Vrekkentopic deel IX
donderdag 24 juli 2014 om 20:24
De een vrekt uit noodzaak, de ander om verspilling tegen te gaan en weer een ander gewoon voor de lol.
Wat jouw reden ook is, hier kun je tips met elkaar delen.
Hier vind je de oudere delen:
Deel I
Deel II
Deel III
Deel IV
Deel V
Deel VI
Deel VII
Deel VIII
Vrekwaardig eten
Wat jouw reden ook is, hier kun je tips met elkaar delen.
Hier vind je de oudere delen:
Deel I
Deel II
Deel III
Deel IV
Deel V
Deel VI
Deel VII
Deel VIII
Vrekwaardig eten
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

dinsdag 19 mei 2015 om 12:07
quote:Jane-Ice schreef op 13 mei 2015 @ 13:41:
GTA
Ecover afwasmiddel (t/m 17-05-15)
Max.6600 inzendingen.
https://www.kortingisleuk.nl/gratisecoverafwasmiddelHij is verlengt tot en 24 mei.
GTA
Ecover afwasmiddel (t/m 17-05-15)
Max.6600 inzendingen.
https://www.kortingisleuk.nl/gratisecoverafwasmiddelHij is verlengt tot en 24 mei.

donderdag 21 mei 2015 om 11:06
20% korting op al je online aankopen bij WE (in de winkel kan ook maar daar heb je de voucher bij nodig en die hou ik zelf )
www.wefashion.nl met code WESUMR15
geldig tot 21 juni
www.wefashion.nl met code WESUMR15
geldig tot 21 juni

donderdag 21 mei 2015 om 22:39
quote:gordijn87 schreef op 21 mei 2015 @ 20:58:
[...]
Haha nee is bedoel hoezo gta's in jouw jumbo, vanuit waar is dat geregeld.Kortingisleuk.nl heeft in een bepaald aantal supermarkten een actiedisplay staan waarin gta producten staan met een actiesticker met een code erop waarmee je je geld terug kunt krijgen. Eens in de zoveel tijd komen er andere producten in dit rek (en soms verschilt het ook per winkel of alle producten er zijn).
[...]
Haha nee is bedoel hoezo gta's in jouw jumbo, vanuit waar is dat geregeld.Kortingisleuk.nl heeft in een bepaald aantal supermarkten een actiedisplay staan waarin gta producten staan met een actiesticker met een code erop waarmee je je geld terug kunt krijgen. Eens in de zoveel tijd komen er andere producten in dit rek (en soms verschilt het ook per winkel of alle producten er zijn).
vrijdag 22 mei 2015 om 17:47
quote:_blabla_ schreef op 21 mei 2015 @ 22:39:
[...]
Kortingisleuk.nl heeft in een bepaald aantal supermarkten een actiedisplay staan waarin gta producten staan met een actiesticker met een code erop waarmee je je geld terug kunt krijgen. Eens in de zoveel tijd komen er andere producten in dit rek (en soms verschilt het ook per winkel of alle producten er zijn).En dan moet je die artikelen per stuk afrekenen zodat je verschillende kassabonnen krijgt? Of hoef je die niet meer op te sturen?
[...]
Kortingisleuk.nl heeft in een bepaald aantal supermarkten een actiedisplay staan waarin gta producten staan met een actiesticker met een code erop waarmee je je geld terug kunt krijgen. Eens in de zoveel tijd komen er andere producten in dit rek (en soms verschilt het ook per winkel of alle producten er zijn).En dan moet je die artikelen per stuk afrekenen zodat je verschillende kassabonnen krijgt? Of hoef je die niet meer op te sturen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

vrijdag 22 mei 2015 om 17:59
quote:himalaya schreef op 22 mei 2015 @ 17:47:
[...]
En dan moet je die artikelen per stuk afrekenen zodat je verschillende kassabonnen krijgt? Of hoef je die niet meer op te sturen?Nee hoor, ik heb bij korting is leuk nog nooit een kassabon op hoeven sturen, alleen soms een foto of scan van de kassabon.
[...]
En dan moet je die artikelen per stuk afrekenen zodat je verschillende kassabonnen krijgt? Of hoef je die niet meer op te sturen?Nee hoor, ik heb bij korting is leuk nog nooit een kassabon op hoeven sturen, alleen soms een foto of scan van de kassabon.
zaterdag 23 mei 2015 om 11:57
Spaart u nu ¤ 500 of meer? Dan krijgt u een heerlijk verzorgingspakket van Rituals cadeau. Dit bestaat uit een scrub douchecrème en bodycrème in reisformaat uit de Laughing Buddha-lijn van Rituals. Het pakket past makkelijk in uw toilettas als u op vakantie gaat en is geschikt voor mannen en vrouwen. In plaats van het Rituals-pakket kunt u ook kiezen voor 2.500 extra Rentepunten.
https://www.ing.nl/particulier/sparen/s ... _VGA15_BB1
Kan online of in kantoor.
Ik heb het in een kantoor gedaan dan krijg je het pakket meteen mee.
https://www.ing.nl/particulier/sparen/s ... _VGA15_BB1
Kan online of in kantoor.
Ik heb het in een kantoor gedaan dan krijg je het pakket meteen mee.

zaterdag 23 mei 2015 om 13:40
Bumba,ik vrek door fruit op de markt te kopen ipv supermarkt en als ik iets nodig heb kijk ik eerst of ik het tweedehands kan vinden.
Bijvoorbeeld ik ga naar de ikea,,doe wat leuke ideetjes op,schrijf de namen op van wat ik wil hebben, en check dan eerst marktplaats. Scheelt een hoop.
Kleding koop ik ook tweedehands, op ondergoed en sokken na. Ik schrik ook echt van de prijzen als ik (sporadisch ) in een kleding winkel kom. 80 euro voor een spijkerbroek???
Verder ben ik fan van rommelmarkten.
Ook een leuke vrekactie,maar daar moet je wel een beetje bijdehand voor zijn.
Bel alle maatschappijen op wat je een abo hebt, internet,tv, bellen enz.
Zeg dat je ze te duur vind en daarom wil overstappen naar een ander.
9 van dde 10 keer kan er ineens een hoop Korting gegeven worden.
mijn Internet werdt 25 euro goedkoper per maand, mijn moeders telefoon 20.
Bijvoorbeeld ik ga naar de ikea,,doe wat leuke ideetjes op,schrijf de namen op van wat ik wil hebben, en check dan eerst marktplaats. Scheelt een hoop.
Kleding koop ik ook tweedehands, op ondergoed en sokken na. Ik schrik ook echt van de prijzen als ik (sporadisch ) in een kleding winkel kom. 80 euro voor een spijkerbroek???
Verder ben ik fan van rommelmarkten.
Ook een leuke vrekactie,maar daar moet je wel een beetje bijdehand voor zijn.
Bel alle maatschappijen op wat je een abo hebt, internet,tv, bellen enz.
Zeg dat je ze te duur vind en daarom wil overstappen naar een ander.
9 van dde 10 keer kan er ineens een hoop Korting gegeven worden.
mijn Internet werdt 25 euro goedkoper per maand, mijn moeders telefoon 20.

zaterdag 23 mei 2015 om 14:00
Ik zal ook even opschrijven wat wij doen:
Wij hebben de TV en de vaste lijn van de telefoon eruit gegooid, hebben nu alleen nog maar internet en ipv TV kijken we veel op Netflix.... Scheelt ons ongeveer ¤20 per maand
Elk jaar overstappen van energieleverancier
Kleding voor ons zoontje kopen we vaak tweedehands. Zelf heb ik helaas een afwijkende maat waardoor dit vaak niet mogelijk is, anders zou ik dat voor mezelf ook veel vaker doen!
Qua spulletjes begin ik Marktplaats ook steeds meer te ontdekken. We willen bijvoorbeeld een nieuwe zandbak kopen voor ons zoontje en mijn eerste ingeving was om het nieuw te kopen, maar opeens bedacht ik me dat tweedehands vast ook prima voldoet.
Ik probeer ook regelmatig naar de markt te gaan, maar wil dit ook nog wat vaker gaan doen. Vooral snoeptomaatjes die ons zoontje echt dolgraag eet zijn daar ongeveer 3x minder duur dan bij de supermarkt!
Wij hebben de TV en de vaste lijn van de telefoon eruit gegooid, hebben nu alleen nog maar internet en ipv TV kijken we veel op Netflix.... Scheelt ons ongeveer ¤20 per maand
Elk jaar overstappen van energieleverancier
Kleding voor ons zoontje kopen we vaak tweedehands. Zelf heb ik helaas een afwijkende maat waardoor dit vaak niet mogelijk is, anders zou ik dat voor mezelf ook veel vaker doen!
Qua spulletjes begin ik Marktplaats ook steeds meer te ontdekken. We willen bijvoorbeeld een nieuwe zandbak kopen voor ons zoontje en mijn eerste ingeving was om het nieuw te kopen, maar opeens bedacht ik me dat tweedehands vast ook prima voldoet.
Ik probeer ook regelmatig naar de markt te gaan, maar wil dit ook nog wat vaker gaan doen. Vooral snoeptomaatjes die ons zoontje echt dolgraag eet zijn daar ongeveer 3x minder duur dan bij de supermarkt!
zaterdag 23 mei 2015 om 18:03

zaterdag 23 mei 2015 om 21:21
Ik heb ook geen abo voor tv of internet. Sterker nog, ik ben zelfs niet in het bezit van een tv.
Ik kijk voornamelijk films en series, via internet op mijn laptop. Voor alle andere dingen heb ik mijn ipad.
Vaste telefoon zie ik het nut niet van in, ik heb een onbeperkt abonnement op mijn mobiel. Kwam me goed uit toen ik het afsloot, voor mijn volgemde zal ik meer op het internet letten, en een klein beetje sms en bellen erbij.
Ik heb de datum van het aflopen van het contract in de agenda staan. De meeste abonnementen bestaan voor een deel uit het aflossen van je 'gratis' toestel, maar dat houdt niet op na je 2 jaar.
Het loont dus om te weten wanneer je een nieuw abonnement kan afsluiten.
Wasmiddel en andere lang houdbare producten sla ik rustig voor een jaar in als het een goede aanbieding is. Dat soort spul is best duur als je er de volle mep voor moet betalen.
Appie heeft vaak een bak met spullen met hoge kortingen, meestal tijdelijke producten of zooi die uit het assortiment gaat. Vaak 50% korting. Nou zijn de medewerkers die het stickeren daarvan doen meestal pubers en snel afgeleid, dus loont het om ff te kijken of er niet iets tussen zit wat echt extreem goedkoop is. Laatst zo'n heule grote wasmiddel fles (zo een die niet te tillen is) voor 4 euro. Had ik niet nodig op dat moment, maar kon ik niet laten liggen.
Inschrijven voor de nieuwsbrief van sites waar je regelmatig koopt is meestal ook goed voor kortingsacties.
Laatst een vakantie geboekt, geen actie. Even de maatschappij gebeld, gevraagd of ze binnenkort nog acties kregen. Ja hoor, week later geboekt dan gepland, 150¤ korting.
Ik kijk voornamelijk films en series, via internet op mijn laptop. Voor alle andere dingen heb ik mijn ipad.
Vaste telefoon zie ik het nut niet van in, ik heb een onbeperkt abonnement op mijn mobiel. Kwam me goed uit toen ik het afsloot, voor mijn volgemde zal ik meer op het internet letten, en een klein beetje sms en bellen erbij.
Ik heb de datum van het aflopen van het contract in de agenda staan. De meeste abonnementen bestaan voor een deel uit het aflossen van je 'gratis' toestel, maar dat houdt niet op na je 2 jaar.
Het loont dus om te weten wanneer je een nieuw abonnement kan afsluiten.
Wasmiddel en andere lang houdbare producten sla ik rustig voor een jaar in als het een goede aanbieding is. Dat soort spul is best duur als je er de volle mep voor moet betalen.
Appie heeft vaak een bak met spullen met hoge kortingen, meestal tijdelijke producten of zooi die uit het assortiment gaat. Vaak 50% korting. Nou zijn de medewerkers die het stickeren daarvan doen meestal pubers en snel afgeleid, dus loont het om ff te kijken of er niet iets tussen zit wat echt extreem goedkoop is. Laatst zo'n heule grote wasmiddel fles (zo een die niet te tillen is) voor 4 euro. Had ik niet nodig op dat moment, maar kon ik niet laten liggen.
Inschrijven voor de nieuwsbrief van sites waar je regelmatig koopt is meestal ook goed voor kortingsacties.
Laatst een vakantie geboekt, geen actie. Even de maatschappij gebeld, gevraagd of ze binnenkort nog acties kregen. Ja hoor, week later geboekt dan gepland, 150¤ korting.

zondag 24 mei 2015 om 14:32
quote:Bumba1985 schreef op 24 mei 2015 @ 09:07:
O ja, de 50% en 35% kortingsstickers vind ik ook echt ideaal
Wij hadden een C1000 op 2 minuten lopen.... Ideaal om na het eten nog even een pak vla te gaan halen, want die prijsden ze altijd af rond 6 uur
Jumbo doet het ook. Hier gisteren de vriezer even aangevuld. Vlees wat normaal 2-3 euro kosten nu voor 1.00 per stuk. Gelijk invriezen en we kunnen weer ff voort.
Jumbo doet het vaak wel pas na 18.30 ongeveer.
O ja, de 50% en 35% kortingsstickers vind ik ook echt ideaal
Wij hadden een C1000 op 2 minuten lopen.... Ideaal om na het eten nog even een pak vla te gaan halen, want die prijsden ze altijd af rond 6 uur
Jumbo doet het ook. Hier gisteren de vriezer even aangevuld. Vlees wat normaal 2-3 euro kosten nu voor 1.00 per stuk. Gelijk invriezen en we kunnen weer ff voort.
Jumbo doet het vaak wel pas na 18.30 ongeveer.
zondag 24 mei 2015 om 15:18
Bewuster met geld omgaan.
Kasboek bijhouden (dagelijks,wekelijks,maandelijks en jaarlijks)
Vaste lasten zo laag mogelijk houden.
Ik maak gebruik van GTA's en gratis sample's.
Regelmatig goedkope Groupondeals (etentjes).
Kook voor meerdere portie's voor de vriezer.
Boodschappen doe ik altijd met een lijstje.
Bijna nooit prik, limonade, snoep, snacks etc. (We drinken water, thee)
Een jaar geen kleding kopen voor mezelf.
In de winter, verwarming heel even aan.(trui aan en deken op de bank)
Geen hebbedingetjes dingen kopen.
Geen smartphone, wel Ipads (Gekregen,bonussen)
Kijk weinig/ geen tv.
Wasmiddelen/ schampoo/ douchecreme's/ tandpasta/ kattenvoer in de aanbieding groot inslaan (voor een jaar ofzo)
Veel minder buiten de deur eten/ drinken/ afhaal.
Heel veel bespaar/ zuinig blogs lezen.
Lijstjes maken met mijn doelen. (Spaar/ bezuinig doelen)
Zoveel mogelijk sparen.
Etc. Etc. Etc.
Ik bespaar niet op vervoer en amper op mijn zoon, visite en donatie's.
Ik ben van natura een bigspender en kom geen geld tekort.
Maar ik vind het fijner om bewust met geld omgaan te kunnen gaan.
Kasboek bijhouden (dagelijks,wekelijks,maandelijks en jaarlijks)
Vaste lasten zo laag mogelijk houden.
Ik maak gebruik van GTA's en gratis sample's.
Regelmatig goedkope Groupondeals (etentjes).
Kook voor meerdere portie's voor de vriezer.
Boodschappen doe ik altijd met een lijstje.
Bijna nooit prik, limonade, snoep, snacks etc. (We drinken water, thee)
Een jaar geen kleding kopen voor mezelf.
In de winter, verwarming heel even aan.(trui aan en deken op de bank)
Geen hebbedingetjes dingen kopen.
Geen smartphone, wel Ipads (Gekregen,bonussen)
Kijk weinig/ geen tv.
Wasmiddelen/ schampoo/ douchecreme's/ tandpasta/ kattenvoer in de aanbieding groot inslaan (voor een jaar ofzo)
Veel minder buiten de deur eten/ drinken/ afhaal.
Heel veel bespaar/ zuinig blogs lezen.
Lijstjes maken met mijn doelen. (Spaar/ bezuinig doelen)
Zoveel mogelijk sparen.
Etc. Etc. Etc.
Ik bespaar niet op vervoer en amper op mijn zoon, visite en donatie's.
Ik ben van natura een bigspender en kom geen geld tekort.
Maar ik vind het fijner om bewust met geld omgaan te kunnen gaan.
Prrrr, mauw miawwwww.

zondag 24 mei 2015 om 18:41
Heeft een van jullie ook toevallig ervaring met thuisafgehaald? Maaltijden koken die mensen dan kunnen afhalen tegen betaling.... Klonk mij wel leuk in de oren en ondanks dat je er geen winst op mag maken scheelt het wel weer in de stroomkosten en blijf je niet met ingrediënten zitten die je dan weer ergens anders in moet verwerken...
Wij hadden trouwens een soeppakket gehaald bij de albert heijn. Net een klacht over ingediend. De knoflook was beschimmeld en de kruiden waren al slap terwijl het nog 3 dagen houdbaar was.
Wij hadden trouwens een soeppakket gehaald bij de albert heijn. Net een klacht over ingediend. De knoflook was beschimmeld en de kruiden waren al slap terwijl het nog 3 dagen houdbaar was.