Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pebbles...nog niets...Maar in de ochtend bepalen of het die dag wat wordt is niet reeel haha....

Wat ik altijd hoor is dat de tweede veel sneller gaat. Floor was er voor een eerste toch ook best snel.

Ik gok dat jij ineens een weeenstorm krijgt of water breekt eerst en dan patsboem paar uur later is kindje er...

En dan kan dan best starten in de middag of avond of ochtend en de nacht lig je gewoon te pitten.

Kennis was pas om 12 uur nog bij VK, beetje gestript en 15.30 was kindje er. In de tussentijd vanaf vk, nog boodschappen gedaan en alles en 2 uur bezig....En zo zijn er heel veel verhalen die je ook wel kent...Ben benieuwd!!!

Ringel: leuk ik denk ook dat je een meisjesbaby krijgt. Zet maar in de poll...

En Mmmoi krijgt een jongen denk ik...

En Pebbs denk ik nog steeds een meisje.

Bij Annie had ik het fout, want dacht toen ook een meisje...

Annie: bijzonder dat Sverre zo herkenbaar voelt. Hoor je best vaak..Dat ene kind je al vertrouwder is dan andere... Meer van jezelf ofzo. Wat dan niets afdoet voor de liefde voor beide of al je kinderen.

Kom straks kijken of er weer babynieuws is.!
nou, zoon ligt op bed. Pffff, een vermoeid mannetje is wel heftig om om je heen te hebben.

Ff denken,

Mmoi, je blijft winkelen. Hhahaha. Ik ben dus idd iemand die niet van shoppen houdt. Zelfs voor Roan ga ik niet vaak. Dure setjes koop ik voor hem absuluut niet. Hij is zo'n rouwdouwer, zovaak vlekken en gaten, dat ik het zonde vind. Het is een echte jongen. Alles moet wild en met lawaai. Hm, soms nog even aanpassen voor mezelf. Hahaha.

@annie, bijzonder dat je sverre zo snel lijkt te kennen. Vaak hoor je dat zoiets een maand of 4 duurt.

@ringel, hier ook de gok op een meisje. Waarom weet ik eigenlijk niet. En heerlijk zeg, tot 9.15 slapen. Bij ons gaat het ook supergoed hoor, rond een uur of 7 is hij wakker, en we laten hem kletsen tot 8 uur. Dan gaat 1 van ons eruit. Vanochtend was ik de l#l. Was niet helemaal in m'n hum vanochtend, dus ben er om 9.30, toen lief eruit kwam, snel weer een uurtje ingegaan.

@ris, wat schrikken dat je ineens weinig leven voelt. Gewoon gelijk achteraan gaan. Hartstikke goed.

@fluf. Achteruitgang lijkt me niet goed. Toch weer even contact opnemen met arts misschien? Respect voor jou hoor, hoe je met al je mannen en je vrouwtje omgaat.

@babba, hoe gaat het eigenlijk op je nieuwe werk? Hoor je er maar weinig over/

Lief is naar de Euroborg. Daar gaat hij F1 op groot scherm kijken met zijn broers en zijn vader. Wat je leuk vindt.Hahaha. Ben nu zelf rundvlees aan het braden. Vanavond ouderwetsche hollandsche pot. Bloemkool, aardappels en rundvlees. Heeeeeerlijk!
Bij Floor begon het ook 's nachts en dat hoor je heel vaak dus daarom zal ik wel denken dat het alleen 's nachts kan beginnen.

Op het moment geloof ik al bijna niet meer dat het ooit nog gaat beginnen, laat staan dat het heel snel zal gaan.

Vanaf de eerste wee heeft het bij Floor nog 23 uur geduurd dus nog best lang.

@ringel:Is dat stoeien nog wel vriendelijk bedoeld of echt door ruzie? Jullie catannen wat af zeg.

Ik zet trouwens in op een jongetje bij jou.
Had in mijn hoofd dat bij Floor binnen 12 uur gepiept was.

Haha ja dit is de eerste baby die blijft zitten.

Binnen 2 weken is hij/zij er, dat is wel zeker toch.

Ik gok op aankomende woensdag... Alle dagen dat kindje langer blijft zitten, krijg je erbij in je verlof...

Aimee begon in de avond na het eten en geboren volgende dag om 1700.

FF: lijkt me opmerkelijk dat Max dingen niet meer doet. Wel aan de bel trekken als je het niet vertrouwt. Kan hij niet met fysio beginnen of iets. Lopen is nog niet te laat, maar wel aan de late kant nu. En als je idee hebt dat het er ook niet snel aan zit te komen. Pittig allemaal voor jullie...

RIS: eng gisteren. Goed in de gaten houden en anders maar elke dag een ctg als je het er niet op hebt toch...Bij jouw is het nog belangrijker om dergelijke signalen in de gaten te houden.

Ik vind het wel knap van jou hoe nuchter je bent over je suikerziekte en zwangerschap...Je hebt vast extra zorgen tijdens een zwangerschap dan iemand die geen suiker heeft. Het is allemaal net wat meer kwetsbaar en stukken intensiever. Knap...En jippie over paar weken is hij er. Gaat jouw man het nieuws op de site zetten, jij bent paar dagen in zkh toch...

Krokus: knap die Roan...Wordt een kleine filosoof met zijn gepraat. Je foto's bekeken op hyves en tis echt een knappe jongen. Die mag zich wel op straat vertonen....
Ja dat stoeien is toch echt wel vriendelijk bedoeld. t zijn verder beste vriendinnetjes. (voor zover ze zich daar van bewust zijn natuurlijk)

bevalling Mayte begon de bevallings'ochtends om 4.45 (wel in het donker dus) en ze was er de volgende dag om 01.02. (hmmmmm duurde wel lang dus) Maar er worden geneog kindjes ook s'middags geboren en zo.

ben nu moe en ga ff bank hangen!
@Ringel: Om ff op je vraag terug te komen, de misselijkheid valt nu wel weer mee gelukkig. Ik kan gewoon niet zo heel veel eten, steeds kleine beetjes, en ik heb in sommige dingen echt geen trek meer, zoals koffie en chocolade. Raar! Gelukkig hoef ik niet echt meer te spugen, hoewel ik wel vaak een weeïg gevoel in mijn buik heb. Als ik dan iets ruik dat ik vies vind ruiken, word ik echt misselijk. Maar als ik steeds kleine beetjes eet, gaat het goed. Ik heb bij die BBQ alleen 1 hamburger op en wat fruit en dat ging prima, ik voelde me best. Op een gegeven moment wel heeeeel moe, maar ja, dat is ook niet zo gek als het half drie is ...

Vanmiddag hadden we weeeeer een BBQ, manliefs oma was 86 geworden en ieder jaar vieren we dat bij een oom in de tuin. Iedereen van de fam. die het nog niet wist, verteld dat ik zwanger ben. Ze reageerden allemaal heel enthousiast. Wel jammer van het weer, want eerst was het koud maar droog, maar nu ging het weer regenen. Dus zijn we maar naar huis gegaan. Jas zit met papa op de bank K3 dvd te kijken, die is moe. Heeft alleen maar een paar stukjes stokbrood en een ijsje op, dus ik ga zo proberen of ze nog eten wil.

Oja, manliefs nicht (stukje ouder dan wij) is sinds pas kraamverzorgster, en als we willen kunnen we haar aanvragen voor maart. Ik zit er nog over te twijfelen, het is natuurlijk leuk als het een bekende is (dan weet je zeker dat het een goede is en dat moet je anders maar afwachten), maar aan de andere kant kleven er ook nadelen aan. Ze moet toch ook je hechtingen checken en ziet je ook op je minst florissant zeg maar... wat zouden jullie doen? Op zich is het verder een hele leuke meid, we hebben niet veel contact maar ik kan goed met haar opschieten.

Dan nog de poll of het jongetjes of meisjes zijn/worden...

Ik denk zelf heel sterk dat het een jongetje is bij ons, dit omdat ik de jongensnaam al zo zeker weet en over een meisjesnaam echt moet dubben. Bij Jasmijn was dat juist andersom. En ik vind mijn zwangerschap zo anders, bij Jas hield ik niks binnen en was ik steeds heel misselijk; nu valt dat best mee. Ik kan gewoon steeds wat eten en ben wat weeïg, maar niet kotsziek. Wel ben ik in beide zwangerschappen vreselijk moe, iedere middag slaap ik ff tegelijk met Jasmijn.

Bij Ringel denk ik een meisje, waarom geen idee.

Ik ga nu maar eens wat eten geven aan het meisje...
Eigenlijk moet Pebbles 3x per dag meldplicht hebben...

Mmmoi fijn dat je nu minder misselijk bent. Ben benieuwd of je theorie van jongetje klopt. Haha en of hij Thijmen gaat heten. Staat zo mooi bij Jasmijn....

Jij had geen voorkeur voor geslacht, En jouw man?

Aimee is lekker aan het spelen in de box. Pikt ze nooit en nu wel...Relaxed, zij tegen haar mamma moet even poetsen nu. Lees: zit stiekum achter de comp.
Hallo,

ben ik weer.

Mmmoi, ik denk ook dat je een jongen krijgt. Ik vind Simon ook wel een naam voor jou, of zit ik er nu zwaar naast?

En voor Ringel gok ik ook weer een meisje.

Vakantie was leuk. Vooral de weken in eigen land (3 weken). Afgelopen week een midweek naar de Duitse Eifel geweest maar dat viel me tegen; ik wilde gewoon naar huis (niet gek na 3 weken van huis te zijn geweest).

Ik heb trouwens een nieuwe baan!! In de vakantie werd ik gebeld door een recruiter. Ik had twee maanden geleden mijn c.v. opgestuurd voor een fulltime functie (niet dat ik fulltime wil/kan werken maar hij had er om gevraagd dat ik mijn c.v. mailde). Even van vakantie teruggekomen voor het gesprek en het gesprek ging perfect. Toen ik terugreed naar mijn vakantiebestemming, kreeg ik een telefoontje van die recruiter (die ook bij het gesprek was geweest), of ik misschien direct terug kon komen voor het tweede gesprek? Ja hoor, natuurlijk. Ook dat was heel leuk (met een andere persoon dit keer) en twee dagen later gehoord dat ik de baan had. Het is voor 28 uur en voor de functie van office manager. Hun idee; ze hebben liever een goede parttimer dan een minder functionerende fulltimer (een goede fulltimer konden ze dus niet vinden). Half september begin ik en ik heb er helemaal zin in. Hanna gaat 2 dagen naar het kdv, manlief is een dag thuis en mijn moeder neemt een ochtend voor haar rekening. Zoon zal per 1 oktober 1 dag naar de BSO gaan dus dat is allemaal geregeld.
Woooow, mir, gefeliciteerd zeg. Net iets meer uurtjes dan je had gewild toch? Ik meende dat je zei dat je ideaal 24 uur was, met een eventuele uitloop naar 28. Mooi zeg.

@mmoi, ik had een bekende als kraamhulp. Beetje zelfde situatie als jou, alleen kende ik haar iets minder goed als jij je nichtje mss.

Ik zou het niet weer doen. En dan heeft het niets te maken met eventuele hechtingen bekijken, of er niet uit zien. Wat dat betreft zijn dat voor haar professionele handelingen.

Ik denk dat ze niet "streng" genoeg is geweest voor mij. Ik denderde de eerste week door, heb bijna niet geslapen overdag omdat ik barstte van de adrenaline. Denk dat dat ook 1 van de triggers was voor mijn latere gedoe. Maar goed, ik praat natuurlijk volledig vanuit mijn referentiekader
O ja Mmmoi, eerlijk gezegd zou ik net als Krokus ook liever geen bekende aan mijn kraambed hebben.

En Krokus, het aantal uren is eigenlijk wel prima. Bij mijn huidige werkgever heb ik een tijd ook zoveel uren gewerkt (en zelfs nog wel iets meer ook) vanwege een zieke collega en toen vond ik het wel meevallen, vandaar dat ik het nu wel aandurf. Verder is het werk op een kwartier fietsen, dus daar gaat niet teveel tijd in zitten.
@Babba: Als het aan mij ligt wordt het als het een jongen is, een Thijmen, maar manlief wil er nog steeds even 'aan wennen'. Ach, we hebben nog even de tijd Ik heb idd geen voorkeur voor het geslacht, dat had ik bij Jasmijn wel. Toen wilde ik heeeeeel graag een meisje, nu ik een meisje heb vind ik nóg een meisje heel leuk (Jas is immers ook leuk) maar een jongetje is ook heel leuk, gewoon omdat je dat nog niet hebt. Manlief zegt dat het hem ook niet uitmaakt, maar dat als hij zou moeten kiezen, hij toch voor nog een meisje kiest, omdat hij het heel leuk vindt met Jasmijn en omdat je nu weet 'hoe dat gaat', zeg maar.

Dat je nog steeds een box hebt staan trouwens, die van ons is al maanden op zolder. Af en toe wel handig, als ze het pikt!

@Krokus: Bedankt voor je mening, ik weet alleen niet of dat voor mij zo zou gelden. Ik denk dat deze nicht juist wel heel 'streng' kan zijn maar ik zou het zelf misschien moeilijk vinden om me bij de 'professionele handelingen' (mooi verwoord!) gemakkelijk te voelen. Ik denk dat het haar idd niet uit maakt.

@Mirjam: Gefeliciteerd met je nieuwe baan, leuk joh! Simon vind ik niet echt een mooie naam, doet me aan Nick en Simon denken Te 'gewoontjes'. Ik ben meer van de hockeynamen denk ik. Manlief kwam door de OS ook op 'Minke' (ook hockeyster) en dat vind ik op zich ook wel een lieve naam.

Vrijdag trouwens de 12 weken echo, spannend!!! Jammer dat ze dan nog niet kunnen zien wat het is Ik wil het heel graag weten, maar de man niet, dus dat wordt nog een discussie...ach, ik lul hem wel om, hihi.

Waar zit Pebbs? Nou ja, ze heeft beloofd dat ze zou posten als ze dacht dat het serieus begon, dus is ze niet bezig denk ik. Of...het gaat zo hard dat ze geen tijd heeft voor het forum. Dat hoop ik voor haar, ik zou iedereen een supergemakkelijke en snelle bevalling gunnen!
Speciaal voor de ongeduldigen onder jullie: ik ben dus nog steeds niet aan het bevallen.

Ik ga wel zo naar bed want ik heb hoofdpijn en ben heel moe.

Haha, ik zag Pebbles staan bij laatste reactie en dacht meteen Baby!!! Maar nog niet dus. Pfffffff het is net alsof we zelf weer bijna uitgerekend zijn, zo zitten we te duimen. LOL Toch wel speciaal hoor, zo met ons cluppie bij elkaar.
@mmmoi, wel fijn dat je nu niet zo misselijk bent als bij JAsmijn, lijkt me echt beroerd. (huhuhuhuh ff poging tot grappig zijn)

Thijmen....? hmmmmm Jasmijn en Thijmen. wel erg "ij" maar het bekt wel lekker.

En wat betreft een bekende als kraamverzorgster, lastig, als je verder geen problemen hebt bij de bevalling en alles dan lijkt het me niet zo een probleem. Maar idd met hechtingen en alles dat je, je zwaar ongemakkelijk kan gaan voelen en dat is nu juist niet de bedoeling. ZOu het zelf denk ik ook niet doen.

@baba, idd nog een box in huis??!! HIer is het kreng ook al weer een tijdje de kamer uit (lekker ruimte!!!!) maar we moetne nu de onderdelen weer bijelkaar gaan zoeken want die zijn in de loop der tijd een beetje gaan "dwalen" door huis. Verder alles oke?

@Mirjam, jeutje zo lang van huis! zou heimwee krijgen naar m'n eigen stekkie. En gefeliciteerd met je nieuwe baan! ben je nu tot die periode vrij?

en pebbels nog steeds niks.....daar gaat m'n theorie op een zondags kindje hahahahaha.

o jeutje is het alweer bijna 22.30 ga naar bed, ben bek af en wil gewoon lekker slapen (lang slapen als je het niet gewend bent is best naar)

trusten meiden

ps: sorry pebbs voor het antiduimen.;-)
Mirjam, leuk nieuwe baan.! Kan ineens snel gaan. Genoten van de vakantie. Hoe is het met Hanna...

Ja wij hebben de box nog staan. Ze gaat er niet dagelijks in, maar bv als we boven zijn of andere klussen waar we haar niet bij kunnen gebruiken...Ze vindt het niet heel lang leuk, maar puzzeltje maken etc wil dan nog wel.

Ik vind het nog handig. En wij zijn ook wel lakse mensen die errug laat zijn met die dingen...Ook niet echt mee bezig om hem eruit te doen. Tweede verjaardag ofzo haha.

Ga slapen.
De mensen die op zondag hadden gegokt hebben helaas geen gelijk gekregen. Eerstvolgende voorspelling is woensdag volgens mij dus dan heb ik nog 2 dagen rust.

Ik ben trouwens wel van de "even" dagen dus ik hoop dat het zowiezo nog augustus wordt en dan dus 26,28 of 30. We hebben al 2 verjaardagen op een 30e van de maand (manlief en Floor) dus het zou wel grappig zijn als er nog eentje bijkomt.

@babba: hier staat de box ook nog steeds maar dan wel weer op de hoge stand. Hij heeft er wel al die tijd gestaan maar we gebruiken hem denk ik al niet meer sinds ze tijgert, dus vanaf een maand of 8.

Alleen mijn ouders hebben hem bij het oppassen nog wel eens gebruikt als ze naar het toilet gingen bijvoorbeeld, ik doe dat meestal gewoon met de deur open.
jee pebbels je geduld wordt toch al een beetje op de proef gesteld Heel veel sterkte. volgensm ij werkt het ook zo'n beetje als wanneer je ongesteld wilt worden, op het moment dat je er te veel mee bezig bent gebeurt het gewoon niet. HEb je wel wat afleiding nu?

Mayte is op het moment erg van het verstoppen, in de tent in de kamer, in een kast op haar kamer en in de woonkamer is ze ook bezig met het zoeken van verstop plekjes.

verder niet zo veel aan het handje, vandaag weer werken. en de film van ome willem begint dus kan ff de vaatwasser leeg ruimen.
Hoi meiden,

Hahaha, herkenbaar Pebbs, mijn zusje was dus helemaal verbaasd dat Sverre op de 6e was geboren, een even dag. Lief, Mats en ik (respectivelijk op een 17e, 29e en 1e jarig) zijn van de oneven dagen. 30-08-2008 is ook een mooie datum!

Box, die staat er nu dus weer voor Sverre, maar Mats ging er ook nog vaak in. Even een lekker momentje alleen met speelgoed. Baba, heeft niks met luiheid te maken hoor, wees blij dat Aimee het pikt. Ik ga nu dus wel eens naar boven en dan is het maar te hopen dat Mats de boel niet afbreekt beneden, hahahaha. (Soms zit of staat ie op tafel, heel hard te lachen zo van pka me dan, als je kan, doodeng)
@Pebbs: Een rustig nachtje gehad dus, jammer voor je. De 30e is wel een mooie datum maar nog even wachten... 28-08-2008 is trouwens ook mooi, toch? Ach, je hebt het toch niet voor het zeggen, helaas.

@Babba: Ik vind het ook niet lui van je dat je de box nog hebt staan, alleen maar handig als ze het nog willen, toch? Jasmijn wil dat dus echt niet meer, maar kan zich gelukkig ook heel goed alleen vermaken met speelgoed.

@Annie: Mats ook al zo'n klimgeitje, hier ook één. Jas klimt op haar eigen tafeltje en dan op de bank en daar gaat ze dan weer vanaf springen...ik houd ook af en toe mijn hart vast!

@Ringel: Ja, Jasmijn en Thijmen klinkt wel erg 'ij', maar dat is juist wat ik er zo mooi aan vindt. En allebei een beetje 'kak'namen, evenveel letters en evenveel lettergrepen. En hij past ook goed bij onze achternaam. Helemaal over nagedacht, haha!

Hier een rustige nacht gehad. Jas heeft lekker geslapen tot half zes vanochtend, toen riep ze heel hard: 'maaaaamaaaaa! tul pakkeh, kan niet bij!'. Waren dus allebei haar spenen uit bed gevallen. Gelukkig ging ze direct verder slapen tot half negen, toen ik de spenen weer gegeven had. Dus ik heb lekker uit kunnen slapen. Nu staat ze al een hele tijd achter haar eigen keukentje te 'koken'. Ze is een heel slechte eter en vooral ontbijter de laatste tijd, dus je moet creatief zijn. Nu heeft ze een pakje yoki en een cracker in stukjes en die ligt in de pan. Al 'kokende' eet ze dan toch nog aardig wat cracker op. Het is niet veel, maar in de kinderstoel zitten en dan brood of pap eten gaat helemaaaaaal niet goed. Dan stopt ze na 3 hapjes al. Iemand nog andere ontbijtideeën? Musli enzo vindt ze ook niet echt lekker...

Ik moet vandaag van mezelf de benedenverdieping schoon maken, want die ziet er niet uit. Maar ik heb helemaaaaal geen energie. Dus ik start zo even op de bank en als ik dan opgeladen ben gaan we er tegenaan, haha.

Volgens mij stinkt er hier al weer één en ik ben het niet, dus ik kan aan de slag...
hier ook al een slechte ontbijter op het moment. Alleen van die luchtige crackers met smeerkaas gaan er in. En dan eerst even helemaal week maken....bleeeegh!

zo maar ff een banaantje er tegen aan gooien. verder gaat eten wel prima geloof ik al begint ze wel haar kuren te krijgen.

o en klimmen, check.......hoe meer hoe beter. ze klimt ook zelf in haar stoel als het tijd is om te eten. dit onder luidkeels geroep van "eeeeeeeten eeeeeten"

ga ff fruit doen, val zelf ook bijna om van de trek,
Als mats weer ergens op staat , gaat ie heel hard roepen. Hij weet gewoon dat ik het maar niks vind, deugniet.

Gisteren waren we bij vrienden, met dat meisje waar ik laatst over vertelde. We hadden lekker gegeten, maar Mats en meisje zaten helemaal onder lasagne. Dan doen we ze lekker in bad (hebben we zelf niet, helaas), nou, het was helemaal geweldig, ze hebben gespeeld joh. Tis zo'n lekker stel samen! Heerlijk.

Ontbijtideeen heb ik niet, maar ik vraag me af of kinderen wel helemaal zonder brood mogen. Mijn moeder is schildklierpatient en heeft overgewicht, ze eet altijd met muesli of crackers enzo. Volgens dieetiste was dat niet goed, want zo kreeg ze haar jodium niet genoeg binnen (moet door brood heen van onze regering), maar toen ze hoorde van mama;s medicijnen was het wel goed, daar zit logischerwijs al genoeg jodium door. Misschien kun je varieren in presentatie van brood? Kleine stukjes, grote stukken, brood uit het vuistje, zoiets? Ik heb er echt geen ervaring mee, Mats is een broodmonster!
Goedemorgen,

echte eetproblemen hebben we hier niet, behalve dan dat ze weinig eet (en vooral erg weinig drinkt; ze haalt misschien net de 350 ml. per dag). Ik maak er verder ook niet echt een punt van (hoewel ze de laatste drie maanden niets is aangekomen; ze was en blijft (net onder de) 10 kilo wegen). Mmmoi, ik denk dat regelmaat en gewoon in de kinderstoel eten eerlijk gezegd wel heel belangrijk is. Wil ze niet? Ook goed. Je biedt het haar aan en haalt het bord na verloop van tijd weer weg, ongeacht wat er nog op ligt. Geen tussendoortjes aanbieden en dan zal ze echt weer gaan eten. En zij kan het wel hebben toch, dat ze weinig eet?

Pebbles, nog even een paar dagen uitrusten dus.. Ga je thuis bevallen eigenlijk?
O ja, wat betreft specifiek ontbijten: Hanna ontbijt altijd met fruit en krijgt dan daarna nog een klein schaaltje pap van sojamelk met Brinta. Als ze naar het kdv gaat, geef ik alleen fruit; daar eet ze om 9.15 uur weer een cracker (of twee).
Aimee is ook wisselender geworden qua eten. Eerst at ze alles en veel, nu is ze kieskeurig. Miepen over korstjes, alleen vlees eten. En dan heeft ze een dag dat ze alles goed eet. Maak er nog geen punt van. Geen strijd aangaan met eten hoor je tt overal. Maar heb ook geen zin in kind die alles zelf bepaalt. Geen korstjes etc, geen groente...Hoe pakken jullie dit aan? Dan krijg je toch haast een strijd. Fruit eet ze altijd goed gelukkig...

Even ontbijten met vriendlief...
Pebbels, we duimen vrolijk verder.

Thijmen, mooie naam. Past goed bij Jasmijn vind ik.

Box staat hier ook nog. Twee zelfs. Max zit er regelmatig in . Vooral op momenten dat ik met Tesje bezig ben. Fles geven en verschonen enzo. Hij gaat wel vaak met Ian en Des (of mamma of pappa) boven op zijn kamer spelen. Lekker gooien met ballen en duplo bouwen kan daar beter dan in de huiskamer. Ik vind er niets lui aan om ze nog in de box te zetten. Met al die trappen hier in huis, Max die door zijn formaatje overal bij kan en een tesje die aandacht en zorg nodig heeft, is de box alleen maar handig.

Max vind die ontbijtmeuk van Kellogs en consorten lekker. Cocopops, Honeyloops, Tresor etc. Maar gewone cornflakes ook. Meestal krijgt hij eerst pap en dan een beetje van die zooi. Ian en des zijn ook geen ontbijters, maar ook bij hen gaat die handel er nog het beste in. Ach, beter dan niets eten zullen we maar zeggen.

Iemand nog een tip voor een mega-ukkepuk die ook omgedraaide deurkrukken kan openmaken??? max heeft het door, maar om het door het hele huis te laten kruipen is echt geen goed idee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven