Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben blij dat ik niet gestript ben net, ik was al meteen tot watje gekroond hier .

Allebei mijn vk's en de waarneemster waren er en ze hebben allemaal hun dienstrooster ingepraat bij de baby omdat ze het graag tijdens hun dienst zien gebeuren.

Als ik van het weekend nog niet ben bevallen komt er waarschijnlijk wel een VK bij mij thuis om te strippen (en nee, ik ben er niet eens zelf over begonnen).

Voordeel dat ik wel had bedacht: toen ik 2 weken geleden voorweeen had kon het nog maximaal 3,5 week duren voordat de baby er zou zijn. Nu is dat nog maar 1,5 en dat is al een stuk beter te overzien, dat houd ik nog wel vol als het echt moet.

Meeting: goed idee, ik ben voor!! Iemand nog organisatorisch talent?

@mirjam: leuke set! Welk maatje heb je nu gehaald?

Floor is trouwens ook helemaal gek op de stofzuiger. Ze gaat meteen aan het snoer trekken en op de knoppen drukken en zodra hij aan is krijg ik de stang niet meer terug, dan moet zij eerst even "voorzuigen".

@annie: 8 weken alweer bijna, dat gaat echt snel! Het pasgeboren is er nu dan wel vanaf. Ik vond de nacontrole bij Floor best moeilijk omdat het echt een einde aan de kraamperiode betekende. Dat was zo'n heerlijke tijd.
Annie, de winkel heeft me een kwartier na openingstijd laten wachten, ze hadden om 10.00 uur open moeten gaan maar de deur ging pas om 10.15 uur open..en daar baalde ik dus erg van (want ik moest eigenlijk om 10.30 uur weer thuis zijn, en de reistijd is een half uur).

En Annie, nacontrole gehad? Sjonge, het gaat hard he.. Heb je een fijne periode afgesloten? Ik geloof het wel he? (alleen was jouw ziekenhuisopname met Sverre natuurlijk heel naar).

Pebbles, Floor ook al zo gek op de stofzuiger? Hanna is vooral erg bang voor de herrie die eruitkomt (dat heeft ze dus ook bij de keukenmachine e.d.). Dus jij mag nog wel even rondlopen met je dikke buik? Gelukkig voel je je vrij goed toch?

Heb net een stapeltje pannenkoeken gebakken voor zoon en een vriendje dat kwam aanwaaien (nou ja; aanbellen).

Floor, ik heb trouwens van het jurkje maat 80, van de legging maat 86 (zal wel te groot zijn, maar ze heeft wel lange beentjes) en van de maillot maat 86-92 (zal wel helemaal te groot zijn misschien?) Mmmoi, echt grappig dat Jasmijn al maat 92-98 draagt van Esprit. Daar heb ik gisteren een bloesje in maat 80 van gekocht voor Hanna (lila, met ruches aan de voorkant) en dat is haar echt nog aan de grote kant. Dat zou Jasmijn dus al lang niet meer passen? Ik denk dat Hanna nu 82 centimeter is bij 10 kilo (gewicht is vrij zeker goed, lengte geschat).
soooooow, lunch achter de kiezen, sociaal gedaan, meisje naar bed en de woonkamer weer enigzins toonbaar.

alleen nog ff dweilen en we kunnen weer min of meer met schone sokken in de schoenen.
kletskousen.

ik kom eignelijk ook nooit meer op de msn groep. heb dat hele msn gebeuren nooit zo gesnapt. Hyve helemaal okidoki! en meeting ook. volgens mijn aurafoto (grinnik) schijn ik iets van organisatietalent te beschikken, heb het alleen nog niet gevonden. wat mij betreft doen we het ergens in november. dan zou iedereen min of meer kunnen komen, de pas bevallenen, en de zwangeren. dus dan is het nog de kunst om een dag, tijdstip en plaats af te spreken (is zo moeilijk nog niet organiseren) en hopen dat iedereen kan. Ik kan alleen eind november nietr, want Lief wordt 30 en we moeten nog een feestje organiseren.
Anders misschien de een-na-laatste zaterdag van november? En waar? Ergens in Utrecht, is dat oké? (of Amersfoort, om de dames uit het noorden nog iets meer tegemoet te komen). We hebben; Zuid-Holland, Utrecht, Noord-Brabant, Gelderland, en Groningen toch? Of mis ik nog een provincie?
pebbles; hahaha al die ongeduldige meiden op de tribune

Ik denk dat Mees gewoon op schema loopt nu hoor qua ontwikkeling. hij kletst nu de oren van je hoofd, wordt driftig als iets niet mag en is soms super ondeugend en uitdagend.

Annie; Ja Mees heeft nog steeds redelijk lang haar en veel krullen, zijn wel laatst ff naar de kapper geweest. er zit nu wel een model in.

Met Bram gaat het goed. druk op school en met vriendjes en zwemmen. Dat zwemmen is ook een never ending story zeg. pffff haalt nooit zijn diploma denk ik.

Meeting; lijkt me leuk! heb nog geen rooster van november, maar ik kan altijd proberen te ruilen. Noord-Holland mis je nog Mirjam daar woon ik.

Mirjam; Bram had dat ook, die was ook zo bang voor lawaai. nog steeds is ie gevoelig voor bepaald soort van lawaai. hij zegt het nu ook dat ie daar niet tegen kan. de staafmixer was vroeger ook een drama voor hem.

Ik heb trouwens een stofzuiger gekocht van playskool is ie geloof ik, voor Mees (vast voor 5dec.in de aanbieding

Mees is ook gek op de stofzuiger.

oja; zal ik een hyve accounbt aanmaken voor hier? of hadden we er al een?
Pepiet, maak maar een hyve hoor. Ik word lid!! We hebben er nog geen dacht ik. Meeten is leuk, ik ben voor. Waar maakt niet zoveel uit.

Max rijd mee op de stofzuiger. Vind hij leuk. Maf kind.

Mirjam, Tesje heeft de eerste maatjes 80 al aan. Ze groeit echt de pan uit. Heb van de week op een rommelmarkt vier broekjes, drie truitjes, een hesje, een winterjasje en een vestje gescoord voor vijf euro. Hele leuke dingetjes, zelfs Mexx zat erbij! Geen geld toch?!
Volgens mij heeft Ringel ooit een hyves-account aangemaakt maar ik zie hem nu niet meer in mijn lijstje staan.

We kunnen de meeting in zo'n Ballorig achtige tent doen. Die zitten er volgens mij genoeg in het midden van het land.

Half november moet ik weer gaan werken( wordt wel steeds later nu ik overtijd aan het lopen ben) maar ik werk dan in het begin nog maar 2 dagen in de week dus gaat het me wel lukken om te komen. 8 of 15 november is dan ook nog een optie. Zaterdag kan bij mij bijna altijd.

@mirjam: maatje 80 voor een meisje van 82 centimter lijkt voor mijn gevoel heel klein.

Ik heb voor Floor (rond de 80 cm) nu vaak 86 en soms al 92.

Alleen broeken heb ik aan maat 80 nog voldoende want ze heeft niet zulke lange benen.
euh ja er is al een hyve (helemaal vergeten) maar ik heb onzichtbaar gemaakt. zal ff kijken of ik hem tevoorschijn kan toveren.

sim salabim!
Als het goed is moet ie nu zichtbaar zijn, maar het kan ff duren voordat die instelling het ook echt doet. Hij heet klepmoeders in ieder geval en de groepsfoto is van onze eerste meeting. (krijg er dan spontaan al weer zin in)
Ringel, lukt het met goochelen? Of ben je ontgoocheld?

Pebbles, het gaat toch om je uitgerekende datum? Die telt als ijkpunt voor zover ik weet, niet wanneer je daadwerkelijk bevalt. Dus van de 16 weken verlof die je hebt, heb jij er helaas iets minder met baby dan je had gehoopt (en langer verlof met dikke buik dus, dat dan weer wel maar liever verlof met baby denk ik he?)
quote:fluffychuzzle schreef op 26 augustus 2008 @ 14:11:

Meeten is leuk, ik ben voor. Waar maakt niet zoveel uit.

Max rijd mee op de stofzuiger. Vind hij leuk. Hahaha, net of je op de stofzuiger komt met Max .
oh, ik ben helemaal gek nu!!!! Ik snap gewoon niks van MSNprogramma's enzo. Een vriendin wilde mij foto's doorsturen via gedeelde mappen, maar dan moets ik 1 en ander down loaden. Nu, er load van alles en ik ben er down van, wat ingewikkeld allemaal zeg!!

IK WORD OUD!!!

Stik, nu is Mats ook wakker, voorbij uurtje voor mezelf......

en waar komen al die bliepjes en bloinkjes vandaan...

ik word echt gek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oja, Hyves stond onder de privehyves, nog wel bestaand dus.

Ik ga Mats vermaken! Ciao
@mirjam: in principe heb je inderdaad 16 weken maar je hebt altijd minimaal de 10 of 12 weken na de bevalling (afhankelijk van wanneer je met verlof bent gegaan).

Als je dus een week overtijd gaat krijg je in totaal dan 17 weken.
Is dat zo Pebbles? Boffen dan!

Annie, wel rot voor jou maar je kunt het zo leuk omschrijven, dat je je suf loadt maar er erg down van wordt..
Mirjam, haha, nu zie ik het ook. Nee, Max kotm wel gewoon mee in de auto. Gaat vast sneller.

Ik heb me aangemeld voor klepmoeders. Kon hem niet vinden via de zoekfunctie. Ik snap af en toe helemaal niets van die hyves, maar goed.
o help Mayte heeft de knopjes aan de zijkant van dwe tv ontdekt en zapt zich een ongeluk!
Ben weer terug, heb mijn klas heel leuk ingericht met een loungehoek met 2 zitzakken. Ik ben daarna naar mijn ouders gegaan maar daar ging het niet zo goed. Heb overgegeven en de hele middag op de bank gehangen. Nu ben ik thuis want we hadden met wat buren afgesproken te gaan bbq'en, om alles wat over was van zaterdag op te maken. Ik heb helemaal geen zin, maar ja, ik maak wel zin.

O ja, en Jasmijn rijdt ook altijd op de stofzuiger, ze noemt hem auto.

Ik heb ook wel zin in een meeting in november, ergens rond Utrecht lijkt mij prima.

Nu ga ik me even warmer aankleden...
Ik kan de klepmoeders hyve dus echt niet meer vinden.

Hij zou bij mijn hyves moeten staan toch? Hoe krijg ik hem weer zichtbaar?
pebbles; ja je hebt recht op verlof vanaf de datum van geboorte, dus hoe langer je door loopt hoe meer verlof je dan hebt. 16 weken vanaf de geboorte.

ik heb de klepmoeders wel gevonden, ergens bij je instellingen kun je hem terug vinden
Gevonden!
Meeting lijkt me leuk. Heb ook nog niets gepland in november. Heb in de hele maand nog niets gepland staan.

@hyves, wat mij betreft spieken we gewoon bij elkaar. Volgens mij heb ik iedereen inmiddels in mijn hyves staan, Fluf net geaccepteerd en ik spiek altijd wel hier en daar. Ben veel te lui om op meerdere plekken foto's te moeten uploaden.

@annie, einde kraamtijd. Haha, volgens mij komt er bij jou nog wel een kraamtijd met een ander kindje.

@pebbs, nog niet dus. Jammer voor je. Duimen voor vannacht.

@mmoi, zo misselijk. Dat was bij Jas dus toch 14 weken? Of vergis ik me. Leuk, een loungehoek in de klas. Je gaat met de tijd mee!

@ringel, lekker gepoetst? Ik heb met Roan nog nooit minipizza gegeten. Vanmiddag lunchten we met z'n 3en aan tafel. Roan kreeg een verse witte boterham (normaal uit diepvries ontdooid) met chocopasta. Hahaha. Hij vond het zooooooo lekker. Grappig.

Roan is niet bang voor de stofzuiger. Vindt de hulpstukken die erbij zitten wel interessant.

Mag ik trouwens even de aandacht. RapapapaaaaaaaaaaaRapapaaaa. Roan heeft vanavond met een heel vies gezicht wat blaadjes sla en stukjes tomaat naar binnen gewerkt!!!!!

Gebruiken jullie trouwens een deken of nog steeds een slaapzak? Roan ligt nog in een slaapzak, maar die wordt te klein. Zit nu te twijfelen of we overstappen op een dekbed of een slaapzak. Hij vroeg vanavond ineens om een deken. Dat ziet hij natuurlijk 's ochtends bij ons.
Mmmoi, zo misselijk? Vervelend! Verder ben je de eerste 12 weken wel goed doorgekomen he?

Krokus, hoi!

Zo zien de kleertjes er trouwens uit als Hanna ze aanheeft:

jeetje MIrjam wat stapt ze al goed!

november is mij ook prima, tegn die tijd toch regelmatig aan het werk en geen weekend diensten meer (toch wel weer handig) heb 1 september afspraak met leidinggevende om dit soort dignen door te spreken.

verder geen puf om te tikken, ga desperate housewifes kiekeloeren en daarna pushing daiseys (schrijf je dat zo?)
Nou jullie schrijven ook 1 boek op 1 dag..

Pebbles schiet nu eens op. Ik ga voor donderdag, dan wordt ze geboren....

Verder geen zin om te reageren...Hoi en doei...

Was alleen Pebbles check!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven