Reactie- en Bugtopic 2
woensdag 14 januari 2015 om 17:21
Beste forummers,
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 18-11-2015:
Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.
Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.
Groet,
CM VIVA
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 18-11-2015:
Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.
Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.
Groet,
CM VIVA
donderdag 14 mei 2015 om 11:21
zondag 17 mei 2015 om 09:22
Zal vast al eens gemeld zijn, maar kan er geen knop komen om topics te ontvolgen? Ik reageer nu soms extra niet in topics, omdat ik er niet continue mee geconfronteerd wil worden. Het zou fijner zijn dat je zelf kan kiezen welke topics je volgt en welke niet, ondanks dat je er een reactie in hebt gezet, of niet.
maandag 18 mei 2015 om 07:53
quote:Eva- schreef op 17 mei 2015 @ 09:24:
Hmm laat maar, hij staat al in de OP.. Beter moeten lezen Over lezen gesproken: Ik vraag me ineens af hoe die vele meelezers die dit forum rijk schijnt te zijn dat doen
Of hanteren die een schaduwadministratie? Ik lees ook enkele topics mee, maar die moet ik dan weer opzoeken. Maar ik vind het hoe dan ook wel intrigerend: 'Hoi, ik lees al jaren mee, dit is het eerste topic dat ik open...' Hoe dóe je dat? Of is dat dubbelnickcamouflage?
Hmm laat maar, hij staat al in de OP.. Beter moeten lezen Over lezen gesproken: Ik vraag me ineens af hoe die vele meelezers die dit forum rijk schijnt te zijn dat doen
dinsdag 19 mei 2015 om 16:17
Hier ook nog maar een keer dan....Ja, haal meteen maar weer weg want off topic. Maar lieve beste Community Manager, kom je nog eens op het blogklachten topic reageren, je zou (meldde je zelf een week geleden, op 12 mei) het daar meteen laten weten als er nieuws was. En goh, verrassing, daarna heb je het er gewoon bij laten zitten. Als je genegen bent neer te dalen van je hoge troon en daar nog eens mee komt lezen kun je zien dat de situatie rondom de blogs niet echt veranderd is....
woensdag 20 mei 2015 om 21:27
quote:JuniorModeratorViva schreef op 20 mei 2015 @ 21:16:
Beste Eva,
Er is geen Viva-app meer sinds deze layout. Dus dat hij niet meer werkt, klopt.
Je kunt via forum.viva.nl forummen.
met vriendelijke groet,
JuniorNou, ik heb tot twee dagen geleden toch echt een app van viva gebruikt. Een roze. Werkte top!
Beste Eva,
Er is geen Viva-app meer sinds deze layout. Dus dat hij niet meer werkt, klopt.
Je kunt via forum.viva.nl forummen.
met vriendelijke groet,
JuniorNou, ik heb tot twee dagen geleden toch echt een app van viva gebruikt. Een roze. Werkte top!
woensdag 20 mei 2015 om 21:45
quote:S0LEIL schreef op 12 mei 2015 @ 21:53:
[...]
Bij mij werkt hij ook weer.
Maaaaar (sorry maar daar begon mijn eerste melding mee) ik kom nog steeds hélemaal onderaan de pagina terecht (dus onder die blogplaatjes), waarna ik dus alsnog omhoog moet scrollen om een reactie te plaatsen. Dat blijft irritant.Mag ik deze nog even onder de aandacht brengen?
[...]
Bij mij werkt hij ook weer.
Maaaaar (sorry maar daar begon mijn eerste melding mee) ik kom nog steeds hélemaal onderaan de pagina terecht (dus onder die blogplaatjes), waarna ik dus alsnog omhoog moet scrollen om een reactie te plaatsen. Dat blijft irritant.Mag ik deze nog even onder de aandacht brengen?
donderdag 21 mei 2015 om 21:52
donderdag 21 mei 2015 om 21:54
vrijdag 22 mei 2015 om 09:01