen.......(als je er 2 per dag doet dan he)

Als je ze wilt hebben mail je me maar dan stuur ik ze zo naar je toe.

Ze zijn goed tot maart 2009.

Bloem: Hoe voel je je?? Nog lekker op je wolkje hoop ik??
Hey sweet,

Das erg lief van je. Ik moet nu 9 september weer naa rhet z'huis voor die samenlevingstest en dat is precies de 14e dag. Volgens babybrabbel heb ik dan ook mijn eisprong. Ik wil het nu eerst nog even zo proberen en de dagen vorodat we naar het z'huis moeten gaan we elke dag klussen...Dus misschien is het dan nie tmeer nodig, maar mocht het nou toch nog niet goed zijn wil ik ze graag van je overnemen..

liefs xxxx
Harley: Uiteraard hoop ik met je mee meid! Maar mocht je ze nodig hebben..overnemen doe ik niet aan maar dan stuur ik ze je gewoon toe.

Anders gaan ze in Maart toch de prullebak in.

Knufff
Meiden, ik ben er weer!

Ik heb nog niks bijgelezen, dat doe ik straks op m'n gemak wel. Eerst ff boodschappen doen enzo.

Liefs Nadine
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
He Nadine,

Je bent er weer! Hebben jullie het leuk gehad? Nog 2 daagjes en dan is de grote dag voor Nick! Leuk hoor. Ik ben nu al met die van Vincent bezig. Heel stom misschien, maar vind het zo leuk en spannend! Ben benieuwd naar de taart die je hebt uitgezocht!

Hier gaat het iets minder met het sporten. Ben al 2 keer niet geweest, maar ik had een goede reden! Maar ben inmiddels 3,2 kg kwijt. Joehoe! Ik vind het wel erg moeilijk hoor. Helemaal omdat er elke dag op het werk nog lekkers getrakteerd werd. Normaal staat er altijd vlaai (ben ik niet dol op), maar nu natuurlijk heerlijk koeken of slagroomtaart! Maar ik heb niets gehad. Ik moet nog genoeg kg's dus probeer echt door te zetten! Ze willen dit weekend mooi weer hebben dus ga ik maar fijn fietsen met Vincent. Is ontzettend gezellig en goed voor de lijn!
ff snel voor zaza. Als je besluit in te gaan bakeren, heb ik nog wel doeken voor je te leen, niet gaan kopen hoor!!

ik heb de doeken van pacco, IDEAAL!! met klitteband, kan dus ook door opa en oma gedaan worden (indien nodig)
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Hey Nadine welkom terug!

Leuk gehad??
Blink: Knap van je hoor dat afvallen.

Het is ook altijd heel moeilijk maar ga door he?

Succes.
Harley: He nee! Pfffff, ik gun het jullie zo!

Blink: Kan me goed voorstellen dat het echt wennen is om weer je normale uren te werken. Hoe is het nu met je moeder? Ik kan me helemaal voorstellen dat je al met Vincents verjaardag bezig bent! Wat zijn je plannen?

Meissie: Hoe is het nu met je? Kom je er een beetje uit? Heb je mensen in je omgeving met wie je hier goed over kunt praten?

Zaza: Hebben de tips wat geholpen? Ik stond er ook van te kijken hoeveel herrie kleine babietjes kunnen maken, het zijn soms net cavia's!

Sweet: Hoe is het met jou? Heb je de hormonen een beetje onder controle?

Nadine: Welkom terug! Ben benieuwd naar je belevenissen!

De gastouder vertelde vanochtend dat ze vriendlief zo op Tijl van de Lama's vindt lijken. Had ik nog nooit gezien, maar nu ik ben gaan vergelijken, zie ik ook overeenkomsten! Haha. Verder vertelde ze vanmiddag tegen vriendlief dat Guido het makkelijkste kind is wat ze ooit heeft gehad! *TROTS*
Ongeduld: Ja hoor Sweet is weer helemaal Sweet.

Ik begin het nu steeds leuker te vinden...en ik weet dat dat ook weer kan omslaan hoor mar voor nu geniet ik.

Klein meisje is eergisteren weer goedgekeurd door de gyn en is nu lekker aan de trappel; Zo'n fijn gevoel!

Wat doet Guido het goed zeg!

Nou dat kan ook niet anders.

Ons clubbie heeft uiteraard de liefste baby's
ff update.. kom later nog wel terug voor reacties op anderen.

Gisteren hele dag in bed met wat koorts en pijnljke borst. Bij dokter geweest en beginnende borstontsteking, wat grieperig en volgens haar oververmoeid.. Dus.. gisteren mn moeder hier de hele dag geweest om voor Lynn en mij te zorgen. Vandaag blijft mn man thuis. Straks weer naar de dokter om nog even te controleren.

Lynn heeft gisternacht en vannacht op haar eigen kamertje geslapen en dat is ook beter. Ik word niet meer zo snel wakker en slaap daadwerkelijk een paar uur achter elkaar.

Ben bezig met de cinababy, maar kan nog niet echt zeggen of dat helpt of niet. Ze heeft vannacht super gedaan, dat wel. Ze had om 22.00 uur voeding, toen om 3.00 (!) en om 7.00. Van mij mag ze dat wel even volhouden zo 's nachts!

Kom later wel weer...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven